פרק 7, יכול להיות שהסיפור מתקדם מהר, אבל זה בכוונה כדי ליצור מתח וגם כדי לא למרוח את הסיפור יותר מדי. תגיבווו מקווה שנהנתם מהפרק

מוזיאון מונה ליזה פרק 7

19/07/2014 764 צפיות אין תגובות
פרק 7, יכול להיות שהסיפור מתקדם מהר, אבל זה בכוונה כדי ליצור מתח וגם כדי לא למרוח את הסיפור יותר מדי. תגיבווו מקווה שנהנתם מהפרק

"מה קרה?!"
"אני לא יודע מה קורה לי" אמר מנהל המוזיאון והתנשם בכבדות, "אני צריך לברוח מכאן!" מנהל המוזיאון מחה את הזיעה ממצחו ורץ בשדה הפתוח, ליד הקיבוץ.
"מה אתה עושה?"
אבל מנהל המוזיאון לא שמע את אחיו, הוא רץ ורץ ואז הוא ראה קיר, הוא עצר, היה כתוב עליו: "קורס בצרפתית – קיבוץ ברולון, הכניסה מסביב."
מנהל המוזיאון נכנס לביניין הענק במרכז השדה הפתוח, הוא ראה כיתה עם ציורים של ציירים מפורסמים, צבעים ואז, הוא הסתכל למטה והוא ראה שולחנות וכיסאות, ושולחן מורה, מול כל הכיסאות.
"שלום, בוקר טוב לך, באת ללמוד צרפתית?" שאל המורה במבטא צרפתי.
"כן, כן" אמר מנהל המוזיאון. המורה הניח על השולחן שלו מגילה ארוכה והצביע על קו ארוך שהיה בתחתית המגילה והביא למנהל המוזיאון עט. "תחתום בבקשה" אמר המורה, מנהל המוזיאון רעד, הוא לא ידע מה שמו האמיתי, כבר שנתיים שקוראים לו מנהל מוזיאון, הוא שכח את השם שלו, יותר נכון, אבל הוא לא רצה לוותר על הקורס, הוא ידע שמונה ליזה יודעת רק מעט מילים בעברית והוא רצה לתקשר איתה, לדבר איתה, הוא התנשם בכבדות ואז הוא לקח נשימה עמוקה, לקח את העט וכתב: "מנהל מוזיאון". המורה אמר: "תודה לך, מיד נתחיל בשיעור הראשון…"
"מה? זה בחינם?" שאל מנהל המוזיאון.
"לא, אתה חתמת על החוזה, זה עולה 677 שקלים" אמר המורה והסתכל על מנהל המוזיאון כאילו הוא נפל מהירח. "מה?!" צרח מנהל המוזיאון.
"שב, אנחנו מתחילים בשיעור הראשון" אמר המורה.
מנהל המוזיאון ישב על אחד הכיסאות ושאל: "מה? רק אני בקורס?"
"כן, אף אחד לא רוצה ללמוד צרפתית, חוץ ממך" אמר המורה.
המורה כתב על הלוח בטוש שחור, הוא כתב בגדול: "קורס בצרפתית" ואמר: "נתחיל עם מילה בסיסית, מה זה בונז'ור?"
"שלום," אמר מנהל המוזיאון, השיעור הראשון רק התחיל וכבר הוא הרגיש משועמם ונבוך, הוא קם ואמר: "אני לא רוצה את הקורס הזה. תחזיר לי את הכסף!"
"מצטער, כבר חתמת על החוזה" אמר המורה.
"אבל… הקורס הזה מתחיל לשעמם אותי" אמר מנהל המוזיאון.
"אבל רק התחלנו" אמר המורה.
"אני יודע, אבל… בבקשה… תחזיר לי את הכסף" אמר מנהל המוזיאון.
"בסדר," אמר המורה, "אבל אני מסכים רק בתנאי אחד…"
"מה? איזה תנאי?" שאל מנהל המוזיאון בסקרנות.
"שתהרוג אחד מבני משפחתך" אמר המורה, ', אני אקרע את החוזה ואביא לך כסף… אם תעשה את זה כמובן"…
"את אח שלי," אמר מנהל המוזיאון, "אבל… יהיה לי קשה להיפרד ממנו"
"נו כבר!" אמר המורה.
מנהל המוזיאון יצא מהכיתה ורץ אל אח שלו, שחיכה לו במכונית שלו, הוא הוציא סכין קטנה מהכיס שלו והתכוון לדקור את אח שלו…
"מה? מה אתה עושה?"
"אה… כלום," אמר מנהל המוזיאון, "רק רציתי לראות אם הסכין הזאת טובה…"
"אה… אבל למה יש לך סכין…"
"מצאתי את זה שלשום, במוזיאון" צחק מנהל המוזיאון וקרב את הסכין לאח שלו.
"מה? מה אתה עושה? אתה רוצה לדקור אותי בסכין?"
מנהל המוזיאון קרב עוד יותר את הסכין. לפתע, אח של מנהל המוזיאון חטף ממנהל המוזיאון את הסכין וזרק אותה.
"אתה לא תדקור אותי בסכין, אתה שמעת את זה?"
"מה? לא? כלום, זו סכין צעצוע" שיקר מנהל המוזיאון וברח.
אח של מנהל המוזיאון רעד, הסתכל על אח שלו רץ ונסע לביתו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך