מנסים להציל את ארץ הממתקים עונה 1 פרק 1: : חמשת החברים הכי טובים תקועים בארץ הממתקים

time machine123 04/08/2016 724 צפיות אין תגובות

חמשת החברים הכי טובים מצאו את עצמם במקום שהם ישנו במטות שלהם, הם הגיעו למימד אחר ומוזר. מקום שאף פעם הם לא היו . הם לא הבינו איך הם הגיעו לשם וכשיונתן ניסה למצוא את הדרך ליציאה משם. לא היה דלת יציאה או דרך כלשהי שניתן לברוח ממנה החוצה. וזה גם היה לילה והיה חושך סביבם. הם לא ראו זה את זה וכך שהם נסחפו לתוך הים שהכיל שוקולד לבן ושוקולד חום.
בלי שהם התכוונו לזה בכלל , הם נסחפו בגלים ובלעו מי שוקולד לבן שהיה טעים. אך לפני שהם יכלו לנשום לרווחה , חיכתה להם בקתת סוכריות על מקל ושוקולד וקצפת וכל מה שהילדים אוהבים. יונתן לא היה יכול לטעום מהמטעמים המתוקים הללו , כי הוא רצה לחפש את הדרך לצאת מארץ הממתקים ולהגיע לבית בשלום. אך לפני שהוא פנה לדרכו , הוא ראה שבקתת המתתקים לא נגמרת. הוא מצץ את הסוכריה על המקל ככל יכולתו.
ארץ המתתקים הייתה גדולה וסואנת. מכל מקום , צצו עצי ממתקי נחשי גומי מסוכרים ובננה. גם היו עצי מרשמלו צבעוניים בכל צבעי הקשת.
וככל שהם התקדמו בדרך , כך הם ראו יותר ויותר עצי ממתקים צבעוניים. השבילים היו ארוכים ובלתי נגמרים.

ובאמצע השבילים , עמדו להם הרי הטריקולד המתוקים שהיו עשויים משלוש שכבות : שכבת השוקולד הלבן ולאחר מכן יש את שכבת השוקולד החום ולבסוף את השכבה הכי מתוקה שוקולד מריר ומעליה קצפת של תותים טריים.
הם ניסו לטפס עליהם אך החליקו אחד אחרי השני , אחרי שני נסיונות כושלים וחוזרים הם הצליחו לעלות על הרי הטריקולד המתוקים. ובסוף כשהם הגיעו לפסגת הרי הטריקולד המתוקים.
אביתר החל להתלונן על כך שהוא לא ישן מספיק טוב בלילה והוא רצה לחזור לישון בבית שלו ולא בארץ הממתקים. מכל המקומות שהוא פחות העדיף אותם , הכי הכי לא תיאר לעצמו שהוא יישאר תקוע בארץ הממתקים.
יחד עם חבריו שמואל , תמר, אסף ויונתן. יונתן חשב שהוא הלך להשתגע ופתאום הוא נותר תקוע באמצע הרי הטריקולד בלי לדעת בכלל איך הוא ירד מכאן למטה.
הם ראו שם שלט תלוי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך