מכשפי העולם האחר – פרק 5

TheAvatar 26/01/2014 536 צפיות 3 תגובות

כל כך הרבה מחשבות עלו בראשי. איפה נמצא העולם שהם גרים בו? איך נראית ארילין? מהי הקללה שהוטלה על ארילין? האם יש עוד מכשפים של היער האפור? מהם הכוחות עליהם הם מדברים? ולמה הם בחרו בי? אני לא יכול לעזור להם בשום דרך כרגע…
"אוקיי, מה אני צריך לעשות?" שאלתי את שלושת המכשפים.
סטפני, ליאה ואיאן התקדמו לכיוון משולש חגורות העץ ומלמלו. לפתע, נוצר ענן ערפל כחול מסביב לחגורה שמאחוריה עמדה ליאה, הוא התחיל להופיע מקצה אחד של החגורה והתפשט אל שאר החגורה. אחרי שהחגורה הוקפה כולה בענן הערפל, כך קרה גם לחגורה שמאחוריה עמד איאן, רק שענן הערפל היה אדום, ומסביב לחגורה שמאחוריה עמדה סטפני הופיע ענן ערפל צהוב.
מלמולם של המכשפים הפך לחזק וברור יותר והוא חזר על עצמו.
הם הפסיקו את מלמולם וישר הביטו בי, עיניהם היו פקוחות לרווחה והאירו אור לבן, הם פתחו את פיהם וגם הם האירו אותו אור לבן בוהק. אני די בטוח שהם נראים ככה בגלל הטקס, אבל הם נראים כאילו השתלט עליהם דיבוק, חשבתי לעצמי.
הם המשיכו את מלמולם מקודם עם שינוי של כמה מילים וחגורות העץ החלו לרחף, הן הסתובבו באוויר במעגל, בהתחלה הן הסתובבו לאט אבל אחר כך מהירותם עלתה והם הסתובבו מאוד מהר, כמעט נראה שנוצר טורנדו מעלינו.
צדקתי. נוצר טורנדו מעלינו. הוא היה בצבעים כחול, אדום וצהוב, חלק מסוים מהטורנדו היה בצבע אחר. החלק בו הטורנדו היה כחול היה מעל חגורת העץ שמסביבה היה ענן ערפל כחול וכך גם מעל לחגורות העץ האחרות. לבסוף חגורות העץ האטו את מהירותן, התקרבו אחת לשנייה ורחפו מטה, צבעי הטורנדו התערבבו לחום – אפור.
שלושת המכשפים אמרו מילת הוראה בלטינית שלא הבנתי וחגורות העץ הסתלסלו ונסחטו, מהחגורות יצאו גרגרים מנצנצים שרחפו והסתובבו לכל מקום.
המכשפים אמרו כמה מילים, שנשמעו בלטינית. הם אמרו הוראה שנשמעה כמו "עטפו את היידר ספראוס", ולקולם היה הד.
זה בטח לא יכול להיות טוב.


תגובות (3)

המשך =)

26/01/2014 13:00

תודה, אני אעלה בזמן הקרוב את החלק הבא ;)

27/01/2014 11:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך