מלחמת הארבע | 5 (ב)

fearless13 30/01/2012 531 צפיות אין תגובות

בארמון לא הבינו למה רציתי לאמץ ילד קטן שגר בשוק רק פני הבינה אך נראה לי שכולם הבינו שאני לא אתן לקחת אותו מפה. "יש הרבה חדרים פנויים ועצוב שאף אחד לא ממלא אותם." אמרתי לפני לפני שהלכתי לישון "מחר נארגן לו חדר טוב אבל היום יצטרך לישון בחדר שמצאנו לו." אמרה פני "אבל בכל זאת אני חושבת שכדאי לך למצוא לכלב מקום לישון בו במקום שהוא ישן איתך" אמרה פני. למחרת בבוקר הצגתי את הילד הקטן שאימצתי. ג'סי שאלה "איך קוראים לו?" לרגע הבנתי שלא שאלתי את שמו. "מה שמך" שאלתי את הילד "שמי הוא ביל" ענה הילדון "זה ביל הצגתי בגאוה ואז נשמעה נביחה "אה וזה גורדון הכלבלב" אמרתי למראה הגור הקטן שקניתי אתמול.
"טוב נלך לחדר האימונים, ביל רוצה להצטרף?" שאלתי "אני, אבל אין לי שום כוח מיוחד." אמר ילד המודהם. "לא צריך שום כוח תלמד מה שתוכל." הסברתי לביל, כי המורה שללי לא היה עם שום כוח אך היה אדם חזק, חכם, ומהיר. הלכנו לאימון וביל הרשים אותי עד מאוד לעומת זאת שהיה בן חמש היה חזק, מהיר וחכם לא פחות מאשר ילד בן שבע או שמונה. גס'י ישנה אצלי היום איזה כיף נתנו לה מיטה משלה והכי כיף היה כשהעבירו את הארון שלה לפה התלבשנו ועשינו כיף חיים. בארוחת הבוקר ביל סיפר לי שהוא יתום מאז גיל שלוש כאשר אימו ואביו נהרגו מהכח השחור כאשר המלכה קורדיליאה מתה, הכח השחור פעל בחומרה אך הפסיק בפעולותיו כאשר המלכה מתה משום שכדי שיהיה להם כח הם אמורים לפעול נגדינו בל בלעדינו הם כלואים בכלא ואז אם נתקרב אליהם הכח השחור יחזור..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך