רותם_09
ההקדמה מסופרת מנקודת המבט של קמרון אבל בהמשך הסיפור היא תסופר מנקודות המבט של התאומים.. מקווה שתאהבו, אם למישהו יש שאלות או הערות- כתבו בתגובות, אני אענה ואסביר ואתייחס להכול...

מחנה ירח – הקדמה והרשמה (תקראו קודם את רציתי להוסיף)

רותם_09 15/09/2015 706 צפיות 12 תגובות
ההקדמה מסופרת מנקודת המבט של קמרון אבל בהמשך הסיפור היא תסופר מנקודות המבט של התאומים.. מקווה שתאהבו, אם למישהו יש שאלות או הערות- כתבו בתגובות, אני אענה ואסביר ואתייחס להכול...

תקראו את רציתי להוסיף כדי שתבינו מה הולך לקרות בהמשך הסיפור…

התחרטתי כל כך על זה שפתחתי את עיניי,כל כך. הראש שלי התחיל לפעום מכאב וריח חריף של אלכוהול עלה לאפי. שכחתי על קרקע נוקשה, כמו רצפה, בוהה בתקרת העץ של ה"קן". הקן הוא בעצם בקתה במרחק כמה מטרים מהמגורים. בקן הייתה רק מיטה, מיטה זוגית גדולה.
כולם ידעו מה עושים בקן, אבל למעטים היה הזכות – והמפתח – להיכנס לבקתה.
"קמרון," נשמע קול נשי לידי, "שני חדשים מגיעים היום."
"התאומים." נזכרתי.
"כן."
הסתובבתי אל פני, עיניה החומות והגדולות מביטות בי.
"היה כיף אתמול, קמרון." אמרה בקול שקט.
הנהנתי, למרות כאב הראש המטורף. אני לא שתיין מטורף אבל שותה, ובכל זאת אני אף פעם לא מצליח להתמודד עם ההשפעות של האלכוהול.
"כן, כן." אמרתי, הושטתי יד לרצפה והצלחתי להרים את הבוקסר האפור שלי, התלבשתי מתחת לשמיכה ומיהרתי לצאת מהמיטה.
"אולי נישאר עוד קצת, קאם?"
"לא," אמרתי מיד ולבשתי את הג'ינס שלי, "אני צריך ללכת, הם חדשים ואני המדריך הראשי. נעשה את זה שוב בפעם אחרת?"
לבשתי את החולצה והרמתי את הנעליים בידי.
פני הנהנה בשעמום, "כן, כן, מה שתגיד."
"מצטער." מלמלתי ויצאתי החוצה במהירות.

הגעתי מתנשף מהריצה אל הכניסה למגורים, מאדי כבר הייתה שם ותופפה ברגלה בעצבנות על הדשא. מאחורי המגורים היה היער, וציוץ מעצבן של ציפורים נשמע ממנו. הסתכלתי הצידה, בצד השני של המגורים היה הנהר הארוך שתמיד זרם באותם גלים רגועים ואיטיים מרגיזים. המגורים היו בעצם שני בניינים (אחד לבנים והשני לבנות), שאליהם הוביל שביל בהיר מהשער של המחנה.
"יופי שנזכרת באמת," אמרה מאדי עצבנית והצביעה על השער, "הם מדברים עם כמה ילדים."
לקחתי נשימה עמוקה בניסיון להאט את קצב פעימות ליבי, הרגשתי את המפתח לקן בכיס השמאלי של הג'ינס שלי.
ואז שני ילדים שלא זיהיתי התקרבו אלינו, בן ובת. היא בלונדינית, בעלת עיניים ירוקות-חומות, שזופה, רזה, גובה ממוצע, עם פנים של ילדה יפה.
הבן בלונדיני, בעל עיניים ירוקות, בהיר עור, בעל שרירים בזרועות לא מפותחים מדי אבל מורגשים, ובטן שטוחה כנראה עם ריבועים שגם הם מורגשים אבל לא מפותחים מדי, גם לו פנים של ילד יפה- כמעט מלאך.
"מה אתה חושב שהם?" שאלה מאדי פתאום.
משכתי בכתפיי, "לא יודע. מלאכים אולי."
"לא חושבת. הייתי רואה צללית של כנפיים, בניגוד אליכם- אנחנו מזהים אחד את השני."
"תסתכלי עליהם, לשניהם יש פנים ממש יפות." אמרתי, "בטוח?"
"הייתי רואה צללית של כנפיים ואני אומרת לך שאני לא רואה. אולי הם בני אלים? הם אחים ביולוגיים אבל הם לא חייבים להיות אחים במה שהם. ההורים שלהם בני אנוש, מה שאומר שהתאומים הם אחים אבל הם לא בטוח אותו דבר."
"בקיצור הם אחים ביולוגיים אבל יכול להיות שהיא סירנה והוא בכלל ערפד?"
מאדי הנהנה באישור.
עטיתי על פניי חיוך גדול כשהם נכנסו לטווח השמיעה.
התאומים חייכו, כנראה חיוך מזויף. לפי מה שאמרה מאדי אתמול הם עדיין לא יודעים מה הם, ושמבחינתם הם במחנה סתם כי ההורים שלהם רשמו אותם.
"אני מאדי, וזה קמרון." אמרה מאדי בחיוך מזמין.
"ונוס." אמרה הבת.
"רומן." אמר הבן.
"אז ונוס ורומן," נשמתי עמוק, "ברוכים הבאים למחנה ירח."

מחנה ירח כולל בתוכו מאות נערים מגילאי 12-18 שהם שונים, למשל ערפדים, זומבים, אנשי זאב, מלאכים, פיות, סירנה, בני אלים, בני אלמוות.
ערפדים; מהירים, חזקים. נשארים במראה של גיל 18. נושמים וחיים, יכולים למות אבל רק בפציעות אנושות. יש להם סיבולת (מתעייפים אחרי זמן רוב וגם אז מתמלאים באנרגיות), יכולות ריפוי של פציעות שאינן קטלניות.
זומבים; מתו וקמו לתחייה, אינם בהכרח מכוערים מגעילים או מסריחים. יכולים לזהות אם מישהו ימות אבל רק כחמש שניות לפני המוות.
אנשי זאב; מהירים וחזקים מעט מהממוצע בצורת האדם, מהירים וחזקים במיוחד בצורת הזאב. חושים מחודדים ואינסטינקטים בשתי הצורות. יכולת תקשור זה עם זה בטלפתיה אבל רק בצורת הזאב.
מלאכים; עדינים. יכולים למות כמו בני אדם. יכולים לעוף בעזרת הכנפיים שלהם, מלאכים מסוימים יכולים לחוש רגשות של אחרים (רק רגשות, לא מחשבות וכזה).
פיות; חברותיים. יכולים למות כמו בני אדם. יכולים לעוף בעזרת הכנפיים שלהם. מסוגלות להרגיש את הצמחים ואת הטבע וכשמתאמצים במיוחד גם לשלוט בצמחים (אבל זה מתיש אותם וקשה להם לבצע דברים אחרים במשך יומיים).
סירנות; יפות במיוחד, נראות כמו בני אדם רגילים, יכולות למות כמו בני אדם. יכולות לגרום לאנשים לעשות דברים בעזרת קולן.
בני אלים: נראים רגילים לגמרי,יכולים למות. ילדים של אלים ובני אדם. היכולות שלהם תלויות בהורה האל שלהם, ההורים האלים האפשריים הם מהמיתולוגיה היוונית ומהמיתולוגיה הנורדית…
בן אלמוות; רגילים לגמרי, אינם יכולים למות, נשארים כמו בגיל 18. מלבד זה אין להם כוחות, רובם חכמים במיוחד או מתמחים בנשק.

שם: (לא חייב גם שם משפחה, רק מי שרוצה)
גיל: (בין 14 ל18)
גזע: (למעלה בדוגמאות, לא חייב את כולם, זה סתם דוגמאות, יכול להיות כמה מכל דבר)
מראה:
אופי:
רקע:
יכולת: (אצל בני האלמוות: למשל חכמים או מתמחים בנשק. בני אלים: לפי ההורה-אל)
סיפור: (אם אתם רוצים סיפור כמו משולש אהבה וכזה)
ועוד משהו: (מחלות, נטייה מינית, אלרגיות, פוביות וכ'ו)

נ.ב + ספוילר : יכול להיות שבמהלך הסיפור חלק יפצעו, ייעלמו לזמן מסוים, אולי אפילו ימותו…


תגובות (12)

נשמע מגניבב!!

15/09/2015 09:55

שם: אריאן
גיל: 16
גזע: בת האל זאוס.
מראה: שיער חום בהיר שהיא צבעה לכחול, עיניים אפורות (מי שמסתכל עליהן מקרוב יכול לחשוב שמתחוללת בהן סערה אמתית.) היא מתלבשת בעיקר בשחור, באפור ובכחול, אבל היא ממש לא גותית. היא בגובה ממוצע והעור שלה נוטה לכיוון הבהיר. היא לא כל כך מאיימת במראה שלה, אבל היא חזקה מאוד.
אופי: צינית, אסטרטגית, אמיצה, חשדנית, מזהה שקרים, די מצחיקה ודי מתבודדת אבל היא תסכים לעבוד בצוות אם המצב דורש את זה. היא מתרגזת מהר, אבל יודעת להקשיב ויכולה להיות מבינה כשצריך.
רקע: מאז שאריאן נולדה, היא ידעה שהיא שונאת את אבא שלה. אמא שלה (שידעה שאבא של אליאן הוא זאוס) אמרה לה שאבא שלה נטש אותן כשהייתה תינוקת (מה שנכון), אבל זה היה בגלל שיש לו עבודה מאוד חשובה. זה לא מנע מאריאן לשנוא אותו, משום שגם אמא שלה עצמה רכשה אליו טינה מסויימת משום שנטש אותה.
במהלך השנים אריאן שמה לב שדברים מוזרים קורים במקומות שהיא נמצאת בהם. כשכעסה, מדי פעם התחוללה בחוץ סערת ברקים. כשרבה עם מישהו, ברק כמעט צלה אותו.
כשהגיעה לגיל שתיים עשרה, אמא שלה שלחה אותה למחנה ירח כדי שאריאן תדע מי היה אבא שלה, משום שידעה שלה אריאן לא תאמין. כשהגיעה למחנה ירח וגילו לה הבת של מי היא, היא חשבה שנתקעה עם מטורפים וניסתה לברוח עד שבאחד מנסיונות הבריחה שלה היא בטעות שחררה ברק מכף ידה שכמעט הרג את אחד המדריכים.
היא לא מבינה למה אבא שלה לא יכול לפגוש אותה, אפילו לא לדקה אחת. עם השנים, זה רק גרם לה לשנוא אותו יותר. היא יודעת שאם יום אחד היא תפגוש את אביה, היא פשוט תצעק עליו את כל מה שהיא חשבה עליו כל השנים, למרות שברור שהמצב לא יהיה כזה.
אנשים חושבים שהיא מתבודדת סתם כי היא דיכאונית, אבל האמת שאריאן לעולם לא תודה בה היא שהיא פשוט מפחדת לאבד אנשים קרובים אליה.
יכולות (רשמת שזה רק לבני אלמוות אבל בתיאור אמרת שיש להם כוחות. אם לא הבנתי נכון אתה מוזמן להתעלם מזה): שליטה במזג האוויר ובאוויר עצמו, יצירת ברקים וכל שאר הדברים המאפיינים את האל זאוס.
סיפור: אם אפשר, ללא אהבה (ובטח שלא משולשי אהבה), אני פשוט די רגישה לדמויות שלי. לעומת זאת, אין לי בעיה שתמצא איזה מישהו שהיא תשנא או תחבב כידיד. למען האמת, אתה יכול לעשות מה שבא לך כל עוד זה לא קשור באהבה.
משהו נוסף: היא מפחדת מהיכנסות לים. אין לה בעיה עם בריכות, אבל המחשבה על דגים ומדוזות עושה לה בחילה. היא לא מגלה על הפחד הזה לאף אחד, משום שהיא משחדת שייתפסו אותה כחלשה בגללו.
~~~~~
מקווה שהדמות התקבלה! אם לא (וגם אם כן), אני מוכנה לכתוב אחת נוספת.
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 10:22

במקום משחדת מפחדת. אין לי מושג איך הגעתי לשגיאת המקלדת הזאת…
קטניס אוורדין, סוף.

15/09/2015 10:26

או הסיפור שלך משך אותי אני חייבת להירשם…

15/09/2015 11:17

או הסיפור שלך משך אותי אני חייבת להירשם…

15/09/2015 11:17

שם: ויינה גזע: סירנה. מראה: שיער שחור עד מותניה שפתיה חושניות ושמה שפתון ורוד בשביל להדגיש אותם. עיניה כחולות יותר מים. אפה סולד קטן ה

15/09/2015 11:21

פה סולד קטן ויפה.

15/09/2015 11:22

אפה סולד קטן ויפה

15/09/2015 11:22

כוח יכולה לגרום לעשות דברים לאנשים בעזרת קולה

15/09/2015 11:24

יכולה לגרום לאנשים לעשות דברים…

15/09/2015 11:25

אופי. מצחיקה חיכנית אני לא יודעת בדיוק איזה אופי אפשר לעשות לסירנות …

15/09/2015 11:26

שכבתי*
נשמע נחמד, אני ארשם XP (בא לי זומבי באופן מפתיע)
שם: פייג' צ'ו
גיל: 16 וחצי
גזע: זומבית
אופי: אדם תמים, שמעדיף להכחיש את זה שהוא מת פעם. היא מנסה להשתלב בחברה שבה היא נמצאת ותמיד מנסה להיות נחמדה לכולם כדי שיהיו נחמדים אליה. היא מבועתת מהפעמים שהיא מרגישה שמישהו עומד למות ואין לה דרך למנוע את זה. היא יכולה להיות מאוד סרקסטית וצינית ולא נחמדה ויכולה להתבודד בקלות מאנשים. אין לה ממש מניע למה שהיא עושה.
מראה: עור בהיר ומעט ירקרק, היא בגובה ממוצע, יש לה שיער חום גלי וארוך ועיניים כחולות, שיניים צחורות ישרות ואף סולד. לובשת חולצות טריקו חלקות וג'ינסים ארוכים, העור שלה ונקודות השבר בגופה (מקומות בהם יש מפגש בין עצמות – מרפק, כתף, ברך וכו') מכוסות בשריטות ובדם יבש.
רקע: מתה במלחמת העולם השנייה. היא מהראשונות שהגיעו למחנה ירח. היא עוזרת לאנשים כמוה להתאקלם וגם משמשת כסוג של יועצת לאנשים עצובים. היא יכולה לסבול את הרגעים שרואה מישהו אחר מת ולא מספיקה להזהיר בזמן.
יכולת: אני לא ממש יודעת אתה מגדיר זומבים כחיים לנצח, והם דיי חסרי תועלת – אבל אני אשמח אם תוסיף לה משהו :) אבל אם כן אני אשמח שאחד מהם יהיה זה שהיא חיה לנצח.
סיפור: החלטה שלך.

15/09/2015 11:38
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך