מחנה ירח- המשך הרשמה

רותם_09 15/09/2015 910 צפיות 16 תגובות

אני לא אעלה שוב את כל ההקדמה כי היא ארוכה, אל תתנו למספר התגובות לבלבל אתכם, יש לי רק כמה דמויות .מי שרוצה יכול להיכנס לדף שלי ודרך שם להיכנס להקדמה.
אפשר להירשם גם כאן וגם בהרשמה השנייה. עד עכשיו יש רק שלוש דמויות אז כל מי שרוצה יכול להירשם…
בקשה אחת- בבקשה תכתבו את כל הדמות בתגובה אחת, אחרת זה נורא מבלבל.

מחנה ירח כולל בתוכו מאות נערים מגילאי 12-18 שהם שונים, למשל ערפדים, זומבים, אנשי זאב, מלאכים, פיות, סירנה, בני אלים, בני אלמוות.
ערפדים; מהירים, חזקים. נשארים במראה של גיל 18. נושמים וחיים, יכולים למות אבל רק בפציעות אנושות. יש להם סיבולת (מתעייפים אחרי זמן רוב וגם אז מתמלאים באנרגיות), יכולות ריפוי של פציעות שאינן קטלניות.
זומבים; מתו וקמו לתחייה, אינם בהכרח מכוערים מגעילים או מסריחים. יכולים לזהות אם מישהו ימות אבל רק כחמש שניות לפני המוות.
אנשי זאב; מהירים וחזקים מעט מהממוצע בצורת האדם, מהירים וחזקים במיוחד בצורת הזאב. חושים מחודדים ואינסטינקטים בשתי הצורות. יכולת תקשור זה עם זה בטלפתיה אבל רק בצורת הזאב.
מלאכים; עדינים. יכולים למות כמו בני אדם. יכולים לעוף בעזרת הכנפיים שלהם, מלאכים מסוימים יכולים לחוש רגשות של אחרים (רק רגשות, לא מחשבות וכזה).
פיות; חברותיים. יכולים למות כמו בני אדם. יכולים לעוף בעזרת הכנפיים שלהם. מסוגלות להרגיש את הצמחים ואת הטבע וכשמתאמצים במיוחד גם לשלוט בצמחים (אבל זה מתיש אותם וקשה להם לבצע דברים אחרים במשך יומיים).
סירנות; יפות במיוחד, נראות כמו בני אדם רגילים, יכולות למות כמו בני אדם. יכולות לגרום לאנשים לעשות דברים בעזרת קולן.
בני אלים: נראים רגילים לגמרי,יכולים למות. ילדים של אלים ובני אדם. היכולות שלהם תלויות בהורה האל שלהם, ההורים האלים האפשריים הם מהמיתולוגיה היוונית ומהמיתולוגיה הנורדית…
בן אלמוות; רגילים לגמרי, אינם יכולים למות, נשארים כמו בגיל 18. מלבד זה אין להם כוחות, רובם חכמים במיוחד או מתמחים בנשק.

שם: (לא חייב גם שם משפחה, רק מי שרוצה)
גיל: (בין 14 ל18)
גזע: (למעלה בדוגמאות, לא חייב את כולם, זה סתם דוגמאות, יכול להיות כמה מכל דבר)
מראה:
אופי:
רקע:
יכולת: (אצל בני האלמוות: למשל חכמים או מתמחים בנשק. בני אלים: לפי ההורה-אל)
סיפור: (אם אתם רוצים סיפור כמו משולש אהבה וכזה)
ועוד משהו: (מחלות, נטייה מינית, אלרגיות, פוביות וכ'ו)

נ.ב + ספוילר : יכול להיות שבמהלך הסיפור חלק יפצעו, ייעלמו לזמן מסוים, אולי אפילו ימותו…


תגובות (16)

אשמח להצטרף..
שם: נואל
גיל: 17
גזע: בת האל
מראה: שיער חום שטני, עיניים כחולות אפורות.. רזה ויחסית גבוהה לגיל שלה.
אופי: סקרנית להרבה דברים לכן שואלת הרבה שאלות, שונאת שויצרים שחושבים רק על עצמם, ביטחון לא משהו, רגישה אבל יכולה העמיד פנים שהיא בסדר.
חברותית אבל לא כל כך..
רקע: היא לא כל כך יודעת שהיא מאומצת ובאמצע מגלה בעזרת כמה שאלות וחיפשים מי הם ההורים הביולוגים שלה ..
לאחר כמה זמן היא מגלה שיש לה יכולת..
סיפור: מישהו שיתאהב בה..
תלוי מה שאת / ה רוצה.
פוביה של פחד גובה והיא באיזה קטע היא מתגברת על זה..
מקווה שזה בסדר ומחכה לפרק הבא.

15/09/2015 11:58

שם: דמיאן, אוליבר או מתיו גיל: 17 גזע: ערפד מראה: שיער שחור, עיניים ירוקות – כשמסתכלים עליהן אז מרגישים כאילו טובעים ואתה מרגיש פחד.. נותן תחושה מאיימת (כזה אחד שאסור להתעסק איתו), עור כהה אבל לא מדי. אופי: אחרי שמתקרבים אליו מבינים שהוא מצחיק והוא נראה מפחיד רק ממראה חיצוני, נחוש, חכם, יודע מה לעשות ומה לא אבל לא יכול לסבול ביקורת. לא שותה דם אדם, רק של חיות. רקע: בגיל 3 ההורים שלו מתו מתאונה, אחר כך דודתו גידלה אותו ואז היא הייתה צריכה לעזוב אז היא שלחה אותו למחנה ירח. יכולת: להפנט. סיפור: מתאהב בקמרון אבל אחת מהסירנות מפתות אותו (אפשר לפתח את זה שהוא התקרב לקמרון ואז הם כמעט נהיו זוג אבל אז היא רואה אותו עם סירנה) סכנת חיים: במחנה נחש מכיש אותו ואז יש להם בדיוק 10 דקות לקחת אותו לאמבולנס ושהוא לא ימות (תחליטי אם את רוצה שימות או יחיה).. מקווה שאהבת את הדמות!

15/09/2015 12:06

    כנראה זה לא הובן, קמרון הוא (הוא) סתם מישהו במחנה, פשוט חשבתי שיהיה מגניב לקבל בהתחלה נקודת מבט אחרת. הוא לא דמות ראשית ויוזכר רק מעט בסיפור עצמו…

    15/09/2015 12:10

נ.ב. הורדתי שורות לא יודע למה זה יצא לי ככה.. וגם מחנה ירח נשמע ממש מגניב!!

15/09/2015 12:07

    לרותם שמעליי נכון התבלבלתי עם סיפור אחר

    15/09/2015 12:56

וואי זה נשמע ממש ממש ממש מגניבב!!!

שם: קארי.
גיל: 18.
גזע: בת אלמוות.
מראה: שיער חום ארוך גלי, עיניים ירוקות בהירות. היא יפה אבל היופי שלה לא מיוחד במיוחד יש לה גיברה נאה והיא בגובה ממוצא.
אופי: נחמדה, עדינה, חברותית, היא חוותה בעבר טראומה וזה משפיעה עליה לפעמים, היא די אוטפימית ומנסה לחשוב חיובי.
רקע: הייתה רגילה לפני כמה מאות שנים, עד שהוריה ואחיה מתו בתאונה איומה ומסתורית שהתברר מאוחר יותר שקרתה בגלל ערפדים. לאחר כל מיני דיונים הוחלט להפוך אותה בניגוד לידיעתה לבת אלמוות.
יכולות: היא מאוד חכמה בגלל שנים של קריאה וחוכמת חיים.
סיפור: הייתי רוצה שיהיה לה משולש אהבה עם ערפד וסירנה (עם אין לך דמויות כאלה אני מוכנה בשימחה לתת לך: ).
עד משהו: בגלל הטראומה של התאונה היא לפעמים נעשת ממש דיכאונית אבל זה עובר לה אחרי זמן קצר.

15/09/2015 12:25

אפשר להוסיף שהיא ביתו של לוקי מיתולוגיה הנורדית שמה הנוסף הל..
היא אלת המוות..
בלועזית Hell = גיהנום

15/09/2015 12:28

תגידי את צריכה עד דמויות?

15/09/2015 13:03

יש לי הרבה דמויות של בנות ורק אחד-שניים של בנים, אז אני צריכה עוד דמויות של בנים…

15/09/2015 13:06

    מעולה אני על זה :)

    15/09/2015 13:20

אני אכתוב לך בן עוד מעט

15/09/2015 13:21

שם: היילי
גיל: 18.
גזע: ערפד
מראה: שיער בלונדיני קצת אחרי הכתפיים, עיניים כחולות ירוקות, גבוהה, יש לה צבע עור בהיר (אבל לא חיוורת), יש לה גומות, היא דיי יפה, יש לה צמיד מכסף עם האות H (שזה גם האות הראשונה של השם שלה וגם האות הראשונה של השם של אחותה הקטנה, האנה) שהיא לא מורידה ממנה אף פעם.
אופי: תחמנית, צינית, היא מאוד חכמה, לא סומכת על אף אחד, מתעצבנת בקלות, היא סגורה ולא משתפת את רגשותיה עם אחרים.
רקע: היא ערפדית חדשה (רק 4 שנים) אבל היא יודעת מה היא יכולה לעשות ולא מפחדת להשתמש ביכולות שלה.
אבא שלה מת כשהיא הייתה בת 8 ומאז היא נהייתה סגורה.
היחידה שהיא נפתחת בפניה זאת אחותה הקטנה שהיא הדבר שהכי חשוב לה.
כשהיא שמעה על מחנה ירח ועל היצורים שיש שם היא ביקשה מאמא שלה לשלוח אותה לשם.
סיפור: באלי שהיה לה איזה סיפור אהבה עם איש זאב.
עד משהו: הייתי רוצה לכתוב עוד דמות אם זה בסדר מצדך.

15/09/2015 13:29

    אוי שכחתי להוסיף יכולת, סורי
    יכולת : אז היכולת זה מה שאמרת בהקדמה וגם יכול שמיעה למרחקים ויכולת לגרום לאנשים לעשות מה שהיא רוצה (קצת יומני הערפד)

    15/09/2015 13:48

אוקיי שלוש דמויות של בנים כי לא יכולתי להחליט מה בא לי יותר חחח

שם: קלאוס או ניק.
גיל: נראה 18 אבל הוא בן 1800.
גזע: ערפד.
מראה: שיער בלונדיני קצוץ, עור בהיר ועיניים ירוקות כהות ממש. הוא רזה מאוד אבל איש לו טיפה שרירים בידיים.
אופי: הבדחן של החבורה, לא לוקח שום דבר ברצינות. אוהב את החיים הטובים והחיים הטובים אוהבים אותו. יש לו אופי מאוד קליל והוא ממש לא הטיפוס לפנות עליו בשביל לקבל החלטה רצינית, אבל למרות זאת יש לו צד רומנטי מאוד.
רקע: הוא בא ממשפחה מאוד עשירה ומכובדת של ערפדים לכן תמיד היו ממנו מלא מלא ציפיות, והוא הרגיש תמיד כל כך רע עם זה שהוא לא עומד בהם. הוא עדיין מרגיש רע עם זה אבל תמיד מצליח להסתיר את מי שהוא באמת באיזו בדיחה.
יכולות: מהיר מאוד מאוד והיכולת ריפוי שלו חזקה כל כך הוא יכול להשמתש בה גם על אחרים ולא רק על עצמו.
סיפור: שיהיה חלק ממשולש אהבה של קארי בבקשה: )
עד משהו: הוא מפחד ממים, אפילו כשהוא מתקלח או שוטף פנים הוא נלחץ.

שם: קאי גרהם.
גיל: 17 וחצי.
גזע: איש זאב.
מראה: עור שחום ממש, שיער חום מעט ארוך ופרוע, עיניים חומות חמימות, מבנה גוף מוצק הודות לשנים של אימונים.
אופי: הוא די רציני אבל גם די בדחן, תלוי במצב הרוח שלו. הוא לא שופט אנשים לעולם לפני שהוא מכיר אותם ויש לו אופי של מנהיג אמיתי.
רקע: הוריו, משפחתו וכל הלהקה שלו ניצודו כשהיה בן חמש ומאז הוא לבד, בשלב מסויים בחייו הוא הכיר את ניק והם הפכו לחברים הכי טובים, הם תמיד צוחקים ביחד על כולם ויודעים שזה שניהם נגד העולם. הקשר שלהם כל כך חזק בעיקר בגלל שבם כל כך שונים.
יכולות: משתנה לזאב גדול וחום והוא מהיר וחזק.
סיפור: חשוב לי שהיה לו סיפור אהבה לא ממש משנה לי עם מי או מה.
עד משהו: הוא יכול להיות גיי עם בא לך אבל שבהתחלה ממש יתבייש בזה.

שם: אוטיס.
גיל: 16.
גזע:פיה זכר.
מראה: שיער שחור פרוע, עיניים כחולות עור בהיר די שחיף.
אופי: זורם עם החיים, לא אחראי במיוחד, הוא שייך לחבורה של ניק וקאי אבל גם נוטה להתבודד, יש בו צד חברותי אבל הוא לא מראה אותו, מאוד סקרן.
רקע: הוא פיה אבל לא פיה קטנה כזאת אלה פיה כמו בסידרת הספרים של כנפיים( עם את מכירה) הוא גם לא יכול לעוף ולא ממש מבין מה הכוונה של להיות פיה.
יכולות: כישורים בכימיה (כמו פית סתיו בספרים של כנפיים).
סיפור: אני רוצה שהוא יהיה גיי בגלל זה הוא מתבודד.
עד משהו: הוא די בקטע של לחפש את עצמו…

זהו! מקווה שעזרתי לך ובבקשה תתחילי כבר!!!

15/09/2015 13:45

אני יולה לכתוב דמות נוספת? פשוט נורא משעמם לי כרגע והסיפור נשמע ממש מעניין.
—-
שם: אלה
גיל: 16
גזע: מלאכית
מראה: שיער בהיר שמגיע לה קצת אחרי אמצע הגב, עיניים כחולות דמויות קרח, חיוך מקסים, עור בהיר והיא די גבוהה. יש לה תווי פנים עדינים והיא נראית תמימה ומקסימה להפליא, אבל בניגוד לשאר המלאכים, יש לה שלושה נוצות שחורות וגדולות בכל אחת מכנפיה הלבנות.
אופי: אלה היא לא מלאכית טיפוסית. היא מאוד מרדנית, אמיצה וקשוחה. היא לא סובלת שאומרים לה מה לעשות והיא רצינית להפליא, אך אף אחת מתכונות האופי שלה לא גובלות ברשעות. היא מאוד אדישה, אבל היא יכולה להיות חמה מאוד לאלו שהיא באמת אוהבת. קשה להרגיז אותה, אבל כשהיא מתרגזת היא מתרגזת בגדול ואף אחד לא רוצה להיות בסביבה כשזה קורה.
רקע: היא יתומה מאז שהיא זוכרת את עצמה. היא ננטשה על פתח דלת של בית יתומים רגיל, והייתה פחות או יותר אצל עשרה משפחות מאמצות. הרבה משפחות רצו אותה בגלל שהייתה יפה מאוד ונראתה מאוד מלאכית, אבל תמיד נשלחה חזרה למערכת האימוץ אחרי חצי שנה או שנה, משום שדברים מוזרים שקשורים באש תמיד קרו סביבה. בשתיים מהמשפחות המאמצות שלה היא שרפה בטעות את הבתים באופן כליל, ובשני המקרים היא הייתה הניצולה היחידה ויצאה ללא נזק.
המשפחה המאמצת העשירית שהייתה לה כללה אך ורק אם ואב צעירים ומקסימים שלא יכלו להביא ילדים משלהם לעולם. בתקופת הזמן שהייתה אצלם היא כמעט נפלה מהמרפסת, אך ברגע האחרון הצמיחה כנפי מלאך לבנות עם שלושה נוצות שחורות בכל כנף ושרדה את הנפילה. המשפחה שלה קיבלה את זה למרות כל הקשיים שבדבר משום שנקשרו אליה מאוד ולא יכלו להביא עוד ילדים לעולם.
ברגע ששמעו על מחנה ירח, הם שלחו את אלה לשם (בהסכמתה כמובן.) אלה עדיין פוגשת את הוריה המאמצים פעם לחודש והם האנשים היקרים לה בכל העולם כולו.
יכולות (אם מותר): היא שולטת באש, עוד אחד מהדברים שלא ממש מאפיינים מלאכים.
סיפור: אני אשמח אם היא תהיה מנודה בקרב מלאכים בגלל השונות שלה ולא יהיו לה הרבה חברים. חוץ מזה, את חופשיה לגמרי להחליט, כל עוד היא לא תהיה במשולש אהבה (אני לא סובלת אותם.)
דברים נוספים: היא אלרגית לקמח (צליאק.)
—–
מקווה שהדמות נכנסה!
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 14:32

וואו, רק עכשיו כשאני דרך המחשב אני קולטת כמה חפרתי.
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 16:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך