Butterfly
מקווה שתאהבו :)

מעל השמיים- פרק שמיני

Butterfly 22/06/2014 708 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו :)

קמתי בבוקר ונעמדתי מול המיטה, מסתכלת על ג'וש הישן.. פתאום הוא נראה כלכך חמוד ושלו כזה. בשביל לבאס, השמיכה הגיעה לו עד סוף החזה כמעט, ככה שלא יכולתי לראות את בטנו היפה.
"גם אני רוצה לראות אותך בלי חולצה, את יודעת" הוא אמר ופקח עין אחת. חייכתי ועליתי בחזרה על המיטה, נשכבת מעליו בעדינות.
"וזה יקרה, פשוט לא עכשיו" אמרתי בחיוך ונישקתי את שפתיו קלות.
"את יודעת, אני שמח שאת היית הנשיקה הראשונה שלי" הוא אמר והוציא את הידיים מהשמיכה כדי לחבק אותי.
"כולם היו שמחים" אמרתי בשקט. התמזמזתי עם חצי בית ספר בשנים האחרונות, ולכל אחד שהתמזל מזלו והיה חתיך מספיק כדי שאני אשים עליו, הגיב בדיוק ככה.
"אני רוצה להגיד לך משהו" ג'וש התחיל, ואז הוריד אותי ממנו בעדינות והתיישב מולי. הסתכלתי עליו כמצפה שיתחיל לדבר.
"את בטח חושבת שאני אומר את זה בגלל שאת בלונדינית כזאת, או בגלל שיש לך אמ.. חזה יפה, או בגלל הצורה שבה את מנשקת" הוא פתח וגרם לי לגחך.
"אתה לא?" שאלתי בזילזול כמעט בלתי מורגש.
הוא הניד בראשו. "את גורמת לי להרגיש ככה לא בגלל איך שאת נראית, אלא בגלל האופי שלך. כן לפעמים את יכולה להיות מעצבנת, ולא מקשיבה, או סבלנית, אבל אני אוהב את זה שאת עומדת על שלך. את זה שאת כלכך מלאת ביטחון לגבי הכל. את זה שאין לך שום דבר להסתיר"
נשכבתי על הגב, מביטה אל התקרה הורודה.
"אני לא באמת כזאת מלאת ביטחון. אני אספר לך סוד, אבל אם אתה מגלה אותו לסאם נשבעת שאתה מת. מוכן?" שאלתי. הוא הינהן.
"בפעם הראשונה שהתנשקתי עם ארון, אז אמ.. בטעות נשכתי אותו. מאז כל פעם שהוא בא לנשק אותי הייתי נתקפת חוסר ביטחון מטורף, והייתי בטוחה שהוא ישנא אותי בגלל שאני מנשקת גרוע. התמזמזתי עם יותר מחצי מהבנים בבית הספר כדי שיעלו לי את הביטחון לגבי הדבר הזה." אמרתי. הוא עיקם את אפו.
"אהבת כלכך הרבה ילדים? כאילו שנישקת אותם?" הוא שאל.
"מה זאת אומרת?" לא הבנתי.
"כאילו, אהבת כלכך הרבה ילדים שהרשת להם לנשק אותך?"
פרצתי בצחוק, "למה נראלך שאהבתי אותם? אהבתי רק את ארון וגם זה רק בחצי השנה הראשונה אחרי שהתחלנו לצאת "
הוא שתק. "אותי את אוהבת?"
"על מה אתם מדברים שם כלכך הרבה זמן? אני מאורגנת כבר שעה בואו נלך!" קטעה סאם את שיחתנו.
"אנחנו כבר באים!" אמרתי וקמתי במהירות מן המיטה. שנינו יצאנו מבית העץ והפכנו להיות בגודל רגיל. סאם הסתכלה על ג'וש חשוף החזה במבט מתרשם. הוא החזיר לה מבט מתנשא והיא חייכה חיוך ערמומי.
"היי!" קראתי בעצבנות. שניהם הסתובבו אליי, סאם בחוסר סבלנות וג'וש במבט משועשע. הסמקתי מעצבנות לנוכח המחשבות של סאם : 'וואו השטן שלי פאקינג חתיך. אם הוא היה איתנו בבית ספר מעניין אם הוא היה מתמזמז איתי.'
"אף אחד לא היה מתמזמז עם אף אחת. עכשיו בואו נלך!" אמרתי בעצבנות בזמן שכולי ממשיכה להאדים ויצאתי מהחדר. בחוץ נתקלתי בארון, שכמובן לא הרגיש שנתקעתי בו. ארון באמת יפה, אבל הוא וג'וש כלכך שונים: לארון יש שיער בלונדיני וקצר ומסודר, ולג'וש שיער פרוע ושחור כמו הלילה. לארון יש עיניים כחולות בהירות ממיסות, ולג'וש יש כחולות כהות כמו הים שגורמות לך לשקוע בהן. לשניהם יש גוף מדהים, אני מודה. וטעם מעולה בבנות. כאילו הטעם של ארון היה טוב לפני שמתתי, עכשיו הוא רע.
ג'וש יצא החוצה. "מה זה היה שם? את.. קינאת, או שנדמה לי?" הוא שאל במבט זחוח.
"אני מעדיפה שלא תפלרטט עם בנות אחרות אחרי מה שקרה אתמול, במיוחד עם סאם" אמרתי במהירות, מוסיפה מבט מתנשא.
"אני חושב שזה נקרא קנאה" הוא אמר בחיוך מעצבן והתקרב אליי.
"לא נכון, זה העדפה.. כאילו לא אכפת לי אם תפלרטט עם סאם אבל אני מעדיפה שלא" אמרתי, מנסה לשמור על הטון הבטוח ביותר שהצלחתי להפיק.
"אז אם אני עכשיו אלך לסאם ויגיד לה שהיא נראית ממש טוב הבוקר, את לא תתעצבני נכון?" הוא שאל, ועכשיו הוא כבר היה ממש קרוב אליי. כאילו ברמה שהאפים שלנו התחככו אחד בשני.
"מה פתאום" אמרתי בשקט. הוא חייך והתרחק ממני והחל ללכת לעבר חדרה.
"אבל אני מעדיפה שתשאר כאן איתי" אמרתי במהירות וסגרתי את עיני כדי לא לראות את החיוך היהיר והשחצני שיהיה תלוי על פניו. הרגשתי את גופו מתחכך בגופי ואז פתחתי את עיניי.
"אתם שוב משחקים?" שאלה סאם מקצה החדר בטון עוקצני כשהיא נשענת על הקיר. ג'וש התרחק ממני במהירות.
"סאם תתעסקי בעניניים שלך בבקשה ואל תדחפי את האף שלך למקומות אחרים. תודה" אני יכולה להיות ממש ביצ'ית כשבאלי.
"הילארי מותק, אני ראיתי מה אתם עמדתם לעשות, ואם לא תספרו לי מה קורה בין שניכם, אני.. אני.. אני לא יודעת מה אני אעשה, אבל הוא לא יהיה לטובתכם!" אמרה סאם. היא לא משהו בלהחזיר.
"דבר ראשון, אל תקראי לי מותק. דבר שני יש לי זכות בדיוק כמו לך לשמור על סודות!"
"אתם גזלתם ממני את הזכות הזאת! הילארי את פאקינג קוראת את המחשבות שלי! מה אני לעזאזל יכולה לשמור ממך?!"
"את זה שהתנשקת עם ארון למשל! כשעוד היינו ביחד" פלטתי ואז כיסיתי את פי בידי. לא הייתי אמורה לפלוט את זה. עיניה התרחבו.
"מ..מה? איך את יודעת על זה? אני עשיתי הכל כדי לא לחשוב על הדבר הזה. ארון השביע אותי שאני לא אגיד לאף אחד" היא אמרה.
"מקיילה סיפרה לי." אמרתי בשקט. מקיילה הייתה אקסית של ארון, והיא תמיד ניסתה להפריד בינינו.
"ואת האמנת לה?!" שאלה סאם.
"טוב לא, אבל הרגע את לגמרי אימתת את מה שהיא אמרה" אמרתי. זה דיי מוזר לגלות שהחבר שלך בגד בך עם אחותו החורגת.
"ממתי את יודעת?" היא שאלה.
"שבוע אחרי שזה קרה." עניתי לה.
סאם שתקה. היא הייתה נראית דיי רע. בדיוק ברגע הזה ארון החליט לצאת מאיזשהו חדר. הוא הסתכל על סאם האומללה.
"הכל טוב?" הוא שאל אותה בגבות מכווצות.
"מדהים" היא מילמלה באומללות.
"די נו סאם זה לא כזה נורא, אני עברתי הלאה" אמרתי ושנייה אחרי זה התחרטטתי.
"אז זה כן נכון את וג'וש כן התנשקתם!" היא קראה לפתע. ארון הביט בה במבט מופתע.
"מי זה ג'וש? ואל מי את מדברת לעזאזל?" שאל ארון. סאם הסתובבה אליו.
"אף אחד." היא ענתה ופניה החווירו. ניגשתי לעמוד לצידה.
"תגידי לו שאת מתאמנת למחזה ושאת צריכה את עזרתו" לחשתי לה.
"אני מתאמנת למחזה, ואני צריכה שעזור לי אם אתה כבר פה. אני העלמה הילא.. הילאיי," היא בלעה את רוקה, "ואתה תהיה האחות החורגת של ג'וש שהוא החבר שלי"
ארון הסתכל עליה במבט מוזר.
"זה בדיוק השלב שבו אני מגלה שג'וש בגד בי עם אחותו החורגת" אירוני הא.
"אז זה נכון, את וג'וש כן התנשקתם!" היא אמרה ופזלה אליי. נעמדתי ליד ארון.
"תקשיבי זה לא כמו שזה נראה" אמרתי. סאם אמרה לארון להגיד את זה, והוא חזר אחריה ואחרי.
"עכשיו אני מבינה את הרעשים ששמעתי בלילה, ואת זה שמצאתי אתכם 'משחקים' " היא אמרה בחיוך.
האדמתי. "לא נו תקשיבי, אולי התנשקנו אבל.. אה.." לא מצאתי איך להסביר את זה. התנשקנו אבל.. איזה אבל לעזאזל אני יכולה להכניס כאן? התנשקנו אבל אנחנו מאוהבים אז זה בסדר? לא יודעת נו. עכשיו ג'וש מסתכל עליי ומחייך. התנשמתי עמוק.
"אני לא יודעת איך זה קרה, אבל זה קרה בסדר? את כועסת עלינו?" אמרתי. סאם חזרה אחרי דברי וארון חזר אחריה.
"אני לא כועסת," היא ענתה ברכות. "רק רציתי שתספרו לי אוקיי? אני חושבת שאתם דווקא חמודים ביחד. אה וחוץ מזה, אני רוצה שידור חוזר"
"מה זה?!" קראתי. היא רוצה שנתנשק עכשיו מולה? כאילו כמו אתמול? אין מצב. סאם חזרה אחריי, ושוב ארון חזר אחריה.
"שידור חוזר, לראות אתכם מתנשקים, מבינה?" שאלה סאם.
"אין מצב ילדה. מה שקרה אתמול לגמרי צריך להשאר פרטי." אמרתי וג'וש גיחך שוב.
ארון הסתכל עליה בבילבול, "את בטוחה שככה הטקסט הולך? את לא אמורה להיות עצובה או כועסת אחרי שגילית שהחבר שלך בגד בך עם אחותו החורגת?"
"כן,כן זה בסדר. אל תדבר רק תקשיב בסדר?" היא אמרה בחוסר סבלנות, ואז הסתכלה עליי בשעשוע.
"אני רוצה שידור חוזר, ואני אקבל שידור חוזר. מה כלכך קשה בלהתנשק מולי?" היא שאלה בשעשוע.
"תמותי." אמרתי בעצבנות.
"את לא צריכה כלכך להתעצבן, נו מה היא כבר ביקשה?" התערב ג'וש.
"אם כלכך לא אכפת לך שהיא תראה אותנו אז למה שלא פשוט תלך ותתנשק איתה?!" אמרתי בעוקצנות.
"הילארי אין שום הגיון בדברים שלך. תקשיבי, לא צריך לעשות שידור חוזר של באמת כל מה שהיה אתמול, אפשר סתם איזה נשיקה קטנה כזאת" אמר ג'וש.
"טעות. אני רוצה שידור חוזר של כל מה שהיה אתמול" ארון הביט בה מבולבל. לרגע שכחנו שהוא פה.
"אופס, בטעות דילגתי על השורות שלך. לא נורא, ארון עזרת מאוד, ביי!" אמרה סאם. היא חייכה, חטפה את הילקוט שלה ויצאה מהדלת.
"נו קדימה, תתנשקו" היא אמרה כשכבר היינו בחוץ.
"זה היה על מיטה" סיננתי בשקט. אין מצב בעולם שהיא עומדת לקבל הצצה למה שקרה. החיוך שלה התרחב. "וואו ממש רציני הא?"
"יואו תסתמי כבר" אמרתי בעצבנות. היא השתתקה וחייכה לעצמה, וג'וש עמד בצד עם מבט משועשע מהסיטואציה.


תגובות (2)

ו…אהבתי מאד שידור חוזר! שידור חוזר!

22/06/2014 07:17

ואי תמשיגכי זה מה זה מעניין !קראתי את כל שמונת הפרקיםםםם תמשיכייי

28/06/2014 07:04
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך