GrimReaper
תהנו.......

מלאכים, ערפדים ומה לא? ~ פרק 16

GrimReaper 27/05/2013 134 צפיות 2 תגובות
תהנו.......

"איימי את בחיים!" קפצה עליי אנג'י. אלכס, קייטלין וטוני היו שם.
כאשר הצלחתי להשתחרר מהאחיזה של אנג'י התרחקתי מהם. "סול, מה הם עושים פה?" שאלתי אותו ונעמדתי מאחוריו. סול נראה מבולבל. כשאלכס התחיל להתקרב אחזתי בחוזקה בחולצתו של סול. זה היה רמז בשביל סול להגיד לאלכס לא להתקרב. "אני חושב שעדיף שתשמור קצת מרחק מאיימי…" אמר סול וליטף את ידיי. הליטוף שלו הרגיע אותי מאוד. כולם נראו מאוד מבולבלים, הרי עד לפני שבוע אני הייתי המלאכית שהכי שנאה את סול הערפד למחצה. "אה…איימי את יכולה לעזוב אותי עכשיו הציפורניים שלך ממש חותכות אותי פה." אמר סול בחיוך. חייכתי והרפתי ממנו.
"מה כולכם עושים פה?!" שאלתי ועדיין הייתי מאחורי סול.
"דאגנו לך איימי סאם סיפר לנו שהוא ראה את סול לוקח אותך פצועה מהבית שלך." אמר טוני.
"סאם?" שאלתי בבלבול.
"ג'ול." אמר אלכס בקול קפוא והפנה את מבטו מפני. שוב נאחזתי בסול אבל הפעם לא בחולצתו אלא בסול עצמו. כולם הסתכלו עליי במבטים מופתעים, וקייטלין נראתה כמי שמנסה לחנוק אותי מרחוק. זה הלחיץ אותי כי אחרי שגיליתי שקייטלין היא לא אנושית…לא יכולתי שלא לפחד ממה שהיא באמת.
סול שכאילו הבין שאני ממש זקוקה לתמיכה סובב אותי אליו וחיבק חזק, ואז הוא לחש לי: "אני פה, אני יודע מי היא קייטלין." התאבנתי.


תגובות (2)

המשךךךךךךךךךךך ופליזזזזזזזזזז עם אפשר פרקים יותר ארוכיםם !

27/05/2013 11:20

נהנת

27/05/2013 11:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך