uta
אני יודע תהרגו אותי, פרק קצר -_- אני לא מרוצה כל כך מהחלק האחרון, מקווה שאהבתם בכל זאת *~* פרק אחרון!

מלחמת העולמות ספר 1: עולם הענקים פרק 10: ההצעה, פרק אחרון

uta 01/10/2015 823 צפיות 9 תגובות
אני יודע תהרגו אותי, פרק קצר -_- אני לא מרוצה כל כך מהחלק האחרון, מקווה שאהבתם בכל זאת *~* פרק אחרון!

פרק 10: ההצעה, פרק אחרון

הכפר קיבל אותנו בקריאות שמחה, כמה מהמשועבדים הצטרפו אלינו לחגיגות. שנה שלמה של מלחמה והרס והיום זה נגמר. כולם נאספו סביב מדורה, מתפללים על הדרך ששלג לא יצנח מן השמיים ויכבה אותה, שנבנתה על ידי הקטנים שבכפרים והחלו לשמוח ולחגוג כמו שלא שמחו מעולם.
אך אני ישבתי בצד, על מעין כיסא נדנדה קטן ונעים לישיבה. בכל פעם שאני ממצמץ אני רואה אותו – אני רואה את פניו של רוברט כאשר הקריב את עצמו למעני. איך עיניו מאבדות את הניצוץ ואני נזכר במילותיו האחרונות, לאסוף את כול מי שנשאר והציל את העולמות.
"היי." שמעתי קול מוכר, סאם הופיע בצד כאשר הוא לבוש באותו גלימה חומה וארוכה. הוא התיישב על ידי ולאחר שתיקה דיי מביכה דיבר.
"אתה יודע, אמבר מאמינה בך. היא האמינה בך מהרגע שפגשה אותך ועד היום." אמר וסידר מעט את שערותיו ברשלנות. "היא סומכת עליך."
"לקח לי זמן להבין שאתה המושיע, אבל בסופו של דבר הבנתי. אתה המושיע טובי," הוא הביט בי וחייך. "תודה זה לא –" אמרתי אך הוא קטע אותי. "השאלה היא מה תעשה עם הכוח הזה, הרי יש לך שנה להיות עם הטבעת ואם תחליט שאתה נשאר בעולם הזה ונהנה יחד איתנו לתמיד, אכבד אותך כחבר טובי. אך אם תחליט לעבור בין עולמות ולהושיע אותם רק אז אכבד אותך כמושיע." הוא אמר, כיווצתי את מצחי מעט. הוא לא מכבד אותי כמושיע? הרי הרגע הושעתי אותו מקא'גי וצבאותיו!
"אתה יודע איך לעבור בין עולמות?" שאלתי,
"אז אני אקח את זה כתשובה?" השיב בשאלה. חייכתי אליו.
"אני אחשוב על זה. בינתיים לך תהנה." אמרתי לו, הוא הנהן לחיוב והלך לכיוון המדורה. אני לא יודע איך להתייחס לסאם, רק היום חיסלתי מישהו ועד עכשיו אני רק חושב על זה שלקחתי חיים ממישהו, בכה אכזריות. בכה רשעות. וכעת הוא רוצה שאעבור בין עולמות ואחסל אנשים יותר ויותר.
הבטתי אל הכוכבים הכסופים שקישטו את השמיים הכהים. נראים כמו הבזקי פנס יפיפיים. כל כך הרבה דברים קרו ביומיים האלה, דברים משוגעים. שגורמים לי לחשוב האם אני שונה ממי שהייתי כשהייתי בכדור הארץ.
"היי מושיע, בוא תצטרף אלינו." אמר טאקדי ונופפה עם ידה. היא הרימה בידה שני עצי סקט שנראים דיי כבדים. חייכתי לכיוונה וצעדתי אחריה לכיוון המדורה.

לאחר עשרים וארבע שעות..
"סאם?" שאלתי, הוא היה באחת מהבקתות הרעועות, לא היו לו הרבה דברים בבקתה אם היא הייתה שלו. רק מיטה אחת בעל כרית רכה ושמיכה דקה בצבע צחור ושולחן עם כיסא מעץ, ללא ריפוד כלל.
"כן?" הוא שאל, מזדקף.
"חשבתי על ההצעה שלך." אמרתי ברצינות, לקחתי נשימה. ברגע שאומר זאת אין דרך חזרה. "אני מסכים. בואו נצא."


תגובות (9)

או מיי גאד!!!!
אני לא יכולה לחכות לחלק הבא בסדרה T^T
סאם שלי למה אתה לא בוטח בו לחלוטין?
טוב ככה יצרתי אותך, אבל מעניין אם הוא לא בוטח בו אם הוא מרגיש משהו ;)

01/10/2015 20:26
    uta uta

    תודה רבה רבה ^-^

    01/10/2015 22:00

לפחות הסוף יצא מעולה, מין דרמטיות נחמדה כזאת (ברחו לי המילים><)
זה היה סיפור ממש יפה

01/10/2015 21:07
    uta uta

    יש עוד חלקים ;)

    01/10/2015 22:00

הסוף יצא טוב, הלאחר 24 שעות פחות…
אני מחכה לספר השני כבר:)

01/10/2015 21:30
uta uta

כן אני יודע, זה יצא דיי מאולץ הקטע האחרון.. P:

01/10/2015 21:59

סתם שאלה- למה את בקושי משתשמש במילה 'לבן'? כל הזמן אתה כותב רק צחור וצחור וצחור. לפעמים זה לא מתאים, למשל בקטע האחרון: "ושמיכה דקה בצבע צחור…" אם הכוונה פה היא לשמיכה לבנה אז יכולת פשוט לכתוב- "שמיכה לבנה ודקה…" מקווה שלא העלבתי, זו רק ביקורת :)
בכל מקרה, כן, אני באמת רוצה להרוג אותך. פרקים אחרונים אמורים להיות ארוכים, בעיקר בסיפור הזה, שכל הפרקים שלו היו קצרים, לא יכולת לפצות אותנו?! XD
טוב נו, שיהיה לא אכפת לי -,- העיקר שהוא הולך אחרי סאם ^^ למרות שהחלק לא זרם במיוחד…
תתחיל מהר את החלק הבא!!! למרות שנראה לי שכבר התחלת אותו><

01/10/2015 23:39
    uta uta

    החלקהאחרון לא יצא לי טוב בכלל. מתנצל מראש רציתי פשוט לסיים את הפרק :(

    01/10/2015 23:40

הוו סוף סוף סיימתי לקרוא את הכל!
אהבתי מאוד את הרעיון אבל לדעתי עם טיפה יותר השקעה ואולי תיאורים של קרבות אז הפרקים היו יוצאים ארוכים יותר. היו מין קפיצות לא מוסברות, כמו בפרק 8 כשהם סתם ככה מגיעים פתאום לקאג'י, וגם בפרק הזה עם "לאחר 24 שעות"
אני מחכה לספר המשך :>

03/10/2015 21:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך