ממלכת סינריו- פרק 16!!

24/01/2013 705 צפיות תגובה אחת

ספשבוע טוב לכולם (או איך שלא אומרים את זה :p), הפרק השישה עשר בסיפור. אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולקרוא את שאר הפרקים. מקווה שתאהבו! :)

–16–

טיילר התעוררה. האור שזהר בעיניה היה בהיר כל כך. כנראה קשה לנמנם בשעות הבוקר בממלכת הזהב. הכל זוהר ומבריק כאן, הכל מחזיר אור.
"בוקר טוב, חיכיתי שתתעוררי!" אמרה אוֹרוּם והתקדמה בצעדים מהירים וקטנים לעבר טיילר.
לוקאס, שעוד ישן במיטתו בקצה החדר השני, התעורר לאור קולותיה של המלכה.
"מה..איפה?" מלמל לוקאס.
"בוקר טוב גם לך, לוקאס" אמרה המלכה
"בואו איתי לארוחת בוקר. עוד לא סיימנו את השיחה על אחותי. קדימה, תישארו עם פיג'מה אם בא לכם, אבל מהר, עליכם לצאת לדרך לפני הביקור של השומרים מהטירה המלכותית" המשיכה לומר.
"מה?! שומרים?! למה?" אמרה טיילר.
"הם מידי פעם באים לפה מסיבות מלכותית. כנראה כדיי לבדוק שאני לא זוממת משהו נגדם, ואני משערת ששני זרים שבאו להתארח אצלי ללא אזהרה מוקדמת הם כנראה ניצודים על-ידי המלכה. אז מהר. אחכה לכם למטה" אמרה המלכה מהר ויצאה מהחדר.
טיילר קמה ממיטתה והלכה לעבר חדר המקלחת.
"מהר לוקאס, מה שחסר לנו זה שהמלכה תתפוס אותנו וזה יהיה סופנו. דרך אגב, בווקר טוב" היא רכנה אליו ונישקה אותו.
"אוקיי, קדימה" הוא קם והלך אחריה.
אחרי שהתארגנו ירדו למטה והמלכה חיכתה להם ליד השולחן. מלא משרתים בכל הגדלים התרוצצו סביבם; בני אדם, פיות זהובות עם מגשי כוסות וגביעים, גמדים קטנים מצופים זהב עם מטליות, חתולים נושאים מגשים ואפילו טרולים ענקיים ולבביים שפינו את הכלים של המדענים ועובדי הטירה.
"שבו לכם באיזה מקום שתרצו, אני כבר באה!" צעקה המלכה בין כל המהומה, והלכה למטבח לקחת לה עוד עוגת שוקולד חמה מהתנור.
טיילר ולוקאס התיישבו בסמוך למלכה. היא חזרה מהמטבח עם עוגת שוקולד והגישה להם.
"טוב, אז…תקשיבו. לגבי אחותי. כפי שאמרתי, היא מאוד ביישנית ואוהבת להסתגר, ואני מתארת לעצמי שעם הזמן היא הגנה על עצמה באמצעות מבצר, או טירה, או כל מה שזה לא יהיה, ותאמינו לי שאני לא יודעת, כפי שאתם יודעים, הוטל עלינו להיות רחוקים אחת מן השנייה, ואני לא בטוחה אם גם היא משגשגת ופורחת כמוני. אז ליתר ביטחון, אני רוצה שתתנו לה בנוסף למפתח את זה" היא הושיטה לטיילר מבחנה עם נוזל כחול וסמיך.
"זה חומר הנקרא טרינומור. זה מה שהפך אותי לבת-אנוש. אז אם היא עוד לא הספיקה להפוך, תשקו אותה בזה ותוך כמה שניות היא תהפוך לבת אנוש".
טיילר לקחה את זה מאורום והכניסה את זה לכיסה.
"תודה רבה" אמרה טיילר.
"דרך אגב, אתם מוזמנים לקחת כמה אוכל שאתם רוצים לדרך. בטח תצטרכו את זה בהמשך דרככם להפלת המלכה" אמרה המלכה והחוותה בידה לעבר השולחן העמוס כל טוב.
"תודה רבה, אוֹרוּם, על הכל!" השיבה טיילר וחיבקה את המלכה.
הם לקחו הכל עד שלא יכלו לשאת עוד. פירות, ירקות, מאפים, עוגות עטופות בבד, פאי, גבינות ועוד.
"טוב, אז כאן אנחנו נפרדים, מקווה שניפגש שוב" אמרה טיילר.
"להתראות! שמרו על עצמכם! הומר, לווה בבקשה את הנערים ליציאה" אמרה המלכה.
הומר היה טרול עם פרצוף קטן וחייכני.
הוא הוביל אותם אל היציאה ופתח את הדלת.
"להתראות! מקווה שנהינתם!" אמר הומר ונופף לשלום.
כשחצו את הגנים הענקיים של המלכה מגי הצטרפה אליהם.
"מגי! כמה טוב שבאת! מוכנה לצאת?" אמרה טיילר ועלתה על גבה.
כשעמדו לצאת מהשער הראשי שמעו רעש מוזר. רעידות קטנות. דהירה של סוסים!
הסוסים השחורים דהרו באופק וצהלו בקול רם. הם התקרבו במהירות לעבר שלושתם.
במרכז החבורה מגי הבחינה במישהו שונה. מישהו שידעה שלא אמור להיות שם.
היא פתחה את פיה בתדהמה. זה היה ג'ף, הבחור שהרגה אותו ביער.


תגובות (1)

תמשייך :*

24/01/2013 11:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך