אוקיי , אני ממש אבל ממש מצטערת שלא העליתי הרבה זמן =((( אבל הפרק הזה ארוך במיוחד ואני מבטיחה לכל מי שקורא את הסיפור שבשבוע הקרוב אני יעלה שניי פרקים נוספים =)) (תלוי כמה זמן יקח להם לאשר את הסיפור ).
בכל מקרה אני מקווה שאהבתם ואני מקדישה את הפרק הזה לאלכס ( טוב ברור ) בגלל שבזכותה המשכתי =)))))))) כדאי לכם גם ליקרוא את הסיפור שלה (מיסתורי המפתח ) היא כותבת מהמם =)) אוקיי אני כבר מעלה את הפרק הבא ^_^....

מה מסתתר בחשכה.. (ההשתקפות 5)

30/01/2012 782 צפיות 2 תגובות
אוקיי , אני ממש אבל ממש מצטערת שלא העליתי הרבה זמן =((( אבל הפרק הזה ארוך במיוחד ואני מבטיחה לכל מי שקורא את הסיפור שבשבוע הקרוב אני יעלה שניי פרקים נוספים =)) (תלוי כמה זמן יקח להם לאשר את הסיפור ).
בכל מקרה אני מקווה שאהבתם ואני מקדישה את הפרק הזה לאלכס ( טוב ברור ) בגלל שבזכותה המשכתי =)))))))) כדאי לכם גם ליקרוא את הסיפור שלה (מיסתורי המפתח ) היא כותבת מהמם =)) אוקיי אני כבר מעלה את הפרק הבא ^_^....

מיכאל ניתק את הפלאפון בכעס ודן פשוט ישב שם בהלם ובהה בכיסא למרות שמחשבותיו נדדו הרחק ממנו , הוא עדיין חשב על כל מה שקרה עד עכשיו אבל לא הצליח לקשר בין פיסות המידע שהיו נתונות בידיו…
אולי מישהו באמת עובד עליו אחרי הכל ? שום דבר ממה שקרה עכשיו לא היה הגיוני בשום צורה או דרך אבל דן התעקש לשבת שם ולנסות לחשוב על כל מה שקרה עד עכשיו ..
הוא חשב על זה שכולם התעלמו ממנו בכיתה , על זה שאף אחד לא שם לב עליו בכיתה . ואז הוא נזכר במה שקרה לו אם אימו הוא זכר כיצד היא צרחה והביטה לקום שבו הוא עמד כאילו אינו קיים , הוא פתח את המקרר וכנראה אימו ראתה את המקרר נפתח בעצמו ונבהלה כל כך כי אולי הוא לא באמת היה שם ..
אבל מתי הוא מת ? הוא לא זכר שום דבר הוא לא מת הוא לא היה יכול להיות מת ואולי הוא כן ?
הוא הוציא את המחשבות האלו מראשו הוא לא רצה לחשוב אותם לא ליזכור אותם אפילו הוא פשוט רצה לשכוח…
אבל הוא ידע איך לברר אם זה נכון , אם הוא באמת מת אז הוא סוג של רוח ? אם הרעיון הזה לדן לא היו הרבה בעיות למרות שהוא חש די מוזר , כרגע הוא רצה לבדוק אם זה נכון ולמרות שזה טיפשי הוא ידע מה הוא בדיוק צריך .
הוא שמע כמה בנות מהשיכבה שלו מדברות על מסיבת פיג'מות שתערך אצל ליאה , דן תמיד רצה לראות מה בנות עושות במסיבות כאלו אבל שלא תבינו אותו לא נכון הוא הלך למסיבה הזאת בתקווה שהבנות האלו יהיו מספיק טיפשות בשביל לעשות סיאנס ואז אולי הוא יוכל לשאול אותם את מאגר שאלותיו שהלך וגדל מדקה לדקה .
הוא חזר לבית סיפרו בצעדים איטים ומוזרים רוב הדרך הוא פשוט בדק אם הוא יכול לגעת בדברים , הרוב הרגיש לו דיי מוצק אבל כאשר הוא הפיל כוס או משהו אחר אשר גרם לרעש גדול אף אחד לא הסתכל לכיוונו וברגע שהפנה מבט ואז החזיר אותו למקום שבו הכוס התנפצה לא היו שברים אלא כוס שלמה שעומדת במקומה .
נו טוב קרו לו דברים מוזרים יותר באותו היום , אז אם כוסות שמתחברות מעצמם הוא עוד יכול היה להתמודד, הוא הגיע לבית ספר אחרי הליכה קלה של יותר מכמה דקות אבל האמת שהוא לא שם לב לזמן.
הוא נכנס לבית הספר כאשר הוא חושב על התוכנית כשלפתע היא נראתה לו מאוד מאוד טיפשית , אם הבנות האלו יהיו מספיק סתומות בשביל לעשות סיאנס איך הם יכלו לענות לו על שאלותיו ? הם לא יכלו זה בטוח הוא רק קיווה שאולי בדרך כלשהית הם יתרגשו כל כך ויקראו לעוד מישהו חכם בשביל להראות לו את מה שקרה .
חוץ מזה אין סיכוי שהם יעשו סיאנס הם בטח פחדניות מדי באותו הרגע דן הבין שהוא לבדו אין אף אחד שיוכל לעזור הוא לא ידע מה הוא עושה כאן אם זה מה שקורה אחרי שמתים אז איפה כל שאר הרוחות הוא היה לגמרי לבד .
טוב הוא נזכר בזה שהוא דיבר אם מיכאל בפלאפון שלו אז אולי יש סיכוי כלשהו שמישהו אחר יענה לו לפלאפון וגם אם מישהו יענה לו מה הוא יגיד ? היי אני דן אתה זוכר אותי נכון ? עכשיו אני רוח אכפת לך לעשות סיאנס בשביל לעזור לי ?.
באותו הרגע יצרחו עליו שזאת בדיחה גרועה , כן הוא היה לבד וזה היה מאוד מתסכל שאפילו אי אפשר להזיז דברים בלי שהם יחזרו למקומם מעצמם , למה אין אף אחד שמוכן להסביר לו מה קרה כאן ולמה זה ככה .
הוא חשב על הנערה מהמראה אולי אם הוא יציל אותה הוא יוכל " לעבור הלאה " או איך שלא קוראים לזה, מענין מה נימצא הלאה …
אוקיי ! אין ברירה עליו לעבור את מסיבת הפיג'מות הטיפשית הזאת לגרום לבנות האלו לעשות סיאנס באיזושיהי דרך ולקבל את התשובות שמגיעות לו , אם עד 10:00 הם לא עושות סינאס אז דן החליט שהוא הולך מהמסיבה הזאת.
בשעה שמונה דן הגיע לפתח ביתה של ליסה וגילה דבר חדש שהוא לא ידע קודם , הוא לא יכל לפתוח דלתות אז אולי תהיה לו בעיה קטנה להיכנס אבל לא כל החברות של ליסה עדיין הגיעו אז אולי עדיין יש תיקווה .
מרחוק הוא ראה את אחת החברות של ליסה מגיעה לא היה לו מושג י זאת אבל היא עמדה לפתוח את הדלת וזה היה טוב .ברגע שהדלת ניפתחה דן זינק פנימה ונכנס על הסלון של ליסה .
הבית שלה היה כמו כל בית רגיל והסלון גדול מאוד ומאורגן למסיבת פיג'מות , נראה היה שהם התחילו את המסיבה בחיבוקים אחת לשנייה ואז הם עברו למייקאובר.
בשבל הזה היה אפשר להשתגע זה היה כל כך מעצבן לראות אותן עושות מחליק או לק או שמות אחת לשנייה איפור במקוצעיות בלי להעלות אפילו את הרעיון של הסיאנס , הוא הבין שאם הוא לא יעשה משהו עכשיו אז הם בחיים לא יפסיקו אם כל הדברים האלו אבל מה הוא יכל לעשות?
אחריי שהם גמרו עם הלקים הם שיחקו אמת או חובה , ואם הוא עדין היה לומד בבית סיפרו הישן מכל המשחק הזה היה אפשר להסיק רכילות מאוד טובה אבל לא בשביל זה הוא בא.
השעה כבר הייתה תשע דן התכונן לעזוב בדיוק כשעלה למוחו רעיון , טוב האמת הרעיון היה גאוני , הם התכוונו לראות סרט ודן ידע שרוחות יכולות לשבש דברים כמו טלוויזיה אולי הגיע הזמן לנסות את זה .
הוא לא ידע מה הוא בדיוק עושה אבל הוא ניסה לתת מכות או חבטות לטלויזיה והצליח לשבור אותה אבל כמו אם הכוס ברגע שהוא הסתובב ואז הסתכל שוב הטלוויזיה הייתה שלמה אבל אולי היה שיבוש כלשהו שיגרום לכך שהיא לא תידלק ?
אבך הוא גילה שכאשר הן הדליקו את הטלוויזיה הכל היה בסדר , טוב דבר אחד נותר לעשות וזה לשבש את הלווין אבל הוא לא יכול לצאת ולהיכנס ואז הוא שם לב שהיה להם כבלים אולי כדאיי לו לחתוך כמה כבלים בשביל ליצור שיבוש בטלוויזיה.
דן מצא המהרה זוג מספריים והתחיל לחתוך את הכבלים שקשורים לטלוויזיה , הוא לא ידע איך אבל זה עבד והטלוויזיה הפסיקה לעבוד כל הבנות התחילו לצרוח כנראה בגלל שזה היה קטע מפחיד בסרט אבל ליסה הרגיעה את כולם ואמרה להם שזאת כנראה סתם בעיה בחשמל ושהן פשוט צטרכו למצוא לעשות משהו אחר .
טוב הצלחתי לגרום להם להפסיק להסתכל טלווזיה עכשיו צריך לגרום להם לעשות סיאנס , דן התחיל לצעוק " אם משעמם לכם תעשו סיאנס " ועוד הרבה שטיות כאלו והוא ידע שזה פעל כי ליסה פתאום אמרה " בואו נעשה סיאנס " .
יש, הצלחתי לגרום להם לעשות סיאנס עכשיו כדאי שזה גם יעבוד, מתברר שיש לליסה בבית שלה ערכה מוכנה של זה אם הוראות יצרן והכל והאמת שזה היה די … מלחיץ.
טוב בכל מקרה הם התחילו אם זה הם שמו את האצבעות שלהם על צדי הלוח ואצבע אחת על כוס הפוכה , והתחילו לשאול אם יש כאן מישהו .
זה היה תורי לפעול ולהזיז את הכוס לתשובה כן .
ברגע שעשיתי את זה הם התחילו לצרוח ואחת מהם הורידה את האצבעות שהיו בצד הלוח , ברגע שהיא עשתה את זה הייתה פיצוץ גדול ואני דיי בטוח שהתעלפתי ….


תגובות (2)

פרק ממש יפה :) מדהים !!! מהמם !! תמשיכי :)
אוהבת אלכס :*

31/01/2012 09:24

תודה אלכס =))) את מגיבה כל פרק וזה נותן לי את הרצון להמשיך =)))))

31/01/2012 11:59
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך