מלחמת הארבע | 3 (ב)

fearless13 30/01/2012 613 צפיות אין תגובות

" לחדר האימונים פה תתאמנו כל יום מכיוון שרק בארצנו יש חדר אימונים כזה!" אמרה והובילה אותי לחדר גדול שנראה כמו חדר כושר הייתה בו פינה מיוחדת שהייתה שייכת לי כך הרגשתי בפינה הזו היה טבעי, כפי שנודע לי זו פינה לאימון הכוח שלי כוח הטבע והחיזוי.
הייתה גם פינת מדטציה. אחריי זה הגענו לחדר שהתאהבתי בו ממבט ראשון היו בו הרבה ספרים הוא היה צבוע בגוון ירקרק בנוסף היו בו כורסאות שהתגלו נוחות מאוד. זו הייתה הספרייה האישית שלי!, אך לצערי לא הספקתי לראות את כולה כי ג'סי באה יחד עם ג'סי הלכנו לשם ומצאנו שלל של ספרים. בארוחת הבוקר סביב השולחן ישבנו בצד אחד הבנות ובשני הבנים. היו לנו מנות מוזרות ביותר : ביצה עם רוטב חליליות )לעומת השם זה טעים מאוד(, קרפ צרפתי עם שוקולד או ממרח לבנדר, והמנה שהכי אהבתי הייתה פנקייקים בסירופ. בסוף הארוחה כולם טסו לארצות שלהם ואותי לקחו לכיתת למידה בה לימדו אותי על המורשת שלי, את השפה שמדברים בה בכל הארצות שאני וחבריי שולטים עליהן לשפה קוראים קורדיליאנית שפה די קשה אבל טוב שהמורה קוסם והוא החדיר אותה לתוכי, עכשיו רק צריך ללמוד שירים וסיפורים עממים בשפה הזאת למזלי השפה הזאת נהדרת כי בספרייה יש הרבה ספרים בקורדילאנית. חבריי גם היו בכיתה הלימודית שלהם ולמדו אותו דבר. אני, ג'סי,שון ודן הלכנו לחדר האימונים בארמון שלי האימונים היו מפרכים ודן גילה שהוא יכול לשלוח מחשבות ולהעביר דברים בכח המחשבה. אני גיליתי שאני יכולה ליצור אש ולכבות אותה, אני גם יכולה לרפא עם מים, ואני יכולה לעשות רעידת אדמה, אני יכולה לעשות דברים מגניבים עם האוויר ולהפוך לחיות. היום בטעות הפכתי לשפן ואז לאדם רגיל. ג'סי למדה לעצור את הזמן לכמה זמן שיתחשק לה וגם להחזיר אותו. אני ריחמתי על שון האימונים שלו כי מפרכים הוא צריך ללמוד לשלוט בעוצמת הכוח שלו כי הוא עלול לא לחשב את עוצמת הכח שלו ולתת מכה חזקה מדי למישהו שלא אמור לקבל אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך