time machine123
המשך יבוא...

מלכת החושך ונסיכת השמש

time machine123 01/02/2016 612 צפיות אין תגובות
המשך יבוא...

פרק 3 – מזרקות הטופי הוורודות
רפאל בכה ולא הסתכל אפילו לאחור, רונה העזה להחזיר מבט לעבר נסיכת השמש.
רפאל רצה לברוח ומשך את רונה כדי שימצאו את השביל בחזרה לביתם.
אך נסיכת השמש המשיכה לרדוף אחריהם . רפאל רץ בכל הכוח ולא רצה לעצור , רונה צעדה אחריו מובהלת ותשושה עם זאת סקרנית ונרגשת מעצם פגישתה הראשונית עם נסיכת השמש.
הם הגיעו לאזור של מזרקות הטופי הוורודות . " יש! איזה מגניב אני רוצה לשחות במזרקת הטופי הוורודה." קראה רונה בהתלהבות.
רפאל מנע ממנה להמשיך ולבהות במזרקות הטופי הוורודות. היא בכל זאת המשיכה להסתכל סביבה בעניין.
הם ראו לצד מזרקות הטופי הוורודות, את מלכת סוכריות הטופי העליזה. רונה נופפה לעברה בעליצות. מלכת סוכריות הטופי העליזה התקדמה לעברם בצעדים גדולים ונתנה להם הרבה סוכריות טופי.
" איזה יופי , קיבלתי הרבה סוכריות טופי . הלוואי שנמשיך עם הרפתקאה הזאת. ונפגוש את נסיכת השמש שוב." אמרה רונה בהתרגשות וקפצה במקומה בהתלהבות.
" אני רוצה שנחזור לבית, אני לא יכול. אני חושב שמחפשים אחרינו.." קרא רפאל בקול מודאג.
" מי יחפש אחרינו? הלוואי שנישאר פה כמה שיותר! תאמין לי כמה שיותר ממתקים ככה יותר הנאה." שמחה רונה.
" הייתי רוצה להאמין שזה נכון , את חושבת שאיפשהו ישנה ממלכה קסומה ? בואי ונחפש דרך שבוא נוכל לחפש ולמצוא אותה. " מלמל רפאל בחצי סקרנות ובחצי כעס. הוא כבר לא ידע מה לחשוב.
" אז אני לא חושבת שלא נמצא אותה, רגע לאן נעלמה נסיכת השמש? נדמה לי שאנחנו צריכים ללכת מהכיוון הזה ונמצא את הממלכה." חשבה רונה בקול.
" לא יודע, אני לא מכיר את נסיכת השמש. את עוררת בי סקרנות. מעניין אם אנחנו בסוף נמצא אותה." מלמל רפאל בהתלהבות של ילדים.
" טוב , אני סקרנית . אם נמצא אותה בסוף נגלה אם ישנה ממלכה כלשהי בסביבה." אמרה רונה בהרהור והשניים התקדמו כדי לחפש את נסיכת השמש.
מלכת סוכריות הטופי העליזה הציצה אחריהם ורקמה בליבה תוכנית. הם לא ידעו שהיא עקבה אחריהם בסתר. רונה הלכה ורפאל צעד לפניה , הוא הלך בראש מורם. מלכת סוכריות הטופי העליזה איבדה את קצב ההליכה , היא לא התייאשה וכאשר תמצא אותם, היא לא תוותר בקלות. היא צחקקה לעצמה בעוד שהיא מוצצת סוכריית טופי לאיטה. היא שקעה בהרהוריה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך