איך יצא?

מועדון הכישופים פרק 2

23/02/2014 732 צפיות תגובה אחת
איך יצא?

פתאום מישהו דחף אותי וצעק: מה את מתמהמהת?! זוזי!
הרגשתי כל כך מעוצבנת. מי הוא שיצעק עלי?! צעקתי לו בחזרה: חצוף אחד! מי אתה שתדחף אותי?! יכולת פשוט לומר לי לזוז!הוא לא ענה לי כלום,רק נעץ בי מבט מאיים. המנהלת ריי (שהיא גם מייסדת המועדון) פנתה אלי ושאלה אותי אם אני מאיה. פשוט הנהנתי את הראש, לא יכולתי להגיד רבע מילה מרוב הפחד. היא גם אמרה: כיוון שאת חדשה כדאי לך לקרוא את החוקים. את צריכה לציית לכל החוקים כי כל חוק שלא מצייתים לו יש עונש. רציתי לדעת איזה עונשים בדיוק אבל היא פשוט אמרה שבכל חוק יש עונש אחר. תלוי עם עבירת החוק היתה חמורה או לא. רן (זה שדחף אותי), צעק עלי והפעם הוא צעק אם יש לי עוד שאלות. כל כך כעסתי שהוא צועק עלי ופשוט התחלתי לצרוח עליו עד שריי אמרה לנו להפסיק. אחרי שהפסקנו לצעוק אחד על השני רי אמרה לי שיש לי שותפים. קראו להם: דניאל, רון וג'ינורה. מיד ג'ינורה הלכה אלי ואמרה בשקט: זה שאת חדשה לא אומר שתקבלי מימני יחס מיוחד זה ברור?! לא יכולתי לענות לה אפילו חצי מילה מרוב שהטון שלה היה מאיים. שאר הבנים פשוט לא אמרו לי כלום. ריי אמרה לי שאני יכולה ללכת ואם היא תצטרך אותי שאבוא אני כבר אדע. יצאתי מהמועדון והרגשתי חרטה, צער, הרגשתי שאולי הייתי צריכה להקשיב לאימא שלי ולא ללכת. אבל החלטתי שאני אשאר בכל זאת. הרי, מה יש לי להפסיד?
אחרי 20 דקות של הליכה מעייפת חזרתי הביתה. אימא ראתה שנכנסתי ושאלה איך היה. אמרתי לה שהיה מצוין (לא רציתי שהיא תדע שפחדתי ושהיה קצת מוזר) ושהשותפים והמנהלת ממש נחמדים.
דיברתי קצת עם אימא שלי על המועדון (הכל היה כל כך חיובי) בזמן שאכלתי. אחרי זה הלכתי להתקלח ולנוח קצת. לא הצלחתי להירדם אז הלכתי פשוט לקניון (חוץ מזה שאני גם צריכה לקנות קצת דברים שם). הודעתי לאימא שאני הולכת לקניון ויצאתי. הגעתי לקניון וקניתי כמה דברים (סוף סוף בגדים חדשים). אחרי שקניתי כמה דברים ישבתי לאכול באחת המסעדות. מחשבות צצו בראשי וחשבתי, אם עד עכשיו אין קריאה מהמועדון אז בטח לא יקראו לי.. אחרי כמה דקות פתאום שמעתי קול אומר: תבואי למועדון עכשיו.. חשבתי שדמיינתי אבל הקול שוב אמר: תבואי למועדון עכשיו! הפעם זה היה קול ציווי. הייתי כל כך לחוצה ויצאתי מהר מהקניון. בקושי יכולתי לנשום רק חשבתי על להגיע הביתה כבר ואז ללכת למועדון. כשהגעתי הביתה ראיתי שאימא ישנה אז שמתי מהר את הדברים שקניתי ורצתי למועדון. רצתי הכי מהר שיכולתי והגעתי אבל..


תגובות (1)

תמשיכייי

23/02/2014 09:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך