מי אני? הקדמה.

22/04/2014 515 צפיות תגובה אחת

קארי , זה היה שמי.
הלוואי ויכולתי להגיד שהייתי נערה כמו כל נערה מתבגרת אבל , מגיל צעיר סבלתי מהיתעללות מצד הסובבים אותי בין אם אלו היו נערים וילדים כמוני או המבטים שלא הסתירו תסלידתם מצד המבוגרים.
לא הוכל לאמר שלאמא שלי היה קל, היא כל כך פחדה מהמבטים שלצאת מהבית זה היה סוג של משימת היתאבדות עבורה. ולכן מאז שאני זוכרת את עצמי אמא שלי הייתה נעולה בבית והמבט שנאה שלה כלפיי לא הסתיר את העובדה שהיא האשימה אותי בהכול מהרגע שנולדתי. אתם מבינים , כשהיא הייתה בגילי , נערה בת 18 שרק מתחילה לחיות את החיים היא נאנסה לא סתם נאנסה היא נאנסה על ידי ערפד והופלה חמישה חודשים לאחר מכן אני נולדתי , נולדתי פגה אבל בריאה.
עוד דבר ששכחתי לציין חייתי בעולם שערפדים איך הוכל להגדיר את המצב בצורה יותר מבדרת מרצינית יצאו מהארון ולא הסתירו יותר את זהותם . במקומות רבים נפתחו ברים חלקם אירחו רק ערפדים ובני אנוש היו הקוקטייל המועדף או נפתחו ברים שבהם גם בני אנוש וגם ערפדים יכלו לבלות יחדיו ורק מי שהציע את עצמו היה רשאי הערפד לנשוך ולמצוץ את צווארו אם זה היה נעשה אחרת מועצת הערפדים הייתה נכנסת לפעולה ומאשימה את אותו הערפד על הפרת החוקים שלהם ועל כך היה עונש מוות. אבל כמו בכל מקום וכמו שהעולם היתנהל אלפי שנים היו חוקים שהופרו בין אם זה מצד בני האנוש או מצד הערפדים.
עכשיו זה לא נשמע הגיוני להכנס להריון מערפד מאחר והזרעונים שלהם לא מתפקדים , אבל בשבוע הראשון שאתה הופך לערפד הנוזלים בגוף שלך עדיין בתפקוד מלא נכון הם שותים דם הם חזקים מבן אנוש פשוט אבל הם עדיין בוכים דמעות , הולכים לשירותים וכמובן שהמצב דומה לגבי מערכת ההרבייה שלהם.


תגובות (1)

הרעיון יפה..
תעלי פרק ראשון מעניין אותי איך זה יתחיל..

22/04/2014 21:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך