sisters
מקוות שתירשמו :)

מפלצות הדם – הרשמה

sisters 23/08/2014 700 צפיות 5 תגובות
מקוות שתירשמו :)

אוקיי אז מדובר בעולם עתידני בו כדור הארץ מחולק לחצי, חצי ממנו מאוכלס בבני אדם, והשני במפלצות הדם. המפלצות נראות כמו בני אדם, אך יש להם יכולות הגורמות להם להשתלט על מוחות של בני אדם ויכולים לגרום למוות. החלוקה הזו נגרמה בגלל מלחמה בין מפלצות הדם לבין בני האדם, ולבסוף מפלצות הדם הרגו את השלטונות וגרמו להפיכה טוטאלית ופאניקה בין האזרחים.
מה שצריך :
*ארבעה ילדים בגילאים 14-16 שנולדו מהכלאה בין מפלץ-דם לבין בן-אדם, וגרים במדינת בני האדם. -פלוס הדמות הראשית שאותה אנחנו נמציא-
*שני מפלצי-דם בגיל 16, שיהיו החברים הכי טובים.

שם- אמריקאי בבקשה
גיל- 14-16
חצוי\מפלץ דם-
רקע-
מראה-
אופי-
משהו להוסיף-


תגובות (5)

קודם כל ממש אהבתי את הרעיון והנה הדמות שלי:

שם: ליאה האריס

גיל: 16

חצויה

רקע: האבא החריכ את האמא להתחתן איתו, התעלל בילדים שלו ופגע בהם, אחרי כמה זמן התאבד מול עיניה, והיא נשארה עם אמה, הם מאוד עניים וחוסכים כל פרוטה ופרוטה, ליאה עובדת כבר מגיל קטן, ועכשיו הציעו לה לעבוד בתור מושתלת(?) אצל בני האדם, כדאי לראות מה הם מתכננים למפלצות הדם.

מראה: חיוורת, רזונת (בגלל המצב הכלכלי), שיער שחור גולש, עיניים שחורות כצבע דם, שפתיים עבות ובשרניות, אף קטן וחמוד.

אופי: אדישה, נפגעת בקלות ומסוגלת לפגוע בעצמה, לא משקיע בטיפוח המראה שלה, מגעילה למי שמגעיל אליה, בקושי מתחברת לאנשים, למעשה יש לה רק חברה אחת, עם היא רוצה משהו היא תעשה הכל כדאי להשיג אותו, פוחדת מאהבה/חבר.

משהו להוסיף:
חשבתי דאולי יהיה מגניב אם אמא שלה תסתיר ממנה סוד, שיגלה את הכל בנוגע לאביה ולהתאבדות שלו

23/08/2014 19:16

התבלבלתי
היא לא חצויה היא מפלצת דם

מקווה שתרהבי ותשתמשי בזה

23/08/2014 19:21

שם: קים
גיל: 15
חצויה
מראה: שיער כתום-אדום ארוך וחלק, עור בהיר אבל לא יותר מידי, נמוכה יחסית לגילה, אומרים שהיא מאוד יפה, היא לעומת זאת שונאת את המראה שלה.
אופי: בעלת אופטימיות יתר, גם אם תהיה בסכנת חיים תמיד תצליח למצוא את הצד הטוב שבעניין, חושבים אותה למוזרה והיא מסכימה איתם, היא לא מסוג האנשים הנורמליים, די משוגעת אפילו המטורפת, אמיצה מאוד ושנונה, לא חברותית במיוחד ודי מתבודדת, כל הזמן יורדים עליה והיא מתעלמת מזה או מסכימה, לא ממש אכפת לה, חכמה אך מנסה להסתיר את זה ומאוד אוהבת לחלום בהקיץ, לישון ולחלום בכללי.
רקע: משפחה נורמלית חוץ מהנורמלית, היא שנאה אותה ובמקום לברוח העמידה פני אוהבת, אך גם היא וגם הוריה ידעו על זה, היא רצחה את הוריה בזמן שהם ניסו לרצוח אותה ואת אחותה הקטנה, כשהם היו באחד השיגעונות שלהם הם ניסו לחנוק את שתיהן וקים פשוט הפילה על שניהם את מדף הספרים שלהם שהיה עשוי מברזל, אחר כך היא ברחה משם יחד עם אחותה והן הסתובבו ברחובות עד שמשפחה החליטה לאמץ אותן ומאז הן גרות יחד עם בני המשפחה. קים לעולם לא תשכח מה היא עשתה, היא לא מצטערת על זה ולא מפחדת להרוג ובכל זאת הבטיחה לעצמה שלא תהרוג יותר אף אחד, רק אם זה תלוי בחייה שלה או של אחותה. זה לא נורמלי, אבל מהמקרה הזה היא הפכה לאופטימית למרות שזה לא ממש הגיוני.
משהוא להוסיף:1. מקווה שהרקע לא טרגי מידי, את יכולה לשנות אותו מצידי.
2. הייתי שמחה אם תעשי משהו עם אחותה, קוראים לה ג'ולי.

23/08/2014 20:18

שם: לי-אן
גיל: 16
חצויה
רקע: היא גרה בבית קטן יחד עם אחיה למחצה בן ה5 שהוא בן אדם ויחד עם אמא שלה ואבא שלה החורג. כשאמא שלה הייתה צעירה מפלצת דם בעלת יופי נדיר ערבה לאמא שלה וגרמה לה להתאהב בו, כשאמא שלה נפלה במלכודת שלו היא נכנסה להריון ובאותו הרגע ברחה ממנו. המפלצת דם, שזה בעצם באבא שלה לא היה רשע בכלל, להפך, הוא התאהב באמא שלה אך ברגע שהיא ברחה ממנו ללא סיבה לבו נשבר והוא החליט לנקום.
מראה: יש לה יופי קסום, שיער ארןך שחור עם פס אחד בלונדיני פלטינה טבעי, עור חיוור ועיניים אלוכסניות אפורות ובהירות, עור חיוור, שפתיים עבות ואף סולד, עצמות לחיים גבוהות ובולטות. יש לה אופי מסקרן והיא כמעט ולא דומה לאימא שלה, מה שמחשיד אנשים. היא גבוה ודי רזה. תלבש לרוב בגדים צמודים ותתאפר איפור מעושן בעיניים ואודם אדום בשפתיים.
אופי: סקרנית ממש, חשדנית ןלא סומכת על כל אחד. נקמנית ומסתורית, היא יכולה להיות ילדותית, זורמת, מצחיקה אבל לרוב תהיה רצינית, יהירה וצינית. בעלת ביטחון עצמי גבוה, מורדת לרוב, לא אוהבת שאומרים לה מה לעשות ותעשה מה שבא לה ותפקפק בחוקים. שקרנית מעולה, ביצ'ית וחושבת על כל דבר מאה פעם.
משהו להוסיף: אמ… מקווה שזה בסדר.. את מוזמנת לשנות תשם אם לא מתאים לך ואמ אם שכחתי להגיד: היא ממש לא סובלת את הרעיון שאמא שלה עם גבר אחר שהוא לא אבא שלה, למרות שלא הכירה את אביה בכלל והיא ממש לא סובלת את אביה החורג למרות שהוא מנסה להיות נחמד. אבל לעומת אביה את אחיה החורג כביכול היא ממש אוהבת והיא מעדיפה למות אם יקרה לו משהו. ואם אפשר שלאחייה יקראו בילי, לאמא שלה- נורה, לאבא החורג- בן

23/08/2014 20:43

שם: גוון לינקולן.
גיל: 16
חצויה
רקע: אביה היה מפלצת דם ואמה היתה בת אדם ולאחר שנולדה היה בינהם סכסוך שגרם למותם. היא גרה עכשיו בעולם האנושי בבית יתומים קטן אך די מפואר והחברים הכי טובים שלה שם הם ג'ון וקייטו. מנהלת בית היתומים מצאה את גוון בדירה קטנה בוכה ולקחה אותה תחת חסתה ועכשיו היא כמו הבת שלה. גוון גדלה להיות גותית כי אף אחד לא היה מוכן לספר לה מה קרה להוריה והיא פשוט כעסה על העולם כי מנהלת בית היצומים אמרה שהם היו ממש טובי לב ונדיבים. גוון פשוט כועסת על העולם בגלל מה שקרה להוריה וכשהיא רואה מישהי מטיילת עם שני הוריה היא נשברת.
מראה: הפתעה! השיער לא שחור, שיערה הוא דווקא בצבע חום כהה והפוני צד שלה צבוע בירוק כהה אך לא במיוחד, ירוק יפהפייה, שתואם לעיניה בצבע הים הירקרק, שפתיה מרוחות לרוב באודם בצבע אדום דובדבן, מלאות, יש לה צמיד קמעות. היא מוסיפה קמע חדש שמשדר עצב בכל שנה ביום הרגיתם של הוריה, הצמיד הוא מכסף טהור ומנהלת בית ביתומים נתנה אותו לה ביחד עם קופסה שמכילה מלא קמעות שמשדרים עצב, כמו לב שבור, דמעה, עין בוכה ועוד ועוד. היא לבושה בדרך כלל בחולצות שחורות שכתוב עליהם סיסמאות לבנות כמו: be yourself (תהיה עצמך), או smile (תחייך, במקרה שלה זה לא עובד) ועוד כאלה. על החולצות האלה יש סוודר בצבע סגול בהיר ממש בימי חורף, היא לובשת לרוב שורטים ודרדים ובחורף ג'ינסים כחולים ושחורים.
אופי: סקרנית, נבונה, חכמה, חדת הבחנה, יודעת לשקר טוב, יש לה ביטחון אבל היא לא הולכת עם האף למעלה, אמיצה, תעשה הכל בשביל ג'ון וקייטו גם אם זה אומר למות, צריך לעשות מעשה אמיץ כדי לזכות באמונה או שפשוט היא מחליטה לסמוך עליה, אפשר לסמוך עליה, היא די צינית, היא לא מתעצבנת במיוחד, היא ממש מתעצבנת שמתחילים לדבר על הוריה, יש לה חוש הומר.
להוסיף: היא די מאוהבת בקייטו, החבר הכי טוב שלה, היא גמישה מאוד, ולפעמים היא מסמיקה כשמישהו מחמיא לה. יש לה תמונה של הוריה קבורה עמוק בתוך קופסת הקמעות לצד השרשרת של אמה שהיתה איתה מגיל 0, היא ממש רצתה אח קטן ולכן היא מרגישה צורך לשמור על ג'ורג', ילד בן 7 מבית היתומים שממש נקשר לגוון והיא אליו, הוא כמו אח קטן בשבילה והיא תגן עליו בכל מחיר.
זהו בערך

24/08/2014 22:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך