אני ישמח לתגובות תודה רבה לכול מי שקרא :)

מצביאי מלחמה קטע 4 שלטון

14/08/2016 569 צפיות אין תגובות
אני ישמח לתגובות תודה רבה לכול מי שקרא :)

אתה מתכוון להמשיך לשבת על הכיסא הזה או שאתה מתכוון לפעול איכשהו?. שאל יועצו של מרקוס, "לא נראלי שאתה יודע את מקומך בהיכל הזה" ענה מרקוס היועץ אחז בחוזקה את ידו של מרקוס ואמר "אתה חושב שהם ירחמו עליינו אחריי מה שעשיתה לדאראגן הדרומית? אתה החזרתה את השלטון שאדמון לקחו ממך ומאביך אז תפעל בחוכמה! אתה המלך כבשתה את דארגאן הדרומית!! לא הייתה צריך לעשות את זה!" צעק היועץ כשלפתע מרקוס אחז מהר את המטה של הכומר וחבט בפניו והפיל אותו לריצפה. "אתה לא תזלזל בשלטון שלי אני לא כמו אבי המלך הקודם שזרק זין על כול העם שלו וגרם לעוני וסבל רב במאנט או בדארגאן עצמה!! תעכרו לו את הלשון אני לא צריך אינטיליגנט כזה בהיכל שלי" שני אבירי משמר המלך תפסו אותו מצדדיו בעודו נאבק ומתחנן שיפסיק השלישי מגיע וחותך את לשונו מול עייני המתבוננים מסביב ובועטים אותו מחוץ להיכל. ומרקוס אמר בקול "אני מקווה שאתם לא זוממים לכם מהפכה נוספת בדארגן כי המלך החוקי הוא אני!! ואתם לא תהיו אלא שיתילו ספק בכך!!" אחריי שהאסיפה באולם התפזרה מרקוס קרא לכול השרים לגשת לשולחן המועצה בחדר העגול של הטירה. מרקוס פתח את הדיון על מפרץ האורקים שעורבים להם ובוזזים להם את הכפרים במזרח דארגאן. עוד מלכותך אני מציע שנעביר כמה עשרות חיילים לכפרים. רק במספר רב יותר ממה שעשינו אסור לנו לקחת את הסיכון שהיבול והאוכל של הממלכה יובזז ועדיף יותר מלשמור על הגבול דרום מערבי שלנו. אזור האלפים לא מביא עליינו שום איום משמעותי מלבד, ומרקוס נתן מכה בשולחן והרים את קולו וצעק לעבר השר ובזה אתה רוצה לתת סיכוי לפורעי חוק להיכנס לארציינו?!? ולבזוז את הכפרים והחוות באזור שם?!?! אני עוד ישלח אותך עם אתה כולכך רוצה!! תעביר את הכפרים יותר דרומה מהחופים אדון השר מייקל אמר מרקוס "לא מעניין אותי איך אתה תעשה את זה אבל אתה תעשה את זה למרות התוצאות שזה יביא עליינו אני כבר ישלח מכתב למלך אדיראן גם אצלו בעיית האורקים נפוצה ביבשת הצפונית שיעשה להם קצת סדר לברבים הירוקים האלה.. חדר המוצעה שקט, אבל מלא בשרי המלך ויעציו הנאמנים.. אני מבין את הפחד שלכם.. אני עושה את זה כי אני צריך לדאוג לממלכה הזאת 9 שנים הייתי בגלות והעולם הזה אכזר.. אני לא מאמין שזאת הדרך. אבל בני האדם זה הטבע האכזרי. לפתע נפתחה הדלת ונכנס הכומר ואמר עוד מלכותכך.. אתה לא תואהב את מה שאני יקריא לך… תקריא! אמר בקול מרקוס התקבל דיווח מהדרום הרחוק אומרים שהמתים התחילו לחזור לחיים ליד חומת ההרים של הארץ האפלה. הדיווח מגיע ממי?? ממשמר ההרים? לא. ענה הכומר, הוא מגיע מבית המלוכה ראוגארדונס זה אומר שמשמרי ההר נפלו שהאפלה מתעוררת והיבשה תחזור לעידן האפל שבו לא היו חיים על פניי היבשה ונאלצנו לאגר ליבשה הצפונית.. אחד השרים קם ואמר בבטחון מלא אין לנו מה לדאוג בנתיים אנחנו חיים הכי צפונית מחומת ההרים בדרום יש לנו מספיק זמן להתכונן עד שהם יתעוררו וזה יקח להם עוד 10 שנים עד אז אסור לנו לפשל.. עוד מלכותך אני חושב שאנחנו צריכים לקרות ברית מלך המזרח.. אתה מתכוון לברברי הזה שקורא לעצמו מלך הגולגלות אמר מרקוס במבט לא רציני אני חושב שכדאי לנו מאוד נוכל להשתמש בו זהב זה לא מה שחסר לנו הכלכלה פורחת גם בזמני מלחמה.. אחד היועצים של מרקוס גם הצטרף ואמר שכדאי לנסות לקרות איתו ברית.. והוסיף כולנו יודעים שהוא הטיפוס המשוגע שאוהב נשים ושותה יין אבל לא סתם שותה.. אותו הוא שותה אותו מהגולגלות של אוייבו וגם מהסיבה שהוא אוהב הורג גם לצורך בידור. יפה אמר מרקוס אבל זה נשמע לי רעיון גם טיפשי וגם חכם אנחנו נשכיר את שירותיו ונשלח אותו לדרום ואת החצי השני נשלח אל מפרץ האורקים, מהים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך