זה הרקע הקצר של הסיפור כולל הגזעים אני ישמח לתגובות ורעיונות ממכם :)

מצביאי מלחמה הסיפור והתקציר

17/08/2016 692 צפיות תגובה אחת
זה הרקע הקצר של הסיפור כולל הגזעים אני ישמח לתגובות ורעיונות ממכם :)

מצביאי מלחמה. הוא רק שם של הסיפור הראשון שמספר את נקודות המבט, האישית של גראנד שנקרא מצביאי מלחמה. שזה הפרק הראשון. הפרק השני שנקרא "כבוד השלטון" הוא נכתב על ידיי מרקוס על תקופת שלטונו על דאראגן וההתמודדות שלו עם רצח האהובתו ודיכאונותיו.
הסיפור השלישי זה הפרק השלישי שנכתב על ידיי הכומר אורנליוס מנקודת מבט היסטורית על על שלטונו של מרקוס, המרד, והמלחמה בדרום,
שמו המלא של הספר הוא "סיפורים של מלחמה ואהבה"
הסיפור בנוי מנקודת מבט של חייו אישים של גראנד אשר נקרא מצביאי המלחמה שמדברת על שנות ה-20 וה-30 לחייו בתור אחד שמשרת באחת מצבאות המורדים שנקראת אחוות האחים בפיקודו של נליוס "האחד שהתמרד ורצה לאחד את ממלכות בניי יבשת הדרום בגלל האיום שמעבר להרים". המרד נכשל, נליוס נרצח על ידיי וינסנט המצביאה הבחיר שלו והפיל את האשמה על מרקוס בכינוי "יתום" וינסנט השתמש בחרבו של מרקוס. (גם מרקוס היה מצביא לפני שחזר מהגלות ולקח את הכיסא של אביו והתמרד נגד ממלכת אדמון אשר כבשה את דאראגן הדרומית והצפונית) מרקוס הביא להפיכה מהירה כאשר הכריז שחזר מהגלות לקחת את הכס של אביו שנרצח והעם אשר היה נאמן לשושלת ולאביו ובנו מרקוס מלבד האזרחים של העיר התחתית של מאנט. אפילו צבא העיר לא התנגד לחזרתו. שנתיים אחרכך מרקוס כבש את דאראגן הדרומית ואיחד את ממלכת דאראגן סופית.
גראנד הוא בעל שיער לבן בהיר ועיניים סגולות כהות. הכינוי שלו בכוחות היה "זקן" בגלל שערו הלבן המקור שלו אינו ידוע. אבל, אומרים שהוא נשלח על ידיי האל קיין להביא סדר לעולם ולעצור את מה שאורב מעבר להריי הדרום באדמה השחורה, אשר מפרידה בינה לעולם, הוא רק ההרים. האגדה מספרת שההרים נוצרו על ידיי האל קיין והשליח שלפני עידן בניי האדם.
יחסיהם של גראנד ומרקוס: גראנד הגיע מהעיר התחתית אין לו זיכרון מלבד הזכרון שלו מגיל 6 בגיל 8 הוא פגש את מרקוס לראשונה. מרקוס היה הרפתקאן סקרן שנעג לטייל בעיר וסביבה כאשר גראנד ניסה לגנוב אוכל מאחד השדות שליד העיר. אחריי שהשניים הכירו הם נעגו להיפגש ומרקוס היה דואג שלגראנד היו בגדיים נקיים ואוכל.
אחריי כמה שנים של חברות. העיר מאנט הותקפה על ידיי האדמונים (דאראגן הייתה חלשה בזמנים האלו) ואביו של מרקוס נרצח על ידיי אחד מאנשיו הנאמנים (לא ידוע מה עלה בגורלו) מרקוס וגראנד התגנבו החוצה מהעיר ויצאו לגלות בגיל מרקוס היה בן 14 כאשר יצא לגלות וחזר כעבור 9 שנים אחריי הרצח של נליוס.
השומארים: הם יצוריים אשר נראים כמו בניי האדם עם אוזניים של אלפים וכנפיים לבנות באורך של מטר 1 יש כאלה עם 4 כנפיים אבל הם לא נראו במשך מאות שנים, וגדולים כמו אורקים בגודל הפיזי גובה ממוצע של אורק הוא 2.3 מטר הגבווה ביותר הוא 3.1 שתועד על ידיי הארכבישופ של ממלכת נורמאנדן במלחמת המזרח. האופי שלהם הוא אופי קר ואדיש אין להם רחמים כלפיי מי שמפר את הסדר הטבעי של העולם הם אינם מתערבים במלחמות בניי האדם ושאר הגזעים הם ממוקמים חיים במבצרים בתוך הריי ראוגאר.
העולם בנוי משני יבשות, יבשת הצפון. ויבשת הדרום
לפני עידן בניי האדם היבשות היו מחוברות הסיבה להתפצלותם לא ידועה אבל אומרים שבעידן האפל האלפים של יבשת הצפון נאלצו להשתמש במאגיה אפלה כדי להפריד בינהם לבין הצד האפל של העולם. השומארים לא אהבו את הרעיון והענישו את אותם האלפים על שימוש במאגיה שחורה כי היא נגד הטבע של העולם וכך נוצרו בעצם האלפים האפלים. הם עדיין נראים כמו אותם אלפים אבל רק עם גוון עור אפור כהה. הם התפצלו לשבטים וחיו "בארץ בארדון שכיום היא נוהריה" הם ידועים בתור גזע שלא מחפש יותר מדיי בעיות כי הם מיעוט אבל הם אינם הפסיקו להתעסק במאגיה שחורה האופי שלהם הוא שקט מאוד והם אינם מחפשים אוייבים אבל עם הם מוצאים אוייב הם יצודו אותו ויהרגו אותך "הם פסיכופטים"
גמדיי המדבר: הם חיים ביבשה הצפונית באזור מדברי קרוב להרים ועל אותם הרים ממוקמת העיר שלהם ההאורון. אומרים שהגמדים הם הגזע השני אחריי השומארים שנוצר על ידיי בנו של האל קיין.
אופי הגמדים: הם טיפוסים עצבניים ונאמנים, ומאוד רגישים אבל נוטים לדבר מלוכלך "ושתיינים לא קטנים ביחס לגודלם" והם אינם סוחרים עם בניי האדם או עם העולם החיצון. בניי האדם צוחקים עליהם ואומרים "שכול מה שאוכלים הוא זהב" כי אין להם אדמה לחקלאות.
האלפים: הם גם מחולקים לשבטים ואין להם מעמד גבוהה בעולם חלק גדול מהם משועבדים לעבדות על ידיי בני האדם וחלק חיים את חייהם באזורים נידחים ולרוב גם נודדים ולא מפריעים לאף אחד בחייהם. עם קבוצת אלפים רוצה להתמקם באחת הממלכות היא צריכה לקבל אישור מהמלך או אחד השרים הבכירים אבל הם נאלצים לחלוק את רכושם. כלומר אוכל מים או כוח עבודה.


תגובות (1)

אני הייתי חושף לאט לאט את הרקע של הדמויות ואת ההיסטוריה של העולם.
מדליף מעט מידע כל פעם ככל כשהעלילה הראשית מתקדמת. אבל ברמיזה ולא בפירוט היסטורי כפי שהצגת כאן.
תוסיף מנהגים משונים של עמים שונים בעקבות אירועים היסטוריים.. אפילו סלנג שהשתרש בשפה שמדברים בעקבות אירועים כאלו.
יש לי שתי ספרים שכתבתי שהייתי קטן (בכתב יד). ספר אחד זה העלילה הראשית והספר השני הוא רשומות היסטוריות ועלילות גדולות שקורות ברקע הסיפור שהייתי חייב לזכור. הייתי רומז עליהם כשמעות מדמויות שונות ושוליות בסיפור.
(הסיפור לא גמור ואין לי לב לזרוק את שני הספרים).
קח רשומות רומח הדרקון כדוגמה. (וכדאי שתקרא את שלושת הרשומות המקוריות, אם לא עשית זאת כי הם מעולים). תשים לב כמה היסטוריה ומנהגים שונים ומשונים יש ברשומות שהם לא חלק מהעלילה הראשית.
זהו… חפרתי… בהצלחה :)

18/08/2016 18:40
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך