מכשפי העולם האחר – פרק 4

TheAvatar 20/01/2014 488 צפיות אין תגובות

הסתכלתי על ליאה, סטפני ואיאן מבולבל, והם הסתכלו עליי מאוכזבים, כאילו שאני אמור להתחיל את הטקס עליו הם מדברים.
"אין לך מושג על מה אני מדברת נכון?" שערה ליאה, הנהנתי בראשי.
"הוא לא יודע מה אנחנו עושים בכלל? אז מה אנחנו נעשה?" שאלה סטפני בלחץ.
"די, תירגעי, הכל יהיה בסדר" איאן ניסה להרגיע את סטפני והניח את ידו על כתפה, "גם לנו יש חלק בזה, הוא לא יודע הכל. טוב ברור, הוא מכדור הארץ" הוא אמר בזלזול והביט בי במבט חודר, השפלתי את מבטי במבוכה.
ליאה התקרבה אל איאן ולחשה לו משהו, כנראה משהו כמו 'תעזוב אותו' או 'אתה צודק אבל אל תגיד את זה מולו'. אני כבר רגיל שמרכלים עליי, בדרך כלל אלו הילדים בכיתה שלי שמרכלים על זה שאני כל הזמן שותק או שאני מוזר.
"אז מה שאנחנו עושים בטקס הזה, זה אממ.." ליאה ניסתה להסביר.
"תראה, כאילו, אנחנו … מה שאנחנו בעצם עושים זה… " סטפני המשיכה את הסברה של ליאה, פרצופה האדים מעט ממבוכה והיא עשתה פרצוף אל ליאה, מסמנת לה שהיא לא יודעת מה להגיד.
"אנחנו משחררים את הכוחות שלך" אמר איאן ישירות.
ליאה וסטפני נעצו בו מבט כאילו אמר משהו שלא היה צריך להגיד ואני רק נהפכתי מבולבל יותר.
"כוחות? איזה כוחות בראש שלכם?" אמרתי תוהה ומבולבל.
"לא הסברת לו מאיפה אנחנו נכון?" שאל איאן את ליאה.
איאן, סטפני וליאה התגודדו והתלחששו. מדי פעם שמעתי משהו כמו "צריך לספר לו מה הוא יעשה עם הכוחות שלו", "אנחנו בסכנה" וכאלה.
לבסוף הם התרחקו אחד מהשני והביטו בי. סטפני עמדה מולי עם פרצוף אדיש.
"שלושתנו באים מהממלכה ארילין שנמצאת בעולם אחר משלכם, על הממלכה הוטלה קללה אשר כל מי שאינו בעל כוחות של מכשפי היער האפור המקוריים, יקולל. חוץ מאיתנו כל שאר התושבים מקוללים. כשאתה תכנס לממלכה עם הכוחות שאנחנו ניתן לך אתה תוכל לעזור לנו. נשמע מטורף אבל זה נכון" הסבירה סטפני. "את השאר תשמע אחר כך, אבל עכשיו צריך לקיים את הטקס. ומהר."
כאשר היא גמרה להגיד את הסברה, הבחנתי שהפה שלי היה פעור מתדהמה, וסגרתי אותו והתרכזתי בשלושתם. אם הייתי מבולבל מקודם, עכשיו אני חושב שאני בסיפור פנטזיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך