מפלצות הקרב פרק 5

צבי 4000 08/11/2013 652 צפיות 2 תגובות

אחרי האירוע עליתי טכנית לנבחרת וקיבלתי גם את הקלף של ניק "קרברוס"."אתה בטוח שתוכל להשתלט עליו" השוטר שאל אותי."בלי בעיות אני משתלט עליו" אמרתי ונכנסתי לתוך מונית שלקחה אותי הביתה. כשהגעתי בחזרה לחדר שלי הוצאתי מהתיק את קלף "קרברוס" ושמתי אותו במכונה מיוחדת שאבא התקין ליד המחשב."המכונה תחיל לעבוד בעוד 5 שניות" שמעתי את המכשיר אומר ואחרי כמה שניות הקלף החל להסתובב עד שאחרי כמה שניות הוא נעצר. לקחתי את הקלף והכנסתי אותו לחפיסה. אחר כך הלכתי לאכול ארוחת ערב ואז הזמנתי מונית ונסעתי אל בית החולים. כשהגעתי רון וקרני חיכו מחוץ למחלקה."הרופאים הצליחו לייצב את מצבה אבל האש של קרברוס כמעט שיתק אותה" אמר רון."אז צריך ללמוד מזה לעולם לא לשחק באש" אמרתי. אחרי המתנה מורטת עצבים התקבל דיווח שהם הצליחו בניתוח והאש של קרברוס הוצא ממנה וכעבור כמה שניות איש בחליפת עסקים נכנס למחלקה ויצא ממנה כאשר האש של קרברוס טמונה בתוך בקבוקון קטן. "האש של קרברוס אצלי" שמעתי אותו אומר לתוך מכשיר קשר."מצוין עכשיו תביא את האש אליי" שמעתי קול שבקע מתוך מכשיר הקשר."אני מיד מגיע בוס" אמר האיש והלך לעבר המעליות."שנעקוב אחריו הוא נראה לי די חשוד" שאלתי את רון וקרני."גם לנו הוא נשמע חשוד אז בוא נעקוב אחריו" אמר רון והתחלנו לעקוב אחרי האיש.


תגובות (2)

להלהלה המשך!

08/11/2013 06:02

המשך! וגם את נקמת הענקים!

08/11/2013 08:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך