מלחמת הארבע | 3 (א)

fearless13 30/01/2012 572 צפיות אין תגובות

הגענו למקום מוזר הוא נראה לי כמו המזכירות בבית הספר אבל מזכירות ענקית! פגש אותנו איזשהו איש נמוך קומה השר לחש לו משהו לא ברור האיש הסתלק ולפני זה השתחווה בפנינו. "איפה אנחנו" שאלתי "אנחנו מעל לארצות שלכם בארץ המרחפת אתם גם שולטים עליה. רק שעליה אתם תשלטו ביחד כשני מלכים ושתי מלכות."אמר." מתי אנחנו נתחיל לשלוט עליהן?" שאלה ג'סי "תתחילו לשלוט עליהן כשתסיימו את האימונים." ענה לה. "ומתי נסיים את האימונים?" שאל דן "איזה ילדים סקרנים, תסיימו את האימונים כשאבן המשאלות של כל אחד מכם תעוף אליו." ענה בקול שהצביע על זה ששיגענו אותו. "מה היא אבן המשאלות" שאלתי "אבן המשאלות זו אבן מיוחדת אשר ממלאת את המשאלות של מי שקיבל אותה כדי לקבל אותה צריך כוח מיוחד את ארבעת כוחות האור שיש לכם מאוחדים, או את אחד מארבעת כוחות החושך. האבן ממלאת כל משאלה שליבכם יחשוק בה. הגענו!!" אמר כאשר פתח דלת לחדר מוזר עם מיטה יפה שיש רק בסרטים או לנסיכות. "זהו חדרה של מלכת האור המזרחית"אמר והצביע על ג'ס הנערה החוששת נכנסה והתישבה על מיטתה. "תנוחי אומנם הנסיעה לפה הייתה כמה שניות כולכם התעייפתם." הלכנו במסדרון, והגענו לחדר אחר קירותיו של החדר היו צבועים בתכלת והמיטה דמתה למיטת חלומות. "זהו חדרה של מלכת האור הצפונית אמר הצביע עלי וציוה להיכנס גם לי הוא אמר לנוח נרדמתי רק אחרי שחקרתי את המקום, היה זה חדר גדול יחסית אשר על ידו היה חדר אמבטיה ענק! ובו אמבטיה יפה עם ג'קוזי וסבונים. מצאתי גם חדר ארונות עם הרבה בגדים ולידו חדר הלבשה קטן ובו מראה. החלטתי להתקלח ולישון בחיי שלא שמתי לב עד כמה אני עייפה!. התקלחתי והתנגבתי באחת המגבות שמצאתי מארון שבחדר האמבטיה, יצאתי וחיפשתי מה ללבוש מצאתי מתחת לכר כותונת ולבשתי אותה סגרתי את התריסים אך לא מצאתי מתג לכיבוי אורות החלטתי לכבות אותו בעזרת כוחות הטבע שלי נשפתי קצת אוויר והכל התכבה לגמריי. נרדמתי. חלמתי חלום מוזר ובו אני נלחמת באדם אפל שאמר לי ששמו הוא שלי האדם הזה מנסה להרוג אותי ואז כשהוא יורה לעברי אש לבנה מפחידה אני ממריאה ומכסה אותו במים, אני מגלה שזו אישה ועניה השחורות המפחידות זוהרות מרוב כעס מה שמוזר שהיא נראתה כמוני אבל הייתה ההפך הגמור ממני. בקטע זה התעוררתיואז נכנסה אישה שמנמנה נמוכה שעל פניה הבעת שמחה, "אני פני, המשרתת האישית שלך, אני רואה שמצאת את כותונת הלילה שהכנו לך, ברגע ששמענו שאת בת חווה ולא בן אדם כמו שהיה כמעט תמיד כישפנו לך בגדים. בואי אני אעזור לך לבחור משהו לארוחת הבוקר חברייך עדיין ישנים,אך עוד מעט נעיר אותם." אמרה והלכה לכיוון חדר הארונות בחרתי שמלה יפה: שמלה מבד מוסלין בצבע סגול לילך, ונעלים בצבע כחול לילך. לאחר מכן עשיתי תסרוקת די יפה קלעתי את שערי בצמה אך מאחור נראה שהוא פזור. ירדתי לארוחת בוקר בזמן שירדתי שאלתי את פני אם זה אותו מקום בו ביקרתי אתמול. "לא העבירו אותך לארמון שלך את בארצך פה את שולטת, חברייך יבואו אלייך בקרוב, מחר תאכלי בארמון של אחד מחבריך. אך היום כולם אצלך בארמון, הייתי רוצה להראות לך את המקום את מסכימה?" שאלה אותי פני "פני יקרה ברור שאני מסכימה!, ממה נתחיל?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך