מלכה שחורה (המשך ל"מבוך האשליות")- רעיון

Amora 19/03/2016 778 צפיות 2 תגובות

משעמם לי ואני אוהבת להעלות רעיונות אז… העליתי את התקציר הזה על הדף. לא יודעת אם אכתוב אותו, אבל אם אחליט שכן זה לא יהיה בקרוב (כי יש לי עוד סיפורים לכתוב ולסיים קודם). אבל אשמח לדעת מה דעתכם, אם יש מישהו שקרא את הסיפור :)

לאחר חזרתה של קווין, המלכה השחורה, לשלטון ממלכת המבוך, הכל נראה כאילו דבר לא השתנה. דניאל, טוביאס וניקולאי הפכו לקבוצה. קווין ממשיכה לשלוט מארמונה ביד רמה. כל האנשים הקשורים לאותו סיפור, זה שהתרחש רק לפני שנה, התפזרו, וגורלם לא ממש ידוע.
הכל נראה כאילו דבר לא השתנה, אבל הכל רק נראה.
ילדה צעירה, כבת שתיים עשרה אולי, ריס שמה, יודעת בדיוק מה קורה. היא היחידה, היא "צופת הירח", "הנביאה", והיא מגלה שדבר נוראי עומד להתרחש. דבר שקשור, שוב, בשלטונה של המלכה השחורה. דבר שיחריב את כל הארץ אם מישהו לא יחליט להתערב.
לראשונה בחייה היא מחליטה לעשות זאת ולהמרות את חוקיהם של צופי הירח, היא רוצה למנוע את מה שהולך לקרות.
ויש שאלות חדשות שעומדות על סף הדלת.
איך הילדה הנביאה מכירה את ניקולאי? איך דניאל היא המפתח לשחרור כל הממלכה? מה מסתתר מאחורי המראה השבורה בחדרה של המלכה השחורה?

(לא יודעת אם יצא משהו מבחינת תחביר, לא הצלחתי להוציא מילים מהראש 0-0)


תגובות (2)

הו נשמע מעניין מאוד ~אשמח לקרוא

22/03/2016 18:01

תודה רבה ^^

23/03/2016 16:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך