Butterfly
סליחה שהפרק קצר אבל ממש רציתי לסיים ככה :) מקווה שתאהבו

מעל השמיים- פרק שישי

Butterfly 03/06/2014 714 צפיות 3 תגובות
סליחה שהפרק קצר אבל ממש רציתי לסיים ככה :) מקווה שתאהבו

"מה לעזאזל?" שאל ג'וש ברגע ששלושתנו הסתובבנו והבחנו שאנחנו מביטים בזוג מלאך-שטן נוסף שאני לא מכירה.
"אני סיירה וזו מייבל, המייעצות של ארון" אמרה השטנית. מסתבר שיכול להיות מלאכית שעובדת עם שטנית! ורק אני נתקעתי עם ג'וש המעצבן הזה.
"ואתם עושים לנו כאב ראש רציני" אמרה מייבל, המלאכית, בעיניים עייפות.
"איך אנחנו רואים אתכן?" שאלתי בפליאה.
"יש מצב בו אנחנו יכולות להתגלות למלאכים ושטנים אחרים. מסתבר שאתם נמצאים במצב הזה ואתם פשוט מפריעים לנו ממש בעבודה." אמרה מייבל ברטינה.
"איך היא רואה אותנו?" שאלה לפתע סיירה מצביעה לעבר סאם המביטה בנו בהשתאות.
"עזבי, את לא רוצה להכנס לזה" אמרתי לה בהוספת תנועת ביטול עם ידי.
"טוב אז אתם יכולים בבקשה להפסיק לריב, או לפחות לצאת מהמצב בו אתם מתגלים למלאכים אחרים?" שאלה מייבל.
"איך?" שאלתי שוב.
"את חדשה כאילו?" שאלה מייבל בהתנשאות. הנהנתי בהיסוס.
"יש איזה משהו על הכנפיים שלך שמחובר בדרך כלשהי עם דבר נוסף הנמצא על הקרניים שלו. זה נראה כמו גוש צמרירי אפור כזה, קשה לפספס. בקיצור תלחצי על זה למשך כמה שניות תוך כדי שאת עוצמת עיניים, וזה אמור לעבוד" אמרה סיירה בנחמדות. הבנתי שכאן השטן היא הנחמדה והמלאך היא הרוטנת המעצבנת.
"טוב תודה" אמרתי. ג'וש בהה במייבל המלאכית, וברגע שדיברתי הוא סיחרר את ראשו כמו מתנער ממשהו והביט בי. מייבל הזו לא הייתה כלכך יפה. כאילו השיער שלה היה חום בהיר ומתולתל והעיניים שלה ירוקות וענקיות, היו לה נמשים על פניה והיא הייתה ממש רזה. אני יותר יפה ממנה ובי ג'וש לא בוהה בצורה הזאת. כאילו לא ממש אכפת לי במי ג'וש בוהה, אבל הוא לא התלהב כלכך כשאני הגעתי וזו קצת פגיעה באגו. כאילו באמת, השיער שלי בצבע בלונד פלטינה והוא חלק וארוך והעיניים שלי כחולות בהירות ממש. את מי אתם הייתם מעדיפים? מייבל הזו אפילו לא הייתה נחמדה. אולי בגלל ששניהם רוטנים כאלה ג'וש התחבר אליה.
"אתה מוכן להפסיק לבהות, קריפי אחד" אמרתי לו בהתנשאות.
"מי בוהה?" הוא מחה.
"אתה" אמרה סאם. בינתיים סאם פיזרה את שיערה השחור שהיה אסוף בקוקו נמוך עד עכשיו והברישה את הפוני הסגול המוזר שלה. היא הוציאה מארונה חולצת בטן בצבע בורדו עם הדגל של בריטניה עליו וג'ינס ארוך עם קרעים ושרשראות. למזלה של סאם היא ממש רזה אז החולצת בטן נראית דיי טוב עליה. אני מכירה שני ילדים מהחבורה של הספורטאים החתיכים שדלוקים עליה ושלושה שהתמזמזו איתה. אז כן, אפשר להגיד על סאם שהיא שווה, אבל זה לא שווה את האופי המוזר שלה.
היא הורידה את חולצת ומכנסוני הפיג'מה שלה ונשארה עם חזייה ותחתונים, מה שגרם כמובן לג'וש להסתכל עלייה.
"שוב בוהה" הודעתי והוא ניתק את מבטו ממנה והביט בי בעצבנות. סאם לבשה את הבגדים שהוציאה ואיפרה את עצמה.
"בבקשה לא" אמרתי והיא הסתובבה אליי עם העיפרון השחור בידה.
"בבקשה אל תתאפרי ככה, זה מזה מכער אותך" אמרתי לה.
"זה מגניב" היא אמרה וחזרה למראה.
"מסכים" אמר ג'וש שישב על המיטה. גם אם הוא לא באמת חושב שזה מגניב הוא חייב תמיד להתנגד לדברים שאני אומרת. אני חושבת שגם אם הוא לא היה שטן זה מה שהוא היה עושה.
"לא זה לא" מחיתי.
"זה כן יפה, אל תקשיבי לה. היא סתם רוצה להרוס לך את המצב רוח" דיקלם ג'וש.
"לא זה לא" אמרתי שוב.
"זה כן" התווכח ג'וש.
"בבקשה היום תנסי ללכת בלי זה. אני יקרא את המחשבות של הילדים ויגיד לך מה הם חושבים עלייך..?" ניסיתי לשחד אותה. אני הייתי מתה שהמלאכית שלי תעשה את זה. ממה שאני זוכרת היו לי מלאכית ושטן, כמוני וכמו ג'וש, אבל המלאכית לא באמת עשתה הרבה. את האמת רוב המעשים שהייתי עושה היו דיי מרושעים, אבל מה לעשות צריך לשמור על התדמית. ג'וש פרץ בצחוק לפתע.
הסתובבתי אליו בהפתעה. הוא האדים כולו.
"אתה… אתה קורא גם את המחשבות שלי?!" שאלתי בעצבנות.
"אני.." הוא פתח את פיו ואז סגר אותו.
"חתיכת שקרן! יואו אני לא מאמינה! כל הזמן הזה אתה קראת את המחשבות שלי?!" צרחתי עליו.
"תרגיעי הילארי.. מה כבר קרה.." הוא ניסה להרגיע אותי.
"נמאס לי שאתה חושב שאתה יותר טוב ממני אוקיי?! זה נמאס לי! נמאס לי שאתה מלגלג עליי וצוחק על הדברים שאני לא יודעת, בסדר?" צעקתי עליו. הוא הסתכל עליי במבט אטום.
סאם גיחכה. "מה?!" פניתי אליה בהבעה רצחנית.
"את באמת לא מבינה הא?" היא שאלה בגיחוך.
"גם את עושה את זה! זה משגע אותי אלוהים!" צעקתי.
"הילארי," פניה הרצינו לפתע. "את לא מבינה שזה בדיוק מה שאת היית גורמת לאחרים? זה בדיוק מה שאת היית עושה. אחד לאחד. היית צוחקת על אחרים שהם פחות טובים ממך, היית מגחכת על כל דבר שני שמישהו עשה, וזה גרם לילדים האלו להרגיש עם עצמם כלכך טפשים! את באמת כזאת אטומה שלא הרגשת שזה מה שאת עושה לאנשים? כל הילדים ה'חנונים' האלו שצחקת עליהם תמיד, מה שאמרת עכשיו זה מה שהיה עובר במחשבות שלהם כל הזמן. אני לא רציתי להודות בזה בפנייך, אבל הילארי, כשהיית בחיים, את היית הבן אדם הכי שנוא עליי בעולם."


תגובות (3)

הפרק הזה ארוך יחסית לסיפור כזה מושלם טוב ויפה תכתבי הרבה…..

03/06/2014 17:38

מזה מהממם עצה יותר לכתוב פחות להאריך

03/06/2014 17:41

מושלם ♥
מקווה שאת זוכרת את המשתמש הקודם שהייתי מגיבה לך כל הזמן (

05/06/2014 22:44
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך