מכושף

20/03/2014 595 צפיות אין תגובות

פרק שלישי
המון קולות סבבו אותי, חלקם היו צווחניים והיו גם כמה קולות עמוקים. גם אלכס ולונה תרמו למהומה הזאת;הם לא הפסיקו לקשקש אחת עם השנייה, לרגע הם היו נראים כל כך מתאימים ביחד.הם הצטופפו ביחד כשאלכס הראה לה מן סרטון כזה בטלפון. לרגע הרגשתי לא קשורה,שלונה לא באמת צריכה אותי עכשיו. לונה צחקה כמו משוגעת ואלכס צחק גם, הוא הביט עליה במבט משונה כזה שלא הצלחתי לזהות. מבין כל הרעש שהיה בקפיטריה הצלחתי לשמוע חריקת דלת ואז הכול סביבי השתתק בבת אחת. אפילו לונה ואלכס הרימו את מבטיהם מהטלפון והסתכלו ביחד אל מעבר כתפי. קימטתי את גבותי, לרגע פחדתי להביט אחורה ולגלות את מה שכולם השתתקו ממנו. אם הסקרנות הרגה את החתול,אני אסתפק במחשבה הזאת שלפחות הוא נהנה מהשמנת. הבטתי אל מאחורי כתפי ועכשיו ראיתי את מה שכולם ראו: זאת הייתה חבורה של בנים, בראשם הלך נער שחור שיער הוא היה נראה לבוש במיטב בגדיו: ז'קט כהה וחולצה לבנה ומכופתרת עם עניבה אדומה וישרה, ישרה מידי. מאחריו התרווחו עוד שני בנים הם היו תאומים. היה להם שיער חום-אדמדם וגם הם היו לבושים בדיוק כמוהו. אחרון חביב הזדנב מאחוריהם נער בלונדיני הוא היה לבוש באותו האופן בדיוק אבל הוא היה גבוה יותר וגופו היה דקיק וגבו כפוף. הוא היה נראה דומה להם אבל כל כך שונה. הם לא היו נראים מהסביבה לפי הבגדים המהודרים הם מאזור עשיר יותר. המבטים של כולם לא ניתקו מהם לרגע, כולם היו נראים כאילו הם מהופנטים אליהם. הבטתי לרגע על לונה ואלכס גם הם לא הורידו את העיניים מהחבורה המשונה הזאת. העיניים שלהם היו פעורות לרווחה והם אפילו לא מצמצו. הבטתי מסביבי, כולם היו נראים בדיוק באותו האופן. מה הולך כאן לעזאזל?
החבורה נעצרה בבת אחת והנער שבראשם הפנה אלי את מבטו,הוא לא היה נראה מרוצה כל כך. עיניינו הצטלבו, היו לו עיניים כחולות וקרות קקרח, משהו בזה העביר צמרמורת במורד גבי. ליבי פעם בחוזקה בחזי, לרגע חשבתי שהוא מסוגל לשמוע אותו. הוא צעד צעד אחד לעברי אבל עדיין הוא היה רחוק ממני. בלעתי את רוקי שקט סביבי היה יותר מפחיד ממקודם. הוא צעד עוד צעד אחד וסימן לבנים מאחוריו לא לבוא אחריו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך