ממלכת סינריו- פרק 3!

02/01/2013 633 צפיות 2 תגובות

פרק 3 בסיפור. מקווה שתאהבו :)

–3–

למזלו הטוב של לוקאס, הוא עבר איכשהו דרך העץ ולא התנגש בו. למזלו הרע של לוקאס, הוא נפל מגובה מטר לתוך מים קפואים. ממש לא כיף.
הוא יצא מהמים וכשל לעבר סלע קרוב והתיישב עליו.
"איפה אני?" שאל את עצמו. הוא התבונן סביבו, ולא האמין למראה עיניו.
שפע של מים זרם ממפל ענקי לתוך אגם צלול ומסביב מרבדי דשא ענקיים המתפרסים על כל העמק. הכל היה מכוסה עצים עם פירות ופרחים. נראה כאילו יש כאן אביב כל השנה.
מבין כל העצים תפס את מבטו של לוקאס עץ אחד, צבעוני יותר מכל השאר, גדול יוצר מכל השאר.
'לוקאס גרין, ציפיתי לבואך' אמר קול נשי בראשו.
"מי את בדיוק?" שאל אותה לוקס
'אני סופיה, החוכמה בכבודה ובעצמה. אני מעלה לכאן אנשים שמטרתם כאן חשובה. אתה אחד מהם, לוקאס'.
"אני? אני לא חשוב בכלום. אולי 'תשגרי' אותי בחזרה ל..למקום שממנו באתי?" השיב לה לוקאס
'לוקאס, אתה חייב לעצור את המלכה אנדריאנה. כבר שנים שמלכה זו שולטת באיזור ומעוררת אימה באנשים. היא מתחזקת מיום ליום, ואני צריכה אותך במזימתי. השלם את מסעך לעץ הזהב, הוא יראה לך את הדרך לעץ הכסף ומשם תדע לאן ללכת. אני סומכת עלייך!'
"רגע, אבל אם אסרב?" שאל בעוקצנות.
'המלכה תפלוש בדרך זו או אחרת לעולם שלכם. אני לא אהיה חזקה מספיק לשלוט בה. אתה היחיד שיודע מה לעשות, בהצלחה לך!'
"אוף נו! למה תמיד-"
"עמוד במקום ותרים ידיים!" קול אמר מאחוריו.
זאת הייתה נערה.
"מי את? אני לא-"
"אמרתי משהו!! ציית לבקשותי!" קטעה אותו. בידה היו חץ וקשת מוכנים לנקוב חור בצווארו של לוקאס.
הוא הרים ידיים והביט בה במבט מבולבל.
"מי אתה?" שאלה אותו.
"לוקאס גרין, מסצ'וסטס, ארה"ב, אמריקה?" השיב לה. 'כנראה שהיא לא יודעת מה זה' אמר לעצמו.
"אוקיי, רוקן את כיסייך!" אמרה.
"לא הבנתי, אני גנבתי משהו? עשית לך משה-"
"שקט! פשוט תעשה מה שאני אומרת!" צעקה עליו הנערה.
מאחוריה התקרב מין כלב עצום בצבע דבש עם כוכב על הגב. נראה כאילו היא האכילה אותו יותר מידי בונזו.
לוקאס רוקן את כיסיו. אייפון, מפתחות לבית, אוזניות וחטיף שוקולד.
"אחלה כלב יש לך, גדול ו…שימושי".
"דבר ראשון, זה לא כלב, זאת כלבה, שנית, היא לא חפץ, היא החברה הכי טובה שלי 7 שנים, ואני והיא…טוב עזוב אותי! אתה לא מזיק, להתראות לך…" אמרה הנערה והלכה לצד האחר של המפל.
"רגע! חכי! את לא יכולה פשוט לנטוש אותי כאן!" אמר לוקאס.
"אתה לא מעניין אותי, ועכשיו אני דיי עסוקה בהכנת המחנה." אמרה הנערה ופנתה לעיסוקיה
"את יכולה לפחות להגיד לי מי את?" שאל לוקאס.
"קוראים לי טיילר, ולכלבה שלי קוראים מגי, ועכשיו הסתלק!" השיבה לו טיילר.
"אממ…טיילר? זה בסדר שאישן ב'מחנה שלך' רק יום אחד לפחות, אני חדש פה ו-"
"לא."
"בבקשה! אני מבטיח לא לעשות בלאגן. בבקשה בבקשה בבקשה?" התחנן לוקאס
"טוב בסדר, אבל אני צריכה שתעזור לי בכמה דברים" חייכה טיילר כאילו מסתירה ממנו משהו.


תגובות (2)

תמשיכי

02/01/2013 22:51

אני בן חחחח :)

03/01/2013 01:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך