Pepper
מקווה שאהבתם, אתחיל כשההרשמה תתמלא

מלחמה-הקדמה+הרשמה

Pepper 04/10/2014 693 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם, אתחיל כשההרשמה תתמלא

בני האדם מתחלקים לשתיי זנים, הבני האדם הרגילים והמוטציות שנמצאים במלחמה קשה במשך שנים ארוכות, יש שתיי סוגי מוטציות, כאלה שרוצים למחוק מכדור הארץ את בני האדם וכאלה שרוצים למחוק אותם מכדור הארץ ולהשאיר רק את המוטציות. לוגאן הוא מנהיג של קבוצה של שלוש מוטציות טובות וויקטור הוא המנהיג של שלושה מוטציות רעים וגם אחיו של לוגאן, שתיהם מנסים לשמור על הצוות שלהם וגם לסיים את המלחמה אבל כל אחד עושה את זה בדרך שלו וחושב שהוא הטוב ואחיו הרע.
הרשמה-אני צריכה את שלושת הטובים ושלושת הרעים,
שם:
גיל: 15-18
כוח מוטציה: כוח על אנושי אחד בלבד! חשוב שיהיה משהו שמשתנה בחיצוניות שלהם כשהם מפעילים את הכוח כמו עינים זוהרות או ידיים זוהרות.
מראה: (לא צריך לבוש אבל אם אתם חייבים)
אופי:
רקע:
פחדים: (אם יש, לא חייב, כמו לדוגמא קלסטרופוביה או שמתנגד בתוקף להנהיג או דברים כאלה [יכול גם לפחד מהכוחות של עצמו]
נשק\דרך לחימה: נשק רק אם ממש חיב ודרך לחימה כמו מרחוק או במגע, בפראות או בשליטה ודברים כאלה.
דעה: מה דעתו, למה הוא בצד שהוא נמצא, אם רע אז מה בני האדם עשו לו או למשפחתו (גם לטובים הם יכולים לעשות)
רציתי להוסיף: אם יש משהו חשוב להוסיף.


תגובות (7)

שם: לין רוס
גיל: 17
כוח מוטציה: קרח, עיניה הופכות לתכלת מעורב עם לבן בעת השימוש של הכוח.
אופי: סגורה ומתקשה להיפתח בפני אנשים, קרה לכל מי שלא בא לה טוב בעין.
אמיצה, אבל חסרת ביטחון בכל מה שנוגע לגבר. טיפוס חורפי, שונאת קיץ.
מראה: עיניים כחולות כהות, שיער שחור שבקושי מגיע עד לכתפיים, עגיל באף וקעקוע ציפור מאחורי האוזן השמאלית. גוף ממוצע רגיל וגובה מטר חמישים ותשע.
נשק: אוהבת להסתובב עם האולר הקטן שלה, אותו קיבלה מאחיה הגדול שנהרג על ידי בני אדם.
דעה: נמצאת בצד הרע ומשותקקת להרוג כל אדם ואדם.
בעבר הוריה נהגו לספר לה עד כמה בני האדם הם רעים ורוצים להשמיד את כל השונים מהם. לאחר שנתפסה בידיי האדם ועשו בה ניסויים, הצדיקה את סיפורי ההורים שלה והחליטה לנקום.

04/10/2014 13:02

    שכחתי להוסיף רקע (למרות שאין לי כזה רעיון): כשהיתה בערך בת 11 , נסעה לטיול משפחתי עם המשפחה שלה. בטיול היא ואח הבכור שלה נחטפו ועברו ניסויים על ידי בני האדם. אח שלה נהרג, היא הצליחה לברוח באיזשהו שלב. את הוריה לא ראתה מאז ולא ידעה אם היו בחיים או לא.

    מקווה שעם הסיפור הזה יהיה לך יותר קל ואנשים יקראו יותר ,
    אני בהחלט עוקבת עוד מהסיפור הקודם :)

    04/10/2014 13:08

    לקחתי וזכרת לי משהו חשוב מאוד, המוטציות נולדים ככה וההורים והאחים שלהם יכולים להיות רגילים, לבן אדם יכולה להיוולד מוטציה

    04/10/2014 13:23

לא הבנתי את החלוקה…
שתי הקבוצות רוצות להשאיר רק את המוטציות (אני מבינה שלא, אבל זה מה שמשתמע מדבריך…)
כמו כן, חסרים לך סימני פיסוק.
ברגע שאבין את הרעיון של הסיפור, אני אחשוב על דמות (אבל תצטרכי להודיע לי איכשהו שהסברת בתגובות, או שפשוט תשלחי לי באימייל).
מיכל

04/10/2014 13:25

    הטובים רוצים שלום, הרעים רוצים להשאיר רק את המוטציות, סבבה?

    04/10/2014 13:31

    הסבר תמציתי ולעניין. מקובל.
    אני חושבת שהחלוקה ורעים וטובים היא קצת צרה, אבל בסדר. עוד משהו: זה לא קצת דפוק שאם נולדים (מן הסתם) מוטציות בתדירות גבוהה, אז שההורים שלהם והאחים שלהם ירצו להרוג אותם, רק כי יש להם גנים פגומים? גם אם זה לא כך, אם למוטציות יכולים להיוולד תינוקות רגילים, זה לא קצת (די הרבה דווקא) לא מוסרי להרוג את שאר האנשים הרגילים? אם כל הסוגים נולדים לכל הסוגים, זה בעצם פרדוקס די מחורבן!
    אל תיעלבי.
    דרך אגב (ואני זוקפת את זה לזכותך), הפירוט של ההרשמה שעשית הוא מהפורטים שראיתי אי פעם.
    הדמות:
    שם: רואן/רינה/דיינה/לורה (לאחרונה אני אוהבת לתת לכותב אפשרויות לשם של הדמות. מוזר, לא? וגם… דיינה הכי פחות מועדף עליי))
    גיל: 16 או 18.- נראית בוגרת לגילה (כך שיש אנשים שיחשבו שהיא מבוגרת באיזה שנתיים מגילה האמיתי. נשבעת שאני לא מנסה למצוא פריצות בהרשמה.)
    כוח מוטציה: ראיית רנטגן דרך דברים לא-אורגניים (כלומר, היא יכולה לראות דרך בגדים וקירות למשל, אבל לא דרך חיות או בני אדם). בעיקרון המראה שלה לא ממש משתנה כשהיא עושה זאת, אבל היא יכולה להתעלף מהמאמץ, ואולי להיראות חולמנית או מעופפת, לא מפוקסת…
    מראה: שיער חום כהה די ארוך (אבל לא באופן מוגזם, כמו עד אמצע הגב/מותניים וכו'), עיניים חומות שוקולדיות, טיפ-טיפה נמשים, נראית מבוגרת יותר מגילה 0אבל לא בהרבה).
    אופי: לוחמנית, לא מוותרת, עוזרת לחבריה (אם כי אין הרבה חברים עד תחילת העלילה [?]) ונאמנה להם. סובלנית. היא חושבת שהיא צריכה לעשות הכל לבד, ולהגן על החשובים לה כמה שאפשר. יכולה להיות עקשנים וקוץ בתחת.
    רקע: הוריה היו רגילים. היא ואחיה היו מוטציות (את יכולה להפוך אותם לתאומים או ל-לא תאומים, אבל זה פשוט יותר הגיוני שיהיו תאומים), וכשהוריה ראו שנולדו להם מוטציות, הם השליכו אותם לרחוב. הם גודלו על ידי מוטציות "רעות", אם כי רואן (אם תקראי לה כך) מעולם לא האמינה בדרך הזו למרות שהוריה השליכו אותם לרחוב. אחיה כן, והוא נלחם בשם המוטציות רעות. לפי מספר שנים, היא החליטה שהיא בורחת מהם וביקשה מאחיה לבוא איתה, אך הוא לא הסכים. היא ברחה לבדה ומאז לא ראתה אותו. מאז היא חיה ברחוב, אך היא בכושר טוב ויודעת לאכול נכון הודות לחיים הצבאיים שהוענקו לה.
    פחדים: להינטש שוב. להיבגד.
    נשק/דרך לחימה: היא מאוד רגועה ומפוסקת כשהיא נלחמת. היא גם די מהירה…
    דעה: די ציינתי אותה ברקע…
    רציתי להוסיף: אני אשמח אם בסוף יהיה לה חבר, וייגלו משהו מאוד מותח ומסעיר על אח שלה. כמו כן, הייתי רוצה שתשתמשי באופן בולט באחד הפרקים המכריעים בתכונת ההקרבה העצמית שלה.

    04/10/2014 16:22

    וואו, איזה ארוך.

    04/10/2014 16:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך