Pepper
*העולם התחתון הוא המקום שממנו משיגים הדמויות האפלות והמתבודדות בדרך כלל אך גם גאוני המחשבים והמפקדות הגדולות מידע שהם והאזרחים לא אמורים לדעת. אני יודעת שגם למארוול יש יל"מ אז כל הזכויות עליהם שמורות למארוול ביינתיים עוד לא יכנסו הדמויות שנתתם כי חסרים לי עוד שתי רעים, חוץ מזה מקווה שאהבתם, אם יש שאלות אני יענה בתגובות. חג שמח לכולם :)

מלחמה-פרק הבכורה (סוג של הקדמה)

Pepper 08/10/2014 547 צפיות 6 תגובות
*העולם התחתון הוא המקום שממנו משיגים הדמויות האפלות והמתבודדות בדרך כלל אך גם גאוני המחשבים והמפקדות הגדולות מידע שהם והאזרחים לא אמורים לדעת. אני יודעת שגם למארוול יש יל"מ אז כל הזכויות עליהם שמורות למארוול ביינתיים עוד לא יכנסו הדמויות שנתתם כי חסרים לי עוד שתי רעים, חוץ מזה מקווה שאהבתם, אם יש שאלות אני יענה בתגובות. חג שמח לכולם :)

השמים היו בהירים והאדמה קשיחה וסדוקה, שתיי האחים הסתכלו בעינים הכחולות הזהות אחד של השני,
"אני לא רוצה לעשות את זה!" נהם לוגאן לעבר ויקטור
"אבל אני מאוד רוצה!" חייך חיוך מאיים ויקטור לעבר לוגאן ושלף את חרבו, בתגובה לוגאן שלף גם הוא את חרבו והקרב התחיל, נהמות נשמעו באוויר ושתי האחים התנפלו אם חרבות אחד אל השני, הם פצעו את ידיהם ורגליהם אחד של אחיו והדם ניתז לכל עבר אך לא שינה כלום, כל פצע שנעשה התרפא באותה מהירות וכל כאב נעלם, הקרב נמשך עד ששתי הצדדים היו מותשים ועצרו
"זה לא לוקח אותנו לשום מקום!" אמר ויקטור ועלה על האופנוע הזהוב שלו
"אתה צודק" הודה לוגאן
"אבל זה לא נגמר, אנחנו ניפרד עכשיו אבל זה לא נגמר, יום אחד אני אמצע אותך שוב ובפעם הזו אני אצליח להרוג אותך!" קרא לעברו לוגאן ועלה על האופנוע הכחול צהוב שלו. שלוש שנים ארוכות עברו מאז והאחים לא התראו, המלחמה בין בני האדם למוטציות הגיע לשיאה, המוטציות נהיו מקור לשנאה וכל מוטציה שנחשף נהרג במקום או ברח על נפשו, היחידה ללכידת מוטציות, או בקיצור יל"מ נהיו אכזריים מתמיד, לוגאן הפך למטרתם הראשית בעוד שויקטור נחבא בין הצללים כשהוא מתכנן את מותו של אחיו. לוגאן בנה לעצמו מחבוא, ביער בין העצים וכך גם ויקטור ביער אחר. יום אחד ראה לוגאן מכתב על אחד העצים ולקח אותו, היה כתוב בו
'אני בדרך אליך אחי, לסיים את המלחמה הוותיקה שלנו. כשאני אמצע איפה אתה מתחבא אני אבוא להשמיד אותך אם חרב השאמאן שברשותי, זה הסוף שלך.' שמו של ויקטור היה חתום בדם בסוף הדף הקרוע,
"כדאי שאני אמצע לעצמי צוות אם אני רוצה לנצח הפעם" מלמל לעצמו שוב לוגאן וקרא לעצמו שוב את צמד המילים 'חרב השאמאן', הוא חזר למחבואו וכתב במחשב את צמד המילים. לאחר כמה דקות חיפוש באינטרנט של העולם התחתון* מצא את זה, זו חרב חזקה שעשויה מרסיסים קוסמים שהתחברו יחד, יכולות הריפוי העצמי של לוגאן או ויקטור לא ירפאו פצע מחרב כזו.
"זה רע" מלמל לעצמו לוגאן וסגר את המחשב
"כדאי שאני אלך למצוא אותם, את המוטאנטים הצעירים" הוא יצא ממחבואו ועלה על האופנוע שלו…


תגובות (6)

uta uta

אהבתי מאוד. אבל זה מוזר שישר איך שהוא חיפש את חרב השאמאן הוא גילה שזה לא עובד עם יכולות הריפוי של ויקטור ושל לוגאן. אפשר לכתוב שתהליך הריפוי לא עובד על מוטציות בכללי. חוץ מזה אהבתי מאוד…
מחכה לראות מה יקרה שהם יפגשו. ובבקשה אל תפסיקי סיפור רק בשביל תגובות, כי אולי לפעמים אני לא אגיב כי לא יהיה לי זמן.. הסיפור נשמע מעולה. מחכה לפרק הבא!

08/10/2014 14:47

יפה מאודדדדד יפה רצחחח אהבתי ממש תמשיכי דחוף

08/10/2014 15:04

כן אבל חסרות לי שתיי דמויות אז עד שלא יהיו לי אותם אני לא יכולה להמשיך

08/10/2014 15:18

הרעיון נחמד הייתי מציאה לך כמה עצות קטנות לשיפור
* שמתי לב שאת מספרת במן מהירות כזאת – את ממהרת לגלות פרטים בסיפור, אני מציעה לך למתוח טיפה את הדברים.
לא לגלות הכל מיד – לתת לקוראים שלך לרצות להמשיך ולקרוא כדי לדעת.
זו הקדמה או פרק הבכורה? כי יש הבדל משמעותי בדרך הכתיבה בשני אלו.
לדעתי מה שכתבת כאן, הוא הפרק הראשון. וזה בסדר גמור.
אבל..מכאן אני מגיע לכוכבית השנייה
* אם שניהם מוטציות, אחים, שנרדפים אחר צבא של בני אדם (יל"מ) למה הם שונאים אחד את השני ומעוניינים להרוג את השני ? זהו פרט שאת כביכול מדלגת עליו, והוא מאד חשוב, הוא בונה עומק נוסף בסיפור שלך.
כך או כך אהבתי את הרעיון תמשיכי את הסיפור ואני אשמח לעקוב אחריו.
בהצלחה בהמשך ! (:
נ.ב : אל תעלבי מהביקורת בבקשה, היא יצאה לי קצת "נוהמת" אני יודעת.. /:

08/10/2014 15:43

    לא זה בסדר! אני אוהבת ביקורות כאלה, וכתבתי למה ברשמה. דבר ראשון- הם בצדדים שונים ובדעות שונות, דיי דומה למה שקורה בעולם שלנו. דבר שני- יש להם סיכסוך שיתבהר בהמשך אם לא יעלמו הקוראים עד אז.

    08/10/2014 18:03

ממש אהבתי מחכה בקוצר רוח לפרק הבא

09/10/2014 19:34
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך