פניקס
סליחה שלא היה פרק הרבה זמן מקווה שתאהבו !!

מורשת האלים 8

פניקס 13/06/2014 660 צפיות 3 תגובות
סליחה שלא היה פרק הרבה זמן מקווה שתאהבו !!

פרק 8

8

הוא ישב בחדרו וקרא ספר כשנשמעה דפיקה על הדלת .
זו הייתה אימו ושנכנסה אמרה :״הוא מעולף וקשור במרתף ,ואת כל הבלגן ואת כל ההרס שהיה שם סידרתי״.היא עצרה והיססה כאילו היא חושבת שמה שתאמר לא ימצא חן בעיניו ,״אם ארס ידע לשלוח אותו אלינו אז הוא בטח יודע שהבחור שלו ניכשל אז אנחנו צריכים לעזוב לפני שהוא ישלח עוד מישהו,או משהו חזק יותר ״.
״למה ?!אנחנו יכולים להילחם איתו ולנצח !״,אמר ״אנחנו חזקים מספיק !״.
״לא !״,אמרה נחרצות ,״אתה פזיז מידיי ויום אחד זה יתנקם בך !״,ובדיוק ברגע הזה התנפץ הקיר לרסיסים וראש מפלצתי הגיח מהחור שנוצר . הראש החל לירוק אש וחומצה .
׳קראתי על היצור הזה ׳, חשב ׳זו הידרה ׳.הראש פנה לעברו וירק חומצה אליו ,ולמרבה הפלא החומצה פיספסה אותו במילימטר וניתזה על הקיר מאחוריו וחרכה בו חור ,שמבעדו ראה את חבריו קאל ובלה מביטים בו בפליאה .ההידרה התכוננה לעוד מטח של חומצה אבל רן היה מוכן הפעם ושיגר ברק אל צווארה של ההידרה . ברגע שהברק פגע בהידרה הוא הבין שעשה טעות .
המשטח החרוך שהיה פעם ראשה של המפלצת החל לבעבע ולתסוס ולנגד עיניו צמחו שניי ראשים נוספים ,׳ יופי ׳חשב ׳ עכשיו אני צריך להתמודד עם עוד שניי ראשים ׳.
במקום לכוון את הברק אל ראש ההידרה הוא כיוון אותו לגופה . זרם כחול בהיר ושופע ניצוצות עטף את ידו ופגע בה ,ולאחר מכן זה קרה שוב והפעם הופיעה בידו חרב באורך חצי מטר ומעוטרת בפסים כחולים זוהרים ורושפים . ׳מעולה ,זה יעזור ׳, ודקר את ההידרה בחרבו .בכל פעם שדקר את אותה בחרבו הסביבה שמסביב לפצע רשפה וגעשה ונצרבה .
הוא שמע צרחה . ״הצילו !!!״,אלה היו קאל ובלה שראש אחר של ההידרה תקף אותם .
-קאל-
בזמן שרן היה עסוק לדקור את ההידרה קאל ברח מראש אחר שלה .
הראש פלט זרם חומצה ומתוך אינסטינקט הרים את ידו ולמרבה הפלא אש פרצה מידו ואיידה את החומצה .׳מה לעזאזל?!! ׳חשב ׳ מאיפה זה הגיע ??!!!׳.
הראש היה מבולבל, וזה קנה לו עוד זמן לנסות אפילו להבין את כול זה :
חבר שלו מסוגל לירות ברקים מהיד שלו ויש לו חרב מברקים ,הוא נילחם נגד מפלצת בעלת 6 ראשים והוא מסוגל להוציא אש מהיד שלו !!!!!!! . ׳זה היום הכי מטורף בחיים שלי !!!׳חשב ׳אני חושב שאני עומד להתעלף !…………


תגובות (3)

פרק מגניב.
לדעתי, האירועים בפרק התרחשו מהר מידי.
שניי, רק עם יוד אחת.
למדיי, יוד אחת.

15/06/2014 17:46

זה היה מידי עם שני י אבל לא משנה

16/06/2014 16:11

למה הפסקת לעלות פרקים?

04/08/2014 16:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך