מכשפה מתלמדת – פרק 1

נופר מעין 24/05/2011 1005 צפיות 9 תגובות

זה היה הדבר הכי מטורף שקרה לי בחיים.
דברים מטורפים מסתכמים בד"כ בבאנג'י או צניחה חופשית, אצלי זה הרבה יותר מסובך.
זה היה יום ראשון (אני שונאת ימי ראשון) כשחזרתי הביתה מבית הספר, הרחוב היה ריק, כולם בעבודה או בחוגים. זה היה דווקא נחמד עד שאור כחול חזק הבזיק מולי ואחריו ראיתי דמות שרצה לכיווני. לפני שהספקתי להבין מה קורה הרגשתי כאב חזק בראש ונפלתי על הרצפה.

"אוי סליחה" שמעתי קול מעלי, פקחתי את העיניים ותרוממתי. ראיתי מולי ילדה בערך בת גילי בלונדינית עם עיניים כחולות (למה לכל הבלונדיניים יש עיניים כחולות?!?!) היא לבשה שמלה מוזרה כזאת כמו מימי הביניים והיה לה ביד ספר ישן.
שמתי לב שהיא סוקרת אותי באותה מידה של הפתעה, אח"כ היא התבוננה מסביב ושאלה " מה התאריך היום?" "אמ… ה23 במאי אני חושבת…" עניתי לה. "ובאיזו שנה?" שאלה שוב "2011…את לא יודעת?" זו הייתה אחת השיחות הכי מוזרות שניהלתי עם מישהו. "אוי לא, מה אני עושה?" היא מלמלה בשקט. "מה קרה?" שאלתי, ולא הייתי בטוחה שאני רוצה לדעת. "אפשר לשאול איך קוראים לך?" התעניינה. וואי היא שואלת הרבה.. "אממ..אנה" ניסתי להיות נחמדה "ואפשר לשאול איך קוראים לך?" הוספתי "לי קוראים לורנסיה נעים להכיר אותך אנה" אמרה. "כן, נעים מאוד" עניתי. תהיתי אם זה יהיה חצוף מצידי לשאול אותה למה היא לבושה ככה או למה ההורים של נתנו לה שם ש'פג תוקפו' לפני איזה 200 שנה, אבל לא העזתי. היה בה משהו מלחיץ, לא יכולתי לשים עליו את האצבע. לורנסיה קטעה את מחשבותי "את גרה פה באזור?" "כן, בבית פה ממול" עניתי "את חדשה פה? לא ראיתי אותך לפני כן פה.." הוספתי.
"כן ..עברתי לגור פה אתמול" אמרה, אבל שמתי לב שביא היססה לפני שענתה וידעתי שהיא משקרת. גם ראיתי את האור הכחול ואיך הופיעה משום מקום באמצע רחוב ריק. היה פה משהו מוזר, מסתורי ואולי אפילו לא אנושי…

בבקשה תגיבו כדי שאני אדע אם להעלות את פרק 2 :)


תגובות (9)

יאוווו!!
איזה יפה זה הולך להיות!!1
אני מתה כבר שתמשיכי!!
הסיפור הזה כ"כ מושללםםםם!!
חחח אהבתי את הקטע ההוא :"דברים מטורפים מסתכמים בד"כ בבאנג'י או צניחה חופשית, אצלי זה הרבה יותר מסובך." חחחחחחחחחח
נ.ב
תביאי לי את קפטן ג'ק ספארו למחר!!

25/05/2011 13:45

חחח גם אני אהבתי את הקטע הזה נוופר ממש יפה!! (רק תעשי את הפרקים יותר ארווכים אם בא לך D: )

25/05/2011 17:54

במחברת שלי זה נראה מלא כי יש לי כתב פיצי (תשאלי את שילי..) אז פה זה נראה קצת

25/05/2011 18:50

ותודה :)

25/05/2011 18:51

ואו נווופר ! מ ה מ ם ! אני אשכרה סקרנית !! חחח
תעלי עווד פרקים (:

25/05/2011 20:31

תודה :)
אני מחכה לאישור לפרק השני..

25/05/2011 22:04

חמוד!
אהבתי את ה: למה היא לבושה ככה או למה ההורים של נתנו לה שם ש'פג תוקפו' לפני איזה 200 שנה

חחח נקרעתי :) אני אקרא את הפרקים הבאים!!

05/06/2011 23:04

ויי איזה התחלה יפה..

27/09/2012 09:31

את רוצה לומר לי כי את כותבת את הסיפור במחברת ולא במחשב???

הסיפור מהמם אהבתי מאד מאד ♥

27/09/2012 09:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך