מכשפי העולם האחר – פרק 1

TheAvatar 06/01/2014 826 צפיות 3 תגובות

כל החיים שלי השתנו בגלל 3 אנשים וחגורות. חגורות. בחיים לא חשבתי שחגורות יעשו שינוי כזה גדול בחיים שלי. אני היידר ואני בן 15.
"היידר בוא לשחק איתנו!" בזמן שקראתי ספר בסלון, שמעתי קול מהקומה השנייה של ביתי שנמצא בסיאטל, זאת הייתה אחותי בת ה-6 ביילי. היא ירדה בריצה במדרגות עם תאומה אריק, הם היו נמרצים כתמיד, רצו והתרוצצו לכל מקום, ושיערם הבלונדיני בגוון חום התנפנף.
"כמובן שאשחק איתכם, במה אתם רוצים לשחק?" שאלתי אותם עם חיוך.
"אנחנו קוסמים ואתה מכשף ואנחנו נלחמים בקרב קסמים!" הכריז אריק והוא רץ בתיאום עם תאומתו ביילי כמה מטרים ממני והחלו לעשות תנועות, כאילו מכשפים אותי, וכך עשיתי גם אני.
אף פעם לא ימאס לי לשחק עם התאומים המתוקים האלה, חשבתי לעצמי.
"היידר, אתה יכול להדליק את הטלוויזיה?" בקשה ביילי, הלכתי לכיוון הספה להרים את השלט שהיה מונח על הספה, ולפתע ביילי ואריק קפצו עליי והפילו אותי על הספה.
"עכשיו תפסנו אותך המכשף היידר! אתה מוכן להכנע?" אמרו התאומים יחדיו.
"אני נכנע, נצחתם אותי התאומים הקוסמים" השבתי להם כחלק ממשחקם. "אז אתם כן רוצים שאדליק בשבילכם את הטלוויזיה?" הם הנהנו בראשם.
הטלוויזיה נפתחה בערוץ החדשות. "אני נמצאת בשטח בו לאחרונה נמצא עצם לא ידוע" דיווחה הכתבת בערוץ החדשות והיא המשיכה בדבריה, "המשטרה סגרה את האזור שמסביב לפארק הפתוח של סיאטל בעקבות עצמים לא ידועים שנמצאו, הם לא מוסרים פרטים רבים".
"היי, היידר, הם רוצים שתבוא" קראה ביילי.
"מה זאת אומרת הם קוראים לי?" אמרתי בבלבול, תחילה לא הבנתי על מה ביילי דברה ואז הסתכלתי אל הפינה הימנית של המסך, היה שם מסר אליי. בפארק. היה כתוב בו 'התייצב כאן היידר ספראוס. אנחנו צריכים אותך'.
מה? מי צריך אותי? שווה לפחות לבדוק את זה. יצאתי מהבית ורכבתי על האופניים שלי לכיוון הפארק הפתוח.


תגובות (3)

זה ממש מעניין תמשיכי (:

06/01/2014 12:16

אני בן, ותודה אני אמשיך

06/01/2014 12:18

אהבתי!
מחכה לחלק הבא

10/01/2014 14:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך