פניקס
סליחה שהפרק קצר ושלקח לי הרבה זמן להעלות אותו ,ומי שניכנס בבקשה להגיב על טעויות /שמגיעות כתיב /הערות .תודה זה חשוב

מורשת האלים פרק 5

פניקס 28/04/2014 655 צפיות 3 תגובות
סליחה שהפרק קצר ושלקח לי הרבה זמן להעלות אותו ,ומי שניכנס בבקשה להגיב על טעויות /שמגיעות כתיב /הערות .תודה זה חשוב

פרק 5

5

הוא לא הצליח לעכל את החדשות האלה .אולי אימו משוגעת ?.מחשבות החלו לצוץ במוחו , אלף פתרונות אפשריים למצב הזה . כמובן שאף אחד מהם לא היה הגיוני.הברירה היחידה היא להאמין לה .היא הביטה בו ,וכשקלטה שהוא מיתקשה להאמין היא אמרה ,״יודע מה ,ננסה . בעיקרון אבא שלך היה אמור ללמד אותך אבל ניראה ״.אמרה והוסיפה ,״תרים את היד ותתרכז באגרטל שעל השידה ״.הוא עשה כפי שאמרה לו והיתרכז ככול יכולתו .לפתע פרץ ברק מתוך ידו ופוצץ את האגרטל למיליון חלקים של חרסינה .עכשיו הוא הבין למה ארס רוצה כוח כזה, ׳איתו ועם אחיו הוא יוכל לשלוט בעולם׳חשב .״יפה מאוד ״,אמרה .
״רגע ,אם אני התאמנתי אז גם ג׳קסון יכול להתאמן שם ,איפה שהוא נימצא ?״שאל .
״בעיקרון ,כן ״,אמרה בעצב.
״אני יכול לספר את זה למישהו ?״שאל .
״לא.אם אתה תגיד למישהו הוא ישמע על זה ויבוא לחפש אותך ״.אמרה ,״בעיירה הזו קשה לשמור סודות״.
כשאמו עזבה חשב על מה שאמר המורה בשיעור גוף האדם .׳אם אחיו שולט במים ,הוא שולט בחשמל בעיקרון ,אז אם גוף האדם מופעל על ידי אותות חשמליים מהמוח ,אז הוא יכול לשלוט במוח של בן אדם ?!מחשבות טיפה מפחידות .בנוסף לזה אם יש לו את הכוחות זאוס לכאורה אז הוא לא יכול לעוף?שווה לנסות .הוא התרכז והצליח לעלות כמה סנטמטרים מהרצפה .׳מעולה ׳חשב׳עוד קצת אימונים ואני יוכל לעוף הרבה יותר גבוה׳.
פיתאום נישמעה דפיקה בדלת .״ מי זה ?״ ,קרא.
״אבא ״,נישמעה תשובה .הוא פתח את הדלת ובחן אותו במבטו ,אולי כדי לבדוק אם לאחר שגילה הוא ניראה שונה ?.לא , הוא ניראה בדיוק אותו דבר.
״מה? ״,שאל,״אני נראה שונה ?״.
״לא ,כלום ״,ענה והתעורר ממחשבותיו.
״אז גם לך יש את הכוחות האלו ?״,שאל כדי לצאת מן המצב המביך .
״כן ,אבל פחות חזקים ממה שיהיו לך אם תתאמן .אתה וג׳קסון חזקים מאוד ״.
׳מעניין איך ארס מתכננן להשתמש בנו כדי שנעשה מה שהוא אומר ?׳חשב .
״הוא ייקח את הכוחות שלכם ,אבל זה טקס ארוך ומסובך ,הוא פשוט ישכנע או יאיים עליכם כדי שתקשיבו לו״ ,אמר.
״ אבל ….״,פתח ואביו קטע אותו ״איך אתה חושב שזאוס נהייה מלך האלים ?הוא ידע לקרוא מחשבות ,אבל זה כוח שהוא הסתיר וגם אנחנו .אפילו אמא שלך לא יודעת על זה ״.
״יודעת מה ?״,הופיעה אימו בפתח הדלת .


תגובות (3)

סליחה הי כוונתי שגיאות

28/04/2014 20:58

    נחמד אבל עדיין יש לך את הי' המיותרת.

    03/05/2014 11:06

אה
סליחה

04/05/2014 15:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך