צבי 4000
יאללה להגיב ואפשר להוסיף דמויות אם רוצים(לפחות 10 אבל אפשר יותר)

מפלצות הקרב פרק 1+ הרשמה

צבי 4000 04/11/2013 558 צפיות 5 תגובות
יאללה להגיב ואפשר להוסיף דמויות אם רוצים(לפחות 10 אבל אפשר יותר)

איזה כיף זה לקום ביום שבו אתה מתחיל לשחק במשחק שנקרא "מפלצות הקרב"(פרטים על המשחק בהמשך). קמתי במהירות והתלבשתי ואז ירדתי למטה כדי לשתות כוס מים. "מה קורה" שאלה רעות. רעות היא אחותי הגדולה והיא בת 16."הכל בסדר" השבתי. אחרי ארוחת הבוקר הלכנו כל המשפחה לאוטו ונסענו לאזור שנקרא "קניון המפלצות". אל תחשבו שזה קניון רגיל. זה בעצם מין זירה של קרבות מפלצות. אולם הזירה לא משמשת יותר לקרבות אבל מדי שנה נערך טקס שבו כל ילד שמגיע לגיל עשר בוחר 5 קלפי מפלצות שאיתם הוא ישחק מתוך מבחר של 100 קלפים סך הכל. השנה רק אני הייתי בטקס בגלל שרוב הילדים לא מתאימים בשביל לשחק או שהם הולכים למקום אחר בשביל לבחור קלפים. נכנסנו לתוך הקניון ומייד ראיתי שלוחן ועליו הרבה קלפים וליד השלוחן עמד איש."בחר 5 קלפים מתוך מבחר הקלפים שיש לנו" אמר האיש. ניגשתי לשלוחן. ראיתי קלף שעליו היה כתוב."קנטאור בוער" ועוד קלף בשם "שור מזוהב" לקחתי את שני הקלפים והכנסתי אותם לתוך החפיסה שקיבלתי כשנכנסתי לכאן. ואז ראית קלף שהי כתוב עליו "ציפור טורנדו" ועוד קלף שעליו היה כתוב."אביר סמוראי" והכנסתי אותם לחפיסה. פתאום האיש בא אלי ואמר."בוא איתי" "אבל לא בחרתי את הקלף החמישי שלי" אמרתי. ואז האיש מחא כף ופתאום ראיתי משהו בסגנון "גלגל המזל". "מה שאתה רואה כאן נקרא "גלגל המפלצות". "בגלגל הזה הפרסים הם קלפי מפלצות חזקים במיוחד" אמר האיש. "אז למה אנחנו מחכים" אמרתי והושטתי יד כדי לסובב את הגלגל. הגלגל הסתובב במהירות עצומה ולבסוף נעצר על קלף אדום.


תגובות (5)

היי אפשר?
שם ירדן(בת)
גיל: כמו כולם
מראה: שיער ארוך חום וחלק עיינים כחולות
תחביבים: לרקוד בלט ומודרני והיפ הופ בקיצור הכול משחקת כדורגל ועוד כמה מהירה מאוד
רזה וזהו

04/11/2013 11:10

הבנתי ושחכתי לומר שצריך גם 5 קלפי מפלצות(תכתבי את השמות שלהם ואת יכולה איזה שם שבא לך)

04/11/2013 11:18

שם:לוס אנג'לי
גיל:10
מראה: שער ג'ינג'י חלק עם גוונים זהובים, עניים ירוקות בהירות תמימות וחולמניות, עור בהיר ומסכת נמשים שנמתחת על פרצופה הקטן.
לובשת סמלה ירוקה בהירה, גרביונים לבנים וכובע קטן ולבן.
קלפים:1- זאב הלהבות(זאב עטוף להבות, עניים כסופות ופרווה חומה-כתומה)
2-ציפור הלילה(יצור דמוי ציפור שחורה עם טפריי כסף קטלניים)
3-הדרקון האדום(דרקון אדום)
4-כוכב נופל(אביר גאה בשריון כסף נוצץ)
5-סיוט ל ליל חורף(יצור דמוי זאב עם כנפיי עור שחורות, צלקת מכוערת בעיין ימין, פרווה שחורה וסחוטה)

04/11/2013 11:21

שם: שונטל (בת)
גיל: מה שבא לך
מראה: שיער שחור חלק, עור חום בהיר, עיינים חומות (היא כהת עור -,-)
קלפים: אממ..לא עולים לי רעיונות בראש, תחליט אתה

04/11/2013 11:21

שם: רון.
גיל: שלוש עשרה.
מראה: שיער שחור, עיניים חומות קשוחות.
אופי: שונא כשפוגעים בחברים שלו. גאה מאוד וזה מסבך אותו בצרות.
קלפים: 1 – מנטיקור שחור! 2 – האביר הירוק (בדיוק כמו שזה נשמע) 3 – פיניקס (עוף חול) 4 – דקרון נחושת (אחד האהובים עלי) 5 – טופר זאב (זאב אפור ענקי)
ואל תשכח את נקמת הענקים!

04/11/2013 11:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך