מישהו ששינה לי את החיים פרק 5

סתם כותבת 15/01/2015 766 צפיות תגובה אחת

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
18:00
התעוררתי בתוכי התחוללה סערה, הסתכלתי בשעון והשעה הייתה 18:00 קמתי להתארגן, נכנסתי להתקלח, עשיתי פן, לבשתי את ג'ינס קצר עם קרעים, חולצה ארוכה לבנה עם דוגמא של לבבות שחורים נופלת מכתף אחת, צעיף שחור ואת הנעליים השחורות הגבוהות שלי (לא עקב), שמתי טיפה איילנר, רימל ואודם אדום-ורוד.
השעה הייתה כבר 19:30 אז דיברתי עם רבקה בטלפון וקבעתי איתה שניפגש אני, היא, אביגיל ואיזבל לפני הזמן בבית הנטוש (המקום הקבוע שלנו שסידרנו בשביל שנוכל לשבת שם) בשביל שנוכל לעשן וקצת לשתות וגם בשביל להראות לאביגיל את המקום.
הלכתי לחדר של אמא להודיע לה שאני יוצאת מעכשיו וחוזרת בין 1 ל-2 והיא הסכימה כי מחר שישי ואני מתחילה ללמוד ב-10, נתתי לה נשיקה לקחתי מפתחות של הטוסטוס ושל הבית ורגע לפני שאני יוצאת אני הולכת להגיד לאחי שלום ומחבקת אותו.
בדרך אספתי את אביגיל, עצרתי ירדנו שמתי את הקסדות בארגז ונעלתי, כשנכנסנו צעקתי "יש פה מישהו?" ושמעתי את רבקה ואיזבל עונות "פה, תעלו לקומה השנייה" עלינו חיבקתי את רבקה ואז את איזבל ושלושתינו ביחד צעקו על אביגיל "ברוכה הבאה לבית הנטוש, פה אין חוקים מותר לעשות הכל, תרגישי חופשי ושבי כבר תפסיקי להתבייש"
ישבנו, צחקנו, עישנו, שתינו(אני שתיתי שתי כוסות) שיחקנו אמת וחובה, ובשעה 20:30 יצאנו משם לכיוון הפארק שם פגשנו עוד חברות וידידים.
הגענו לפארק חיבוקים, נשיקות ושלומים למי שצריך להביא וישבנו פתאום אני רואה את אוראל מתקדם לכיוון שלנו, נו יופי רק זה עכשיו חסר לי עד שהצלחתי להעביר את המחשבות על החלום ועל כך שאוראל ואהובי דומים בצורה מפחידה, לחשתי לרבקה "מי הזמין אותו?"
היא ענתה לי "את, מ את לא זוכרת שבתור חובה היית צריכה להזמין אותו היום רק מקודם זה קרה"
מה איך זה ייתכן? יכול להיות שהייתי קצת יותר משיכורה בקטנה, הוא בא התיישב לידי ואמר "אני רואה שנשברת בסוף וביקשת ממני לבוא"
"אל תתלהב זאת הייתה חובה"
שאר הערב עבר דווקא סבבה
ובשעה 23:57 שמעתי קול בתוך הראש אומר לי "אהובתי ניפגש עוד 3 דקות באגם ובואי לבד"
הלכתי לאגם הגיעה השעה 00:00 וראיתי שם את ….


תגובות (1)

מה זהו? אני בשי המתח! מחכה כבר לפרק שש את כותבת נפלה ומותח אין לי שום הערות על התוכן התסריט מצויין אבל יש קצת ליקוי בכתיבת הטקסט כמובן שראיתי השתפרות מי 3 ועד 5 אבל את צריכה לעבוד עוד קצת על מבנה הטקסט ועדיין חסר לך בעניין תיאור הדמות חסר עדיין אני רואה את הדמיות שלך ברור אבל זה לא היה מיד, בהתחלה היה לי הדמות של אורל בחלום ובמציות ושל אדל מטושטשת את צריכה לנסח יותר טוב את תיאורי הדמויות ולקפיד חח כמובן לשים אותם בסיפור ולא בשוליים וקצת הירבובי אותיות גם היה לך קצת אבל חוץ מי זה התוכן מרתק מותח ואני מחכה מקווה שלא תייבשי חח

16/01/2015 00:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך