פרק 2 מקווה שנהנתם...

מוזיאון מונה ליזה 2 מכל העולמות פרק 2

04/08/2014 771 צפיות תגובה אחת
פרק 2 מקווה שנהנתם...

"לא!" צרחה מונה ליזה.
בת הים התקרבה אל מונה ליזה, היא שחתה ושחתה גם מונה ליזה שחתה ואז היא נזכרה שיש לה כוחות ואחד מהם היה כוח המים.
"כוח המים!" צרחה מונה ליזה ומתוך הידיים שלה יצאו צינורות כחולים עם מים ובת הים טבעה בים. מונה ליזה צללה ושחתה אל קינגה.
"קינגה, את בסדר?" שאלה מונה ליזה.
קינגה הסתכלה על מונה ליזה, שחתה וצרחה: "כריש!"
"מה איפה?" שאלה מונה ליזה ואז היא ראתה נקודות אפורות והיא חשבה שכנראה זה היה כריש, מונה ליזה וקינגה שחו בכל הכוח לכיוון השני ויצאו מהמים, "וואו" אמרה קינגה. מונה ליזה וקינגה עמדו על הרגליים שלהן והסתכלו על הנוף של האי הירוק עם הפירות האקזוטיים, שמעו את המוסיקה האפריקאית והריחו את הריח של העצים.
"רגע, לקחנו פריט אחד מעולם המים?" שאלה מונה ליזה.
"כן," אמרה קינגה, "עקרתי צמח מים אחד!"
"יופי," אמרה מונה ליזה, "בואי ניקח פריט אחד מהעולם הזה ונזוז!"
לפתע, מונה ליזה וקינגה ראו על אבן אחת גדולה, תוף אפריקאי. "בואי ניקח אותו!" אמרה קינגה, הן התקרבו לתוף האפריקאי, אבל אז עצר אותם איש בשנות השלושים לחייו עם שיער שחור מתולתל, שרשרת צבעונית ובגדיו היו עלים ופרחים והוא אמר: "לא כל כך מהר, אתם רוצים לקחת מפה משהו? קודם כל תצטרכו לעבור את המבוך האפריקאי ורק אז תוכלו לקחת את החפץ שאתן רוצות!"
"בסדר," אמרה מונה ליזה, "אין בעיה… מאיפה מתחיל המבוך?"
האיש הוביל את קינגה ואת מונה ליזה עד למבוך. "כאן מתחיל המבוך," הוא אמר.
קינגה ומונה ליזה נכנסו למבוך, זה היה מבוך מפחיד ומסורבל.
"אוקיי" אמרה מונה ליזה, "מצאתי רמז".
"מה הרמז?" שאלה קינגה ועמדה ליד מונה ליזה.
מונה ליזה קראה את הרמז בקול רם: "הגעתם למבוך. כדי לצאת ממנו תצטרכו גם להילחם במפלצתיש זה שילוב של מפלצת ואיש. הוא נמצא ממש מאחוריכם."
קינגה ומונה ליזה הסתכלו לאחור וראו את המפלצתיש זאת הייתה מפלצת כחולה, עם נקודות אדומות ופנים של בן אדם. קינגה ומונה ליזה צרחו וברחו, לפעמים הם נתקלו בקירות של המבוך ולפעמים הצליחו לרוץ עד לסוף השביל ואז הן השתמשו בכוחות שלהן.
"כוח, כוח מסנוור, תגרום ליצור הזה להתעוור!" אמרה מונה ליזה ואז יצאו מכפות ידיה אור כל כך חזק וכל כך מסנוור שהמפלצת נפלה, אבל אז היא שוב קמה ובינתיים קינגה ומונה ליזה היו כבר בצד השני של המבוך וחיפשו את הרמז הבא.
"מצאתי! מצאתי את הרמז!" אמרה קינגה, מונה ליזה רצה ועמדה לידה.
קינגה קראה את הרמז בקול רם: "כמעט הגעתם ליציאה של המבוך האפריקאי. אבל יש לכן עוד דבר אחד לעשות, לצבוע את הפנים שלכן בצבעים אפריקאים!"
"נו באמת… מאיפה נמצא צבעים?" שאלה מונה ליזה, "אוף!"
"אל תדאגי," אמרה קינגה, "פשוט נחפש את היציאה מהמבוך הזה ונצא מפה."
קינגה ומונה ליזה חיפשו את היציאה מהמבוך, הן מצאו ואז עצרו אותם שומרים והם אמרו להן: "לא, עשיתן את המשימה האחרונה, אין יציאה!"
"אבל מאיפה נשיג צבעים? מאיפה? תגידו לנו!" אמרה מונה ליזה.
"אין יציאה!" אמרו השומרים וחסמו את הדרך.
"רגע, מונה ליזה, אנחנו יכולים להשתמש בכוחות שלנו" אמרה קינגה.
מונה ליזה וקינגה אמרו: "זוזו מהדרך, שומרים, כי עוד שנייה תהיו מסונוורים!"
השומרים נפלו על הקרקע וקינגה ומונה ליזה לקחו תוף אפריקאי ואז הן מצאו את עצמן שוב פעם ביער של השד. "שוב פעם באתן ליער שלי?" שאל השד.
"אנחנו רק רוצות לקחת פריט אחת ולברוח מכאן, באמת" אמרה מונה ליזה.
"טוב, אבל רק פריט אחד, עלה" אמר השד וצחק צחוק מרושע.
קינגה ומונה ליזה לקחו עלה ומצאו את עצמם בתוך חדר עם קירות אדומים.
"מה זה? מה קורה כאן?" שאלה מונה ליזה.
"את חושבת שזה ארמון?" שאלה קינגה.
"יכול להיות" אמרה מונה ליזה. קינגה ומונה ליזה הסתובבו וראו מדרגות אדומות ולמטה, איש יושב על כיסא נדנדה חום ומתנדנד.
"טוב, בואי נלך לאיש הזה" אמרה מונה ליזה.
"או שפשוט ניקח פריט אחד וזהו" אמרה קינגה.
אבל כל הפריטים היו למטה, אז קינגה ומונה ליזה ירדו במדרגות האדומות.
האיש קם והסתובב אל קינגה ומונה ליזה ואמר: "אורחים חדשים?"
"כן, רק רצינו לקחת פריט אחד מכאן וזהו" אמרה מונה ליזה.
"אין כאן שום פריט שאתן יכולות לקחת ואני גם לא מרשה" אמר האיש.
לפתע, האיש חשף את שיניו, אלו היו שיניים של ערפד. מונה ליזה צרחה.
"תרגעי," אמרה קינגה, "יש לנו כוחות!"
"כן," אמרה מונה ליזה, "כוח אנטי ערפדים!" אבל לא קרה כלום, והאיש הערפד עף ורצה לנשוך את קינגה ואת מונה ליזה.
"בואי פשוט נברח מפה!" צרחה קינגה.
"אבל איך? אין פה דלת!" צרחה מונה ליזה. קינגה ומונה ליזה התחילו לרוץ ואז הן נפלו והתגלגלו במדרגות האדומות, עד שהגיעו למטה, שכבו והתנשמו בכבדות.
"איזו ארוחה טעימה יש לי כאן, עם דם משובח" אמר הערפד.
"לא!" צרחה קינגה ונתנה יד למונה ליזה ושתיהן צרחו: "בחזרה למבוך!"
הבנות מצאו את עצמן עומדות ביציאה של המבוך ואז הן שמו לב שהשומרים קמים.
"לא חשבנו על זה…" אמרה מונה ליזה.
השומרים רדפו אחרי קינגה ומונה ליזה והבנות רצו ורצו ואז הן הסתתרו מאחורי עץ עם גזע עבה והתנשמו בכבדות. "טוב," לחשה קינגה, "בואי נעבור לעולם החמישי שלנו!"
לפתע, הבנות מצאו את עצמן בעולם החמישי, אבל היה חושך והן לא ראו כלום.
"את חושבת שהמקום הזה הוא גיהנום?!" שאלה מונה ליזה.
"אולי" אמרה קינגה וצרחה…


תגובות (1)

בת הים… טבעה?
סליחה, זה מרגיש לא נכון.

04/08/2014 09:05
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך