ליאנה21
הרשמההההה: אני צריכה: קאנטור\ית אחד, גמד אחד, שניי אדוניי לילה ושלושה אנשים. צריך לרשום: שם- (הכי מיוחד שלכם) גיל- אם זה לא בן אדם, אז מעל 500. עם- מראה - אופי - כלי נשק- וזהו לבינתיים :) מקווה שתירשמו!

ממלכת טאווה – הקדמה והרשמה

ליאנה21 09/01/2015 1027 צפיות 25 תגובות
הרשמההההה: אני צריכה: קאנטור\ית אחד, גמד אחד, שניי אדוניי לילה ושלושה אנשים. צריך לרשום: שם- (הכי מיוחד שלכם) גיל- אם זה לא בן אדם, אז מעל 500. עם- מראה - אופי - כלי נשק- וזהו לבינתיים :) מקווה שתירשמו!

על חמישה עמים אספר היום,
הראשון הוא עם הגמדים,
חביבים אך רגוזים, נמוכים כאיו משעור
אך לבם כולו טהור.

שני, הוא עם חצויי הגוף, הלא הם הקנאטורים,
חכמים הם מאוד, ומסתוריים גם כן,
אך הם אינם מאמינים, באהבת אמת.

העם שלישי, חביב ומסוכן, על עם אדוניי הלילה,
אדבר כאן. קללה רובצת על ראשם זה מימי קדם,
בבוקר כך, בלילה אחרת. צורתם הלילית, היא כשל
עופות לילה ענקיים, יודעים הם נשק טוב ליצר, אדוני הלילה,
כל עוד לא תרגיזו אותם- איו משבר.

העם הרביעי, הוא עם הקוסמים היקרים,
עם זה, מונה כשבעה חברים, לכל אחד דרקון מיוחד,
נשלחו הם מאדמות ממלכת קליספאור,
כדי להגן על כל אחד.

העם החמישי, אחרון הוא אך חביב,
הוא עם בני האדם, רגילים הם למדיי,
ולהם דעות שונות,רגשות, ומחשבות, אך מאפיין אחד משותף לרובם:
ליבם מלא אומץ ושמחה.


תגובות (25)

קנטאורית:
שם:ארטימס (בקיצור אר, לא ארטי או משהו כזה)
גיל:550
מראה:גוף סוס- פרווה לבנה, זנב שחור חלק.
גוף אנושי: עור בהיר, שיער שחור חלק, עיניים צהובות.
אופי: עקשנית, חשדנית, תוקפנית, שונאת בני אדם, מלאת מרץ, אוהבת העליי חיים ואת הטבע.
כלי נשק: חץ וקשת, היא צלפית מדהימה אבל היא מעדיפה לבעוט עם רגלךי הסוס שלה.

הסיפור נשמע יפה למרות שלא הבנתי מה יקרה בו ומי הדמות הראשית.

09/01/2015 16:54

את יכולה להסביר יותר על המראה של אדוניי הלילה.
הם עופות מפלצתיים או חצי עופות חצי בן אדם?

09/01/2015 17:00

אדוני לילה- בבוקר בני אדם רגילים למראה (חוץ מאוזניהן המחודדות להפליא) ובלילה עופות דורסים ענקיים. פיפיר- הדמות מצויינת! לא הרחבתי מסיבה- זה אמור להיות אפוף מסתורין :)

09/01/2015 17:05

באסה, רציתי לתת קוסם…
טוב מילא, אני אתן אדון לילה-
שם: נוקס אתרה (לא מקורי במיוחד…)
גיל: 687
מראה: שיער שחור משחור ארוך במיוחד שאסוף בדרך כלל בצמה הדוקה ועיניים כחולות בהירות כל כך שנראות כמעט לבנות. עורו כהה והוא די גבוה. אוהב ללבוש בגדים גדולים ממידותיו בצבעים כהים.
אופי: לא חברותי במיוחד, חכם, אסטרטגי ושנון. אדיש לדברים שלא קשורים אליו ולרוב גם לכאלה שכן, הוא אדיש למה שקורה סביבו בכללי. אשף באומנויות לחימה אך בהכנת נשקים פחות מתמצא. נאמן ואחראי. בעל זיכרון מצוין, יש לו זיכרון צילומי, בעיקר של מקומות ודרכים. הוא יכול להתאקלם ולהתמצא בכל מקום, גם אם מעולם לא ביקר בו קודם. וכמו שכתבת בהקדמה- חביב, אך אם תרגיזו אותו, סופכם מר.
נשק: פגיון זהוב וקשת בעלת חצים שקצותיהם מוזהבים.
מקווה שהוא בסדר :)
אהבתי מאות ואשמח אם תמשיכי.

09/01/2015 17:12

אה ואוזניים מחודדות כמובן :)

09/01/2015 17:13

אוי שכחתי להוסיף קוסם! אפשר להביא קוסם, אך הוא ייוצג באופן משני וגילו הוא כ15 אלף ו40 שנה

09/01/2015 17:14

אדון לילה
שם:ג'ולסון (מעדיף שיקראו לו ג'ולס)
גיל:600
מין: בן
מראה:
אנושי- גבוה ורזה, בעל עור חיוור ושיער בלונדיני קצר. יש חו קעקוע אדום של נשר על הגב.
מפלצת-נוצות שחורות ומבריקות, אפרים חדים ומקור ארוך. במקום בו נמצא הקעקוע גם הנומות הם בצבע אדום.
תכונות:נמרץ, אמיץ, לא חכם במיוחד, מנסה להתחבר עם בני אדם, אוהב לצחוק על כולם, שונא גמדים.
נשק: זוג חרבות ומיומנות סייף טובו. כאשר הוא בצורת אדון הלילה שלו הוא נלחם בעזרת הטפרים שברגלים שלו.

09/01/2015 17:19

בחרתי לעשות אדונית לילה :
שם: לוסיאל וכשם חיבה אם את רוצה – סיאל .
גיל: 250 ( אני יודעת שאת רוצה שיהיה חמש מאות פלוס אבל זה במטרה בשהיל שהיא תהיה מ"החדשים " ) .
מראה : עורה הצהוב הבהיר משתלב היטב עם שיערה הפרוע והמתולתל בגווני האדמה. בדרך כלל לובשת בגדים רפויים.
אופי : סקרנית בעולמות האחרים , הרפתקאנית , נוטה להסתבך בצרות , אוהבת להסתכל בשמים בשעות השקיעה והזריחה .
כלי נשק : ( רק כשהיא אנושית ) סכין קטנה שמחביאה על גופה – בנעל / כשרשרת /וכו…
מצפה לקרוא את הסיפור :)

09/01/2015 17:26

    כמה אירוני שזה ישמע, אבל את תצטרכי לשנות שאת השם, חחחחחחח זה השם של אחת מהדמויות הראשיות :)

    09/01/2015 17:28

    חחחחחחחחחחחחח אין בעיה ! מה אם השם קירה ?

    09/01/2015 17:48

    שם מצויין :)

    09/01/2015 18:59

וואו יש לך הרבה אדוני לילה !! טוב אם לא אכפת לך אני ארצה לעשות גם קוסמת.
שם : אריטל
גיל : עשרים אלף ושלוש מאות תשעים ותשע
מראה : שיערה בצבע כתום ורוב הזמן קלוע על גבה בצמה ארוכה שמגיעה עד לסוף גבה , עורה בהיר ועיניה חסרות צבע בשל תאונה שקרתה לה ( חשבתי על איזה תאונה כבר אם תרצי לדעת ) והיא לא עיוורת.
אופי : רצינית, לא רוצה קשר עם אנשים לא כמוה כלומר קוסמים , קשוחה אבל גם עדינה כשהיא מורידה את ההגנות שלה .
כלי נשק : הדרקון :.
דרקון בצבע כחול שמוציד בכוח לפלוט אש( רק אם זה בסדר מבחינת הסיפור )
מטה קסם ארוך שמקושט עם אבנים, בקצהו הנמוך הוא מעוטר בכסף ובקצהו הגבוה מחזיק אבן ירוקה .

09/01/2015 17:42

רגע, אז לתת גם מראה שלו בצורתו הלילית?

09/01/2015 18:06

כן. ואני רק אומרת- אל תחשבו שעצם זה שלבני האנוש אין כוחות מסוימים, הם לא יקחו חלק כביר בסיפור, כי הם כן. אחת הדמויות הכי ראשיות יהיה בן אדם!

09/01/2015 18:14

טוב, אז אני אתן בעוד כמה שעות כי אני חייבת ללכת.
ואפילו לא חשבתי שבני אנוש הם משניים, פשוט ממש רציתי לתת אדון לילה. אם את רוצה, אני יכולה לתת לך אחר כך גם בן אנוש :)

09/01/2015 18:23

אם את עדיין צריכה בני אדם….
שם: קסנדרה.
עם: בת אדם
גיל: 19.5
מראה: שיער ג'ינג'י עם גוונים כהים יותר בקצותיו, נפוח ומגיע קצת מעבר לכתפיה. עיניים ירוקות וחמות, עור חיוור מעט, עצמות לחיים גבוהות, שפתיים ורדרדות ומלאות, צורת פנים שדונית מעט.
אופי: סקרנית, חשדנית, אמיצה, מוכנה להקריב את עצמה למען היקרים לה אך אין הרבה אנשים שהיא באמת קוראת להם אנשים היקרים לה, יש לה דרישות גבוהות מאד מעצמה, אסטרטגית, חדת הבחנה, מחשבת את הכל בראשה כל הזמן, לא אוהבת להישאר באותו מקום הרבה זמן, שנונה, למדה את עצמה את כל מה שהיא יודעת אך בכל זאת יודעת הרבה יותר מבן אדם ממוצע, עקשנית בצורה יוצאת דופן, היא לא נותנת לאף אחד לראות אם היא מפחדת מדבר מה. יודעת להוציא מאנשים בדיוק את מה שהיא רוצה שהם יאמרו, לא אוהבת בני אדם (היא חושבת שהם העם הכי פחות יוצלח ובאופן כללי גורם יותר מדי קונפליקטים).
כלי נשק: סאי (מין שני קלשוני יד)

09/01/2015 20:40

תגידי לי אם את תצטרכי עוד דמויות

09/01/2015 22:04

דמות מצויינת! אשמח לעוד קוסם או אולי עוד בן אנוש :)

09/01/2015 22:06

:)

09/01/2015 22:45

עם: בן אדם
שם: פרומטאוס (תאו)
גיל: 20
מראה: שזוף אבל רק מעט, לא שרירי מאד אבל כן יש לו שרירים, תווי פנים נאים, שיער שחור ופרוע מאד, עיניים חומות ירקרקות, עף נשרי שמתאים לפניו, שפתיים דקות.
אופי: לא הרבה אנשים לא ,הוא כריזמטי, בעל חשיבה לוגית, מהיר מחשבה, לא תמיד חושב לפני שהוא עושה משהו, ידידותי, נאמן, אמיץ, מעדיף את בני האדם על פני שאר העמים אך לא מתנשא על אף אדם (או כל סוג עם) אחר), ידי זהב (כלומר הוא מוכשר מאד בבניית כל מיני מכשירים קטנים וגדולים ותיקון רבים מהם), אחראי על כל מי שנמצא לידו, לחבריו תמיד היה לא רק דמות מנהיגותית אבל גם אבהית במובן כלשהו,נעשה מאד מודע לעצמו ולסביבה כשמביישים אותו,מתרגז מעט בקלות אבל גם סולח בקלות.
כלי נשק: ספאתה.

09/01/2015 22:47

שם: סוזנה אסטריה
גיל: 5,279.
עם: קוסמת.
מראה: שיער כחול כהה שעם קצוותיו מתחיל להפוך לשחור, עיניה וורודות כתמתמות על גבול הלבן, עצמות לחייה גבוהות, עורה חיוור מאד, מראה אצילי.
אופי: אם הייתה עובדת תחת מלך כלשהו, הייתה עזרתו הנאמנה מאחורי הקלעים. היא מעדיפה לעשות את העבודה הקשה ולא לקבל את הקרדיט מול אלפי אנשים. מספיקה לה ההכרה של מי שחשוב לה בלבד. היא לא מדברת הרבה אך נוכחותה תמיד מורגשת בחדר, נאמנה, באמת נוהגת לדבר (במובן של דיבור של חברים) רק עם קומץ אנשים שבשבילה הם יותר ממשפחה, מחשבת כל צעד שהיא עושה, נדיבה אך לא רבים יודעים זאת, מציגה מראה קריר מעט ממבט ראשון אך בכל זאת אצילי. לפעמים יכולה להיכנס לתוך מחשבותיה ופשוט לשבת על יד חלון ולחשוב, עד שמישהו מעיר אותה ממה שיכול להיראות להם בתור חלום בהקיץ. לא נכנעת בקלות.
כלי נשק: לא משתמשת באחד כזה. אבל המטה שלה ארוך ומפותל, ובתוכו כמה וכמה אבני חן שנוצצות אך ורק בלילה, הוא כחול עם גוונים של לבן וסגול. בקצהו מהחומר ממנו נוצר יש צורה של הדרקון שלה-לנדרוס (אם זה מתאים עם הסיפור, וד"א זה אומר "אדם בדמות אריה" או משהו בסגנון, זו הצורה הטובה ביותר שבה זה מתתרגם מאנגלית)
דרקון: לנדרוס הוא דרקון אורך יותר מעמיתיו, צבעו לבן אך קשקשיו מקבלים גוון כחול כהה, עיניים כעיניה של קוסמתו, בינו ובין סוזנה קשר שמילים לא יכולות לבטא והאש שלו היא אש כחולה בהירה עם ניצוצות אדומים שקשה למצוא (אם זה מתאים עם הסיפור כמובן).

מקווה שאהבת :)

09/01/2015 23:06

התיאור של נוקס בצורת העוף הלילי-
נוצות חומות כהות בעלות שוליים מוזהבים וטפרים שחורים חדים כתער המשמשים גם כמין פגיונות. כשהוא בצורת המפלצת יש לו צווחה מחרידה המשמשת ככלי הנשק שלו.
רציתי לתת לך גם קוסם אבל אני רואה שיש כבר שניים אז לא נראה לי שאת צריכה עוד…
בכל מקרה, מקווה שאהבת את התיאור :)

10/01/2015 00:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך