מכתב שהיא הקדישה לבן אדם שחשוב לך

19/04/2022 222 צפיות אין תגובות

אתה לא מכיר אותי אך אני מכירה אותך מהאינטרנט,המוות שלך גרם ללב שלי להיות מוצף בכאב,שוק,ללב שלי לפעום,לדפוק,להתפוצץ,לרעוד,לצאת מהריאות שלי,לגוף שלי לבכות ולדם שלי לרתוח,לבעבע,לבעור ולהישרף כמו אש ולהבה שמציפים את המדורה שנדלקת בל"ג בעומר.
הרבה מאוד דברים עוברים עליי יותר משנה שכנראה לא הייתי משתפת אותך בהם אם היית בחיים,לא הייתי צריכה שתקח אותי לכיוון שלו אפילו כדי להתוודות מולו על הכל פנים מול פנים,היה מספיק לי שאפילו היית מקשיב לי.
התחלתי לחלום עליו מאז ששמעתי את קולו בפעם הראשונה בינואר 2020,מאוד רציתי להגיע אליו במציאות ולספר לו על אהבתנו האסורה פנים מול פנים אך זה לא התאפשר בגלל הקורונה,לכן התוודתי מולו דרך הפייסבוק על הכל ווידוי זה גרם לכך שכל המצב בינינו בחלומותיי ובמחשבותיי הצלולים ישאר באופן פרטי.
הדברים שקרו וקורים לי ביחד איתו בחלומותיי ובמחשבותיי הצלולים:הוא לקח אותי לעשות פיקניק ביער,התחתנו,נכנסתי להריון ממנו,עשיתי הפלה,גרנו ביוון-אתונה,רבנו,הוא היכה אותי,הוא חזר לאישתו,לחבריו ואני חזרתי לחיות את חיי ב3.1.2021.
הדרך שאני נוקמת בחברים שלו כיוון שהם סיפרו לו על האהבה האסורה שמתרחשת בינו וביני רק בראש שלי ובחלומות שלי בלי לשאול אותי:שלחתי לו את ההודעה הבאה דרך הוואצאפ:"מלך נשימה שלי,בחור יקר שנכנס לליבי בפתאומיות,אני מאוד מתגעגעת אליך ורוצה לחזור להיות שלך",הוא נסע עד לדירה שלי ברחובות,נכנס לביתי ועשה איתי אהבה,אני רואה בעיניו שמהפנטות ומכשפות אותי שהוא לא רוצה שהבת זוג שלו במציאות תדע על היחסים בינינו למרות שאני מאוד רוצה להגיע אליה ולהתוודות מולה שהוא ואני מאהבים,שהוא הרבה זמן מרגיש אליי:"אני אוהב אותך",לעולם לא היית מבין מכתב זה כי פינית-שפת האם שלך ואנגלית-שפה שלמדת אותה,תנוח על משכבך בשלום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך