מכרה הזהב האבוד- הקדמה

VNKL 12/01/2015 646 צפיות 6 תגובות

לא, זה לא יכול להיות! תפסו את הוריי והחוטף אמר לי בשיחת טלפון שאביא לו את הזהב ממכרה הזהב האבוד בעוד כשבוע, ורק אז הוא ישחרר את הוריי, ואם לא אביא את הזהב או שאביא לו זהב ממקום אחר או שאביא לו זהב אך לא בזמן, הוא יהרוג את הוריי. הוא אמר שעליי להביא לו רק 10 גבישי זהב ורק ממכרה הזהב האבוד.
היה לחוטף קול צרוד, ואני מאוד פחדתי.
איפה נמצא מכרה הזהב? ואיך אוכל להגיע אליו? ואיך אוכל להספיק לתת לו 10 גבישי זהב כבר בעוד שבוע? והם הוריי ישרדו? והאם הוא סתם עבד עליי ולא ישחרר את הוריי?
עברו בראשי מלא שאלות, אבל ידעתי רק דבר אחד: עליי להתחיל במסע חיפוש אחר מכרה הזה האבוד.
אני מגלה שהוא נמצא בקרבת פסגות ההרים הגבוהים שבמדבר, ליד שטח האינדיאנים.
אני מתחי ללכת, עד שלפתע אני פוגש עוד שלושה נערים:
ספייק, ילד חשדן, כובע בלש על ראשו ותמיד יש מבט חושד בפניו. הוא תמיד מחזיק זכוכית מגדלת בכיסו, ליתר ביטחון.
לולה, ילדה עם עיניים יפניות, שתי צמות בשערה השחור כפחם, ותמיד יש לה חיוך רחב על הפנים.
דניאל, ילד חנון. יש על עיניו משקפיים, ויש לו שתי שיניים בולטות וכובע של קבוצת בייסבול אהובה על ראשו. חולצה של חנונים עם משבצות וסרבל קצר ונעלי גמד.
ו.. כמובן לולה החזיקה ברצועה את הכלב- זאב שלה, רקס.
לרקס הייתה פרווה אפורה, אך מעט לבנה (לא בנקודות לבנות, רק חלקים מעטים בפרווה לבנים).
יש לו חוש ריח מצוין, והוא בדרך כלל שמח.
שלושת הנערים ורקס גם היו בחיפוש אחר מכרה הזהב האבוד כיוון ששם מוחזק פסל זהב יקר ערך שמחזיק בפיו את המפתח היקר מכול. המפתח שפותח את הכניסה לפלנטריום הקסום, שאפשר להוציא מהטלסקופ שבתוכו קרן לייזר שתפגע בכמה כוכבים, והם יושמדו, ואז תפגע בכדור הארץ, והוא יושמד.
טוב, ספייק, לולה ודניאל רצו למנוע שזה יקרה, אבל הבוקר הרשע, אטונל, רוצה. הוא רוצה להשמיד את כדור הארץ עם קרן הלייזר מכיוון שכל הזמן תופסים אותו במדבר, ושמים אותו בכלא ואחרי כמה שנים משחררים אותו ושוב פעם כולאים אותו ושוב פעם משחררים אותו, ונמאס לו מהכוכב הזה, והוא היה רוצה להיות בוקר על הכוכב היחיד שהיה שורד מקרן הלייזר: כוכב הבוקרים, אליו כל הבוקרים שמתים מגיעים.
אטונל והבוקרים שעוזרים לו רוכבים על הסוסים שלהם במהירות גם בחיפוש אחר מכרה הזהב האבוד, כאשר גם אני, קורי פייל, ושלושת הנערים ורקס הולכים כמה שיותר מהר בחיפוש אחר מכרה הזהב האבוד.


תגובות (6)

אהבתם?
אשמח אם תאמרו אם אהבתם או לא ואם לא אז תאמרו לי במה אני צריך להשתפר, ביקורת בונה!
תודה..

12/01/2015 14:58

זה נחמד אבל יש מקום לשיפור…אני לא יודעת בידיוק היכן להניח את האצבע אבל תמשיך אני יעקוב אחרי זה.

אתה יכול גם לקרא את שלי עם בא לך… זה הקדמה לספר שאני עומדת לכתוב “Stuck in nowhere-תקועים בשום מקום”- זה השם שלו

12/01/2015 16:23

    אילו מקומות?
    ו.. תודה!
    אשמח לקרוא,
    הפרק הראשון יצא, אשמח אם תקראי אותו!

    12/01/2015 18:58

דבר ראשון אהבתי את השם משתמש שלך אני חולה על ההאלק.
בקשר לסיפור, נחמד מאוד אבל הדמויות מוגזמות לדעתי, דבר ראשון חולצה משובצת או משקפיים או שיניים בולטות זה לא יותר מתיאור זול של חנון מתוכניות ילדים, עולם יודעים שזה לא ככה במציאות. גם בקשר לספייק, חשדן עם זכוכית מגדלת בכיס? באמת? אני חושבת שכדאי שתמצא תיאורים ודמויות יותר מקוריות.

12/01/2015 18:14

    תודה!
    הפרק הראשון יצא, אשמח אם תקראי אותו!

    12/01/2015 18:59

תודה, אמשיך היום והכול יתבהר…

12/01/2015 18:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך