רותם_09
הפרק די מוזר כי כתבתי דרך הטלפון. אני טסה לשבוע אז רוב הסיכויים שאני לא אעלה עוד פרק עד יום שישי. אל תברחו... מקווה שאהבתם :) בנוגע לתגובות של הפרק הקודם: אני מנסה להתאים את ההתקדמות בסיפור להתקדמות בחיים האמתיים, כי גם בחיים האמתיים לוקח הרבה זמן להכיר אופי של בן אדם. מכיוון שהסיפור מסופר מנקודת מבט של שניים חדשים שרק לומדים בעצמם את האופי, יש להם מסקנות או ניחושים מוטעים, בן אדם רשע יכול להיראות טוב לב ולהפך, זהו רק רושם ראשוני. בהמשך האופי של כל דמות יתפתח יותר. ההרשמה עדיין פתוחה, למען האמת אין באמת גבול למספר הדמויות... *כל הדמויות ייכנסו אבל רק בהמשך

מחנה ירח – פרק 3 + הודעה

רותם_09 17/09/2015 792 צפיות 6 תגובות
הפרק די מוזר כי כתבתי דרך הטלפון. אני טסה לשבוע אז רוב הסיכויים שאני לא אעלה עוד פרק עד יום שישי. אל תברחו... מקווה שאהבתם :) בנוגע לתגובות של הפרק הקודם: אני מנסה להתאים את ההתקדמות בסיפור להתקדמות בחיים האמתיים, כי גם בחיים האמתיים לוקח הרבה זמן להכיר אופי של בן אדם. מכיוון שהסיפור מסופר מנקודת מבט של שניים חדשים שרק לומדים בעצמם את האופי, יש להם מסקנות או ניחושים מוטעים, בן אדם רשע יכול להיראות טוב לב ולהפך, זהו רק רושם ראשוני. בהמשך האופי של כל דמות יתפתח יותר. ההרשמה עדיין פתוחה, למען האמת אין באמת גבול למספר הדמויות... *כל הדמויות ייכנסו אבל רק בהמשך

'תן לזה הזדמנות', רומן אמר לעצמו, 'פשוט תן לזה הזדמנות'. אבל קצת קשה לחשוב על מה שטוב כשכל ארבע שניות אתה מקבל ענף בפנים או עץ בכתף.
"אתה תלמד," אמר קאי כשראה את רומן נתקע בכל כך הרבה עצים, "אנחנו יוצאים להרבה משימות, בעיקר בשטחים כאלה." רומן פלט המהום של סבבה והמשיך ללכת, בזמן שקאי ניסה לשווא לדבר איתו.
"מה עם ונוס?" שאל ניק פתאום.
רומן הזיז את העלה שנפל על הכתף שלו והסתכל עליו, "לא יודע, מה איתה?"
"יש לה חבר או משהו?" שאל. רומן התחמק מעץ אחד אבל נתקע בזה שאחריו.
"בן ז-"
"בלי קללות."
"יונה." רומן תיקן. "ולא, אין לה חבר. למה?"
"תלוי," דמיאן אמר, "אתה מהאחים הקנאיים המטורפים האלה?"
"אתה לא יודע מה זה להיות אח גדול לאחות." אמר קאי.
"גם אתה לא." העיר אוטיס. רומן לא הצליח להבין למה הם נאלצו ללכת אל מאחורי הבניין ולהתקדם עד ליער. הוא שמע משהו שקמרון אמר על "ילד שנתקע" אבל לא באמת הבין על מה מדברים. הם התקדמו בין העצים ובין השיחים הנמוכים והגבוהים, דורכים בעדינות – או בעצבים – על העפר והדשא.
"זה קורה הרבה," אמר קאי, "כל הפעילויות האלה. בדרך כלל מחלקים לכמה קבוצות ולפעמים גם לפי חדרים."
"מה אנחנו בכלל מחפשים?" רומן שאל, הפעם הוא הצליח להתחמק מענף שאיים על עיניו הירוקות.
"נדע כשנמצא." ענה אוטיס.
"או כשנמות," העיר ניק מהצד, "מה שיבוא קודם."
"ניק המצחיק." מלמל דמיאן בסרקסטיות.
רומן עשה כמה צעדים גדולים כדי להגיע לקאי שעמד בראש והלך תוך כדי שהוא סורק את הסביבה. "מה אנחנו מחפשים?"
"אתה כבר רוצה לחזור?" קאי שאל והרים לעבר רומן גבה.
"נמאס לי לקבל ענפים בפנים."
"אתה תלמד איך לא לקבל בסוף." אמר. "ואני לא יודע מה אנחנו מחפשים. קמרון לא אמר לי כלום."
רומן עשה צעד אחד לפני ששמע את הרשרוש עלים.
״שי-״ התחיל דמיאן להגיד כשפתאום האדמה מתחתם נפתחה וגרמה לכל החמישייה ליפול לתהום. רומן פקח את עיניו ויש הרגיש כאב בגב, האור מעליו נראה כל כך רחוק ומסביבו רק חושך. הוא ראה במרחק כמה מטרים את השאר, אוטיס שכב על הבטן של דמיאן, ניק וקאי היו בבלגן איברים אחד גדול.
״אח…״ הוא נאנק מהכאב והצליח לשבת. דמיאן פקח את עיניו ונאנק.
״שיט, זה כאב…״ מלמל, אוטיס התעורר גם הוא וקם מדמיאן. בינתיים גם קאי וניק זזו אחד מהשני והתחילו להתעורר.
ניק העיף מבט לקאי, ״אתה חי, אחי?״
״אני נראה חי?״ החזיר קאי.
״לא,״ ניק עמד והניח את ידו על אגנו, הוא הסתכל למעלה ונאנח, ״כמו המלכודות בפו הדוב.״
רומן חייך והשעין את ראשו אחורה, מרגיש קיר עפר. ׳איך הגעתי למצב הזה?׳
״אוטיס, אתה בסדר?״ קאי עזר לאוטיס לעמוד.
״נראה לי, כן.״ ענה אוטיס ונאנח, ״איך יוצאים מפה עכשיו?״
רומן הסתכל למעלה, הפתח היה רחוק, בערך אוטיס על כתפיו של ניק שעל כתפיו של רומן.
״רומן,״ דמיאן הסתובב אל רומן, ״תישן.״
רומן הרגיש עייפות, פוגעת בו ומושכת אותו לחושך.

דמיאן מיהר להוציא מכיס מכנסיו ממחטת נייר, הוא הצמיד אותה לאפיו בעודו מרגיש את הדם. זאת הייתה תופעת לוואי מעצבנת של היכולות שלו, שלו ושל היילי. מעטים העפרדים שיכלו להפנט, ואלה שיכלו היו צריכים לעצור את הדם מהאף אחר כך ולהתמודד עם הסחרחורת. בגלל זה דמיאן לא אהב את בני האלמוות ואת בני האלים, להם היו יכולות בלי תופעות לוואי מרגיזות.
״אתה בסדר?״ שאל קאי. דמיאן הנהן בעוד אוטיס גרר את רומן הישן הצידה. דמיאן התיישב ונשען על הקיר, מכין את עצמו לסחרחורת שתבוא בכל רגע.
״אני לא מצליח לתפוס בכלום.״ אמר ניק, לאט לאט הוא הפך לשני ניק ונהיה מטושטש, ״מי שעשה את זה ידע שיהיו ערפדים.״
״אולי תשתו דם?״ שאל קאי ובחן את דמיאן, שכבר התחיל להרגיש את החדר מסתובב.
״אולי תיתן לי לשתות מהדם שלך ואז תמות כשהגוף שלך יותר דומה לבלון בלי אוויר מאשר לאיש זאב?״ החזיר ניק בחיוך. השניים עשו תחרות מבטים קצרה עד שקאי התייאש והסתכל על הרצפה, הוא הוריד חולצה, את המכנס שלו ובסוף גם את הבוקסר. דמיאן ראה את קאי הופך לזאב מספיק פעמים כדי לא לייחס חשיבות. הגב שלו קאי התעגל כלפי מטה ושיערות חומות התפשטו במהירות ממרכז גופו כמו אש בשדה יבש. דמיאן מצמץ וכשפקח את עיניו קאי היה כבר זאב חום גדול. קאי הזאב ניסה לקפוץ למעלה כמה פעמים אבל לא הגיע ליותר ממחצית התהום, אחרי עשרים נסיונות כושלים הוא הפך חזרה לאדם ומיהר להתלבש.
״מה עושים?״ שאל אוטיס והסתכל על דמיאן, ״יש לך רעיון?״
הראש של דמיאן המשיך להסתובב, ״יש לי סחרחורת.״ מלמל. הוא לא היה מבוהל או לחוץ, פשוט עייף. השימוש בכוח התיש אותו, אבל אסור היה לרומן לראות את ניק הערפד וקאי הזאב, זה היה מוקדם מדי בשבילו.
״פשוט…״ קאי התכופף ליד דמיאן, ״תנוח, אנחנו נחשוב על משהו.״
דמיאן לא רצה להתווכח, הוא עצם את עיניו ונרדם.


תגובות (6)

פרק יפה!
אז הדמות שלי התקבלה?
תהני בחו"ל!
ותשתדלי להמשיך מהר?

17/09/2015 20:29

    כן, כל הדמויות התקבלו ויתקבלו.
    אני אנסה להעלאות גם משם אבל אני לא בטוח אוכל, אני אשתדל להעלאות פרק כמה שיותר מהר.
    ותודה רבה…

    17/09/2015 21:52

וואי תהני:))
ואני מקווה שתחזרי עם מלאאא רעיונות מוצלחים להמשיך את הסיפור המושלם הזה ^^

18/09/2015 02:39

פרק יפה!
אהבתי את התאורים ואת ההתגלגלות של הסיפור. אני כבר מחכה לפרק הבא :)

תהני בחו״ל!

18/09/2015 10:07

פרק נחמד, תהני בחול..
ומחכה לפרק הבא

18/09/2015 11:56

פרק יפה. חוץ מהקטע של הבן יונה הזה (ששוב, זה סלנג שיש רק בישראל) אין לי הערות מיוחדות.
מקווה שתיהני בח"ול!
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 12:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך