מכתב שהיא רוצה להעניק למען האישה שלך

20/04/2022 359 צפיות תגובה אחת

אני מקדישה למענך מכתב שבו אני מתארת את האהבה האסורה שיש ביני ובין בעלך במחשבות הצלולים שלי כי אני מרגישה הרבה זמן שאני משקרת לך ולילדים שיש לך ממנו,אני לא יכולה יותר להמשיך להסתיר ממך הכל,יש פעמים וימים שאני מרגישה אשמה שהתחלתי לבנות את סיפור האהבה בינינו.
הכרתי אותו דרך הפייסבוק,חלמתי עליו בפעם הראשונה בינואר 2020,הקול שלו היפנט אותי וגם עיניו היפות.
כשהוא עשה איתי אהבה בפעם הראשונה בחלום שהופיע בשינה שלי,בבוקר התעוררתי עם הרגשה שזה כאילו קרה בינו וביני במציאות,מאוד רציתי להגיע אליו ובמיוחד אלייך ולספר לך הכל פנים מול פנים אבל כל מה שמתרחש ביני ובין בעלך קיים רק במחשבות שאני בונה,אם היית רואה את הדרך שהוא עשה איתי אהבה בפעם הראשונה בחלום ובמחשבה,לעולם לא היית סולחת לו,היית מתגרשת ממנו ולוקחת את הילדים שיש לך ממנו.
יש בתוכי הרגשה שהוא לא סיפר לך על מה שהוא עושה איתי בזמן שאני ישנה ועפה באוויר-נמצאת בתוך עולם משלי במציאות כי הוא לא רוצה לפגוע בך ושהיחסים ביניכם ייהרסו בגללי,את תמיד איתו במציאות וככה זה יהיה תמיד.
הדברים שקרו בינו וביני במחשבות ובחלומות שלי:נפגשנו בסתר,הוא תמיד הגן עליי מפני החברים שלו,הוא הציע לי נישואין,הסכמתי,נכנסתי להריון ממנו,עשיתי הפלה,רבנו,הוא היכה ואנס אותי,גרמתי לו לחזור אליי והיום הוא ממשיך לגור ביחד איתי ברחובות ומבטיחה לך שאמשיך לנקום בחברים שלו שסיפרו לו הכל על שנינו מאחורי הגב שלי כשהתוודתי בפניהם על הכל דרך הפייסבוק שגרם לאהבתנו להישאר פרטית עד שארגיש שהאהבה הדולקת,הבוערת,הרותחת והשורפת בינינו תיגמר הפעם סופית מהצד שלי.
מאחלת לך שתהיי מאושרת,שמחה ומחוייכת לצידו של אהובך.
המאהבת שלו


תגובות (1)

jovanauuder יקרה,

ראשית, ברוכה הבאה לאתר.
אני כבר לא כל־כך פעיל כאן כבעבר, אילוצי עבודה וכו'… ובכל זאת, ממליץ לך להיות פעילה בתגובות, וכך לרכוש קוראים נוספים.

שנית, עומס.
פרסום רצוף מצידך, או מצד כל אחד אחר, דוחק סיפורים פרי מקלד־עטם של אחרים. ראוי ורצוי לפרסם מדי יום, אך בבקשה – התחשבי גם בשאר כותבי האתר.

שלישית, אזהרת תוכן.
חלק מנושאי הכתיבה שלך, דורשים הגבלת גיל הקריאה בכותרת.
תוספת (18+) בכותרת, מאוד חשובה עבור תכנים מסויימים.

רביעית, סוגה.
סוגת 'פנטזיה' עוסקת בעל־טבעי, קסמים, יצורי־פלא, חפצי־פלא וכיוצ"ב.
בשמונת פרסומייך עד כה, לא הופיע אפילו רמז לכך. אולי פנית לקהל הקוראים הלא נכון?
מצד שני, ייתכן שהתכנים האלו מאוד מתאימים לקהל קוראי סוגת 'אהבה'. 'ייתכן', כי אני אינני צרכן של סוגה זו. באופן אישי, אלו תכנים שמשעממים אותי. זו גם היתה תחושתי בקריאת סיפורייך עד כה. הדבר מעיד עליי כקורא – לא עלייך ככותבת.

חמישית, כותרת.
אני לא בטוח אם הבנתי נכון, אבל נדמה לי שיש רצף והמשך ישיר בין סיפורייך. אם צדקתי – כדאי להוסיף כותרת אחידה עם מספור הפרק. את שם הפרק אפשר להכניס אל גוף הסיפור. המלצה.

שישית, עברית.
השפה שלך נכונה, קריאה, ויומיומית. יפה מאוד.
הפיסוק מאוד בעייתי. שימי לב שלאחר סימן פיסוק, חייב!! להיות רווח.
בעניין העימוד, כדאי להוסיף שורה רווח בין פסקאות. שיפור נראות.

שביעית,
אני לא גזען, אני שונא את כולם.

20/04/2022 18:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך