מלחמת האש במים – הקדמה + הסיפור שלכם והדמויות גם.

02/05/2013 414 צפיות 4 תגובות

כל העולם מכיר את הסיפור של מלחמת האש במים. זוהי מלחמה חסרת מעצורים, מלחמה ללא סוף וללא התחלה. זוהי מלחמה שמתקיימת תמיד, וזוהי המלחמה לא שלי, לא שלכם, אלא של האלים עצמם. ושל ילדיהם של האלים, ושל המלכים שלנו. והסיכון גדל מיום ליום, ואתם לא שונים. כלל לא, אתם חלק מהסיפור. אתם כאלה או כאלה, אבל אתם חשובים, אפילו מאוד.
***
"אני מכריז בזאת על כך שנבחר חתן לביתי, אזמרלדה!" הדהד קולו של מלך האש בכל הרחבה שמול הארמון הענקי שלו. הקהל געש – הנשים בכו, הגברים צרחו וקטטה התחילה, כולם ניסו להבין מישהו האיש בר המזל. המלך נסוג בחזרה לארמונו הענקי, וכך החלה המלחה של האש במים. או יותר נכון – פרצה.
רק ההמון נשאר בחוץ, ההמון וההד של דבריו של המלך, משמעותו – היא תפוסה. אתם לא תהיו מלכים, רק היא ובעלה. ועכשיו, הגיע תורכם להשתתף במשהו אחר.
***
המלך של ממלכת האוויר הקטנה היה מאושר, ממש מאושר. הוא עמד על בימה באחד מכרי האחו של ממלכתו, וכל התושבים התאספו שם.
"בני עם האוויר הנעלה! בני עם השמש! החיפוש מתחיל! מצאו לי את החרבו של כריסאור האגדי!" אמר המלך בשלווה אך ברצון בולט. הוא היה לבוש כאחד העניים, כן, כמעט כמוהם, מלבד החרב היפהפיה שאחז בידו. ההמון התפזר במהרה, מנסים לגייס אנשים לקרב על הכסף והתהילה.
והמלך רק צחק וצחק.
***
מלך המים ישב בחדרו השומם בארמון הזעיר שלו בקצה הממלכה, איפה שנשקה לממלכת האוויר. הוא היה דומה לאש, מצד אחד, אך הצד השני של הסקלה. רק המיקום, כן. רק המיקום.
"שליח!" הוא צעק, והשליח הגיח בחדר הקטן. הוא היה לבוש בבגדי שליח רגילים למדי – חולצה שחורה ומכנס שחור, שניהם מכותנה, ועל חולצתו מוטבע הסמל של ממלכת מים, גל וטיפה.
"אד-אדוני," הוא התנשף. "אדוני! רצחו את הנסיכה! רצחו את הנסיכה!" הוא צעק, ועיניו של המלך נפערו.
"לא! זה לא ייתכן! שקרן!" הוא צעק.
____________________________________________________________________
יש לי כמה דמויות שכבר בניתי, כמו המלכים של כל ארבעת הממלכות (אש, מים, אוויר ואדמה) ולמעשה אני רוצה לאתם תעזרו לי בבניית כמה דמויות, חושבים שזה פשוט, נכון?
אז יש כמה "מקומות" לדמויות, מה שאומר – תפקידים.
♦ממלכת מים:♦
שליח. זכר.
אשתו של השליח. נקבה.
ילדם. זכר או נקבה.
רוחה של הנסיכה – ולנטין. תפוס.
♠ממלכת אש:♠
הבעל של הנסיכה. זכר.
המשרתת האישית של הנסיכה. נקבה.
אביר\ה. זכר או נקבה.
נער\ת רחוב. זכר או נקבה.
♥ממלכת אוויר:♥
אדם רגיל. זכר או נקבה. X2.
גנב\פורע חוק. זכר או נקבה.
בנו של המלך. זכר.
ביתו של המלך. ונטוס. תפוס.
♣ממלכת אדמה:♣
חמישה אנשים רגילים. מכל מין.
אביר שכיר. זכר או נקבה. X3.
║איך "נרשמים"?║
כותבים את המידע על הדמות ואז היא תופיע בסיפור!
☼ שם הדמות:
☼ גיל:
☼ מראה: תכתבו קצת מידע.
☼ ממלכה:
☼ תפקיד: מהרשימה וזה.

תעזרו לי וזה ☺ הסיפור שלכם, בכל מקרה!


תגובות (4)

☼ שם הדמות: ונטוס
☼ גיל: 14
☼ מראה: שיער בהיר מאוד, מעין לבן. עיניים כחולות ועור קצת כהה. היא די נמוכה.
☼ ממלכה: ממלכת אוויר.
☼ תפקיד: בתו של המלך.

אמ, היא צריכה איזשהו אלמנט פנטסי במראה שלה? כנפיים וכאלה?
ו… מה לגבי אופי? אפשר לכתוב לה תכונות אופי?

02/05/2013 10:29

שם: ולנטין
גיל:( היא רוח אמור להיות לה גיל ? ) 16
מראה: שיער בצבע שחור – כחול, עיניים בצבע טורקיז "מהפנט", עור בהיר, גבוה 1.70, רזה.
ממלכה: ממלכת המים.
תפקיד: רוחה של הנסיכה.

מקווה שכתבתי מספיק, אבל בכללי אני מעדיפה שהיא תהיה ( או הייתה היא רוח בכל זאת ) עדינה וכל זה.

02/05/2013 10:49

כן, אפשר גם להוסיף תכונות אופי, אבל לא כתבתי את זה כי אני לא רוצה להפסיד אנשים בגלל שאולי הם עצלנים, מי יודע :)
בכל מקרה קיבלתן.

02/05/2013 11:17

אנשים, אני מבקשת רק שתי דקות מהחיים שלכם. לא יותר.

03/05/2013 05:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך