מלחמת הארבע | 4 (א)

fearless13 30/01/2012 556 צפיות אין תגובות

ביום למחרת הועברתי לארמון של ג'סי ואצלה היו אותם מאכלים משונים שהיו בארמון שלי לג'סי הייתה ספרייה קטנה יותר חדר האמבטיה שלה הרשים אותי מאוד האמבטיה הייתה בצבע זהב והסבונים היו ריחנים מאוד. אחר כך נסענו לארץ שלי לארמון שלי. ביקשתי שניסע עד הגבול בקסם וממנו עד הארמון בכרכרה שלי. הדרך בכרכרה הייתה יפה מאוד אני וג'ס ישבנו ביחד ושון ודן ישבו מולינו. בדרך היו עצי אשוח וראיתי חוה קטנה ובה היו סוסי פוני קטנים, ראיתי אנשים שונים ובבכניסה לארמון שלי ראיתי סוסים אחריי זה לפני השינה שאלתי את פני אם אני יכולה לרכוב על אחד מהם. "כן יקירה, הם שלך יש לך זירה מיוחדת, מחר נקרא למורה לרכיבה, על סוסים ותבחרי סוס אחד שיהיה שלך. אבל עכשיו, לישון!" אמרה פני ואני נרדמתי מיד. למחרת בבוקר העבירו אותי לארמון של שון הגעתי ראשונה שון ערך לי סיור במקום הארמון שלו היה יפה מאוד, בשיעורים למדתי שלאנשי הארץ הדרומית יש כישרון להכנת כלי חרסינה וזה היה גלוי לעין הכל היה בכדי חרסינה, צלחות חרסינה וכלי חרסינה. בחדרו של שון היה כד חרסינה עתיק מאוד והוא מצא חן בעיני, על הכד היה ציור של שתי נשים ושני גברים אשר נלחמו בשתי נשים ושני גברים אחרים. אחת הנשים הייתה יפה מאוד שערה השחור והארוך התעופף ברוח ועניה העדינות והטובות היו שרועות רוח מלחמה למען הצדק. שאלתי את שון מה הוא יודע על הכד הוא אמר שהדבר היחיד שהוא יודע זה שם הכד "כדה של קורדיליאה".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך