מישהו ששינה לי את החיים פרק 4

סתם כותבת 15/01/2015 625 צפיות אין תגובות

~~~~~~~~~~~~~~~~
כנראה שנרדמתי כי שוב הייתי על הגבעה שמעתי את המנגינה שוב מתנגנת והריח הנפלא שוב היה באוויר וחשבתי שזאת הזדמנות שלי לברר מה קורה פה.
שני ארנבונים התקרבו אלי ושיחקתי איתם פתאום שמתי לב שעוד חיות באות אלי לשחק איתי חיות כמו: איילים, ציפורים, סנאים, צבים, כלב קטן וחמוד(הלוואי והוא היה שלי באמיתי), שיחקתי איתם, עם כל החיות ואז הוא הופיע מולי אותו הנער עם השרירים, השפתיים המושלמות, העיניים האפורות והסוערות ושיערו השחור, שחור כעורב, הוא ישב מולי על הדשא ובהיתי בו מבלי לשים לב, הוא גיחך ואמר: חחח חיימשלי העיניים לא כואבות? סתם אני צוחק, אני רואה שהתחברת לסנדי שלי(הכלב שמסתבר שזאת בעצם כלבה)"
התחלתי להסמיק, "כן היא ממש חמודה, אני אדל"
הוא ענה לי: "כן אני יודע שאת אדל, אני יודע עלייך הכל" וחייך
אוקיי מלחיץ חשבתי, "ואתה? ואני יכולה לשאול אותך כמה דברים?"
"אני יודע מה יש לך לשאול אותי ולא אני לא יכול לענות עכשיו על שום דבר אפילו לא מי אני, יגיע זמן ותגלי" הוא אמר בפרצוף רציני וגם קצת עצוב.
~שתיקה~
ואז הוא הוסיף: "אני מצטער אל תכעסי עלי, מקשיבים לנו ואני לא רוצה שיחקו אותך ממני, לכן אני מתנהג ככה"
הוא משך אותי אליו ואני שמתי עליו את הראש וכך היינו במשך שעה בערך (נראלי), פתחתי עיניים הסתכלתי עליו והוא עלי, שאלתי אותו "אתה אוהב אותי?"
הוא ענה "כן"
"תוכיח"
הוא נישק אותי נשיקה ארוכה שתוך כדי הנשיקה התגלגלנו במורד הגבעה, התנשקנו עד שלא יכולתי לנשום וזזתי קצת אחורה.
התחילה שיחה:
הוא "קרה משהו?"
אני "לא מה פתאום פשוט לא יכולתי יותר לנשום"
הוא " נו הוכחתי לך?"
אני "חלקית"
הוא "מה אמרת?" והתחיל לדגדג אותי
אני "טוב טוב כן הוכחת, תפסיק לדגדג אותי, אתה מכאיב לי!"
הוא " סליחה אהובתי, עכשיו תורך להוכיח לי שאת אוהבת אותי"
"אמממ איך אני יוכיח לך?" הוא בא לענות, לא נתתי לו ואז פשוט נישקתי אותו בלחי
הוא עשה פני נעלב, "ככה את אוהבת אותי?? כזה קצת??"
צחקתי ונתתי לו נשיקה קצרה בפה ושאלתי "ועכשיו הוכחתי שאני אוהבת אותך המון?"
הוא "לא כל כך"
באתי לנשק אותו שוב אבל הפעם נשיקה ארוכה, אבל הוא רק שם לי את היד שלו על הפה שלי ולחש "אהובה שלי הם פה, אני חייב לשלוח אותך חזרה" ונישק אותי בלחי.
שוב הרגשתי שאני נופלת, נופלת לתוך בור בלי תחתית ידעתי שאני חוזרת למציאות ושלא יקרה לי כלום, אבל עדיין ניסיתי למחות רציתי להישאר איתו ושוב שמעתי את קולו אומר בתוך ראשי "אל תכעסי אהובתי אני אוהב אותך אל תשכחי והיום תקבלי את כל התשובות לשאלות שלך ניפגש בפארק בשעה 00:00"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך