מלחמת שבטים- הקדמה +הרשמה

אוריין התעסקה בשרשרת הברזל שכבלה את רגלה לרצפת המיכל.
מחשבות רבות הטרידו אותה, חלקן היו שאלות שכנראה אף אחד לא יכול לענות עליהן בשבילה. מתי דם מתכנן להרוג אותה? איפה איימי? למה היא לא נמצאת במפעל? איך דילן וניק נתפסו? ועוד עשרות שאלות התרוצצו במוחה.
היא ניסתה לשווא למצוא תשובות לשאלות האלו, אבל מכיוון שהיא לא מסוגלת לראות את העתיד או העבר, זה היה חסר סיכוי. היא לא הצליחה להתנער ממחשבה אחת יחידה שהטרידה אותה הכי הרבה- שאיימי מתה מהחשמול בראשה. היא לא ידעה עד כמה החשמל שביד המתכת של ג'נט חזק משום שהיא עצמה מעולם לא נפגעה ממנו, אבל היא זכרה את המבט על פניו של ניק כשג'נט קירבה את היד שלה לקיר הזכוכית של המיכל.
הוא נפגע ממנו. וזה כנראה כאב מאוד. איימי התחשמלה מנגיעה בראש, כמה זה יכול להיות מסוכן? דלת החדר נפתחה והצליל שנשמע מכך קטע את מחשבותיה של אוריין, היא קמה לראות מי בא לבקר אותה.
הניסוי הראשון נכנסה לחדר, חיוך רחב התנוסס על פניה.

*********

ליסה זכרה את הבריחה שלה.
איך פתחו את המיכל כדי להוציא אותה למען משימה שעד היום היא לא יודעת מה הייתה, איך היא פרצה דרך בתוך כל השומרים ויצאה אל המסדרונות האינסופיים. כיצד רצה בטירוף כשאזעקה מייללת באוזניה עד שמצאה עד היציאה, את הרגשת הרוח המתנגשת בפניה בעודה ממהרת להתרחק מהמפעל ככל שיכלה.
היא לא חשבה שיש עוד ניסויים שהצליחו לברוח מהמפעל עד שראתה את המשאית לפני כמעט שבוע, תחילה היא הייתה בטוחה שדם שלח אנשים להחזיר אותה למפעל. שם היא מצאה את הילדה, היה ברור לה שהם מחזירים את הילדה הזאת ברגע שראתה אותה. היא לא הבינה למה האישה בעלת השיער הלבן עזרה לסוכנים של דם אבל לא היה לה זמן לשאול שום דבר, היא תפסה בילדה ויצאה מהמשאית הנוסעת.
ליסה חיכתה שהילדה תהיה מוכנה להתקדם בדרך. לטענתה של הילדה ראשה כאב והתה שהכינה לה לא עזר בכלל. זה היה מוזר למדי, התה מכיל עשבי מרפא שעוזרים לכאבים שלא נראים על הגוף. הוא היה אמור לרפא את כאב הראש של הילדה אחרי כמה דקות.
"איך קוראים לך?" שאלה לבסוף ליסה. היה לה משונה שהיא לא ידעה את שמה של האורחת שלה.


תגובות (15)

נו קדימה!
לא להתבייש!♢_♢

24/03/2014 03:14

שם: נורה רוד
גיל: 15
אופי (תהיתי אם את צריכה): חסרת ביטחון, סגורה, יצירתית, מתבודדת, נבונה, סקרנית ושאפתנית.
מראה: שיער אדום עז המסתיר לה חצי מהפנים, עיניים כחולות הנראות כאילו מתחוללת בהן סופת ברקים, רזה, וגובהה ממוצע יש לה צלקת על הכתף שהיא לא מראה לאיש.
מספיק טוב?

24/03/2014 06:10

שם:איזבל וול
גיל:16
אופי:סקרנית,חזקה,חמודה,חצופה,רגישה,חכמה,קנאית,סגורה למדי
מראה:שיער שחור משחור עיניים אפורות חזקות בצבע השמים כאשר יורד גשם
גבוההה ורזה יש לה קעקוע של חרב על הכתף שלה.
נשק:חרב שקיבלה מאביה בירושה
כוח:יש לה כוח במים נורא חזק משאר הילדים והמבוגרים אבל איש לא יודע את זה היא מסתירה את זה בגלל שאביה אמר לה שהייתה קטנה מאוד שזה נורא מסוכן להראות את הכוח הזה למרות שהיא לא הבינה למה שמרה את זה בסוד.

24/03/2014 06:47

שם: ג'ונו [אני אוהבת את השם הזה, הוא נשמע אדיר] יובארי
גיל: 15
מראה: שיער שחור ארוך וחלק, עיניים מלוכסנות ירוקות, עור חום-צהבהב [כפי שהבנת היא סינית, אם יש שבט סיני בסיפור שלך, לשם היא שייכת], גבוהה ורזה מאוד.
נשק: שני פיגיונות נשלפים עם שלושה חודים שנראים קצת כמו מזלגות ואוסף סכינים במגפיים.
כוח: הממ. באלי בלי שום כוח אבל אם את מתעקשת גם מים יכול להיות נחמד.
אופי: שקטה, רצחנית, תמיד מדייקת, נפתחת רק לאנשים מסוימים.

24/03/2014 07:16

הדמויות נהדרות אני אנסה להכניס את כולן!

24/03/2014 07:33

אפשר לעשות גם בנים!

24/03/2014 07:36

שם; מיכאלה רייטר.
גיל; 16.
מראה; עיינים ירוקות, שיער דיי חלק עד אמצע הגב. רזה וחזקה. דיי גבוהה.
נשק; אפשר 2? חרב פיפיות ואקדח.
כוח; שליטה במזג האוויר יהיה נחמד.

24/03/2014 07:41

שם: אייר טוס
גיל: 17
אופי: חברותי, מגונן, קנאי מאוד, תומך, קשוח.
מראה: שיער בלונדיני, עיניים חומות ובהירות, גבוהה ושרירי ויש לו קעקוע על הכתף בצורת אותיות סיניות.
נשק: קשת
כוח: אוויר לפי השם

24/03/2014 07:44

מחר אני לא אעלה עד 15:00

24/03/2014 07:51

שם; מייקל
גיל; 15
מראה; שיער שחור קצר, עיינים חומות.
דייי גבוה, דיי שרירי.
מקסים.
נשק; פגיונות למיניהם.
כוח; קורא מחשבות.

24/03/2014 08:07

איאפשר שהוא יהיה קורא מחשבות כי בכוח אני מתכוונת לסוג כמו אם הוא מאדמה הוא יכול לשלוט בסלעים

24/03/2014 13:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך