מצילי חדי הקרן פרק 4

אושרת963 05/08/2013 577 צפיות אין תגובות

בס"ד
בלילה דיאנה לא הצליחה להירדם היה לה זיכרונות של העבר על משפחתה ועל ה חגים וחהימים שלהם ביחד.
"דיאנה מה קרה?" קם גיי'ק מהשינה ואמר לדיאנה.
"אני לא מצליחה להירדם,ואם אני נרדמת אז אני חושבת על הורי ועל משפחתי ואני רוצה לשכוח אותם." אמרה דיאנה שהיא מנשה להתחמם מהמדורה הקטנה.
גיי'ק הבין את מצבה הוא התקרב אליה ונתן לה חימום ובדרך חיבוק,גיי'ק התחיל לומר:
"דיאנה את לא חייבת להיזכר בהם,פשוט תשכחי מהם ותחשבי איך יראו החדי קרן ועוד.."
"אבל..אני לא יכולה." אמרה דיאנה כשהתחילה לקום וללכת משם.
"דיאנה מה אכפת לך להגיד לי מה קרה לך?" אמר גיי'ק בקול רם.
דיאנה נעלמה בחשכה היא הלכה לאן שליבה אמר,עד שהגיעה לנהר שקט ובצד השני היה שוטר ששוטף את פניו.
דיאנה ניסתה כמה שיותר פחות לזהות את עצמה היא נגעה במים דרך רגליה ונרגעה היא לא זזה היא הסתכלה במים על עצמה וחשבה:"מה יהיה?אני ימצא את החדי קרן או לא?"
"הי את מה את עושה כאן בשעה כזאת מאוחרת?" אמר השוטר.
דיאנה לא התייחסה אליו היא היתה בדממת הלכות היא לא השמיעה ציוץ לשוטר עד שדיאנה שמעה את גיי'ק אומר:"דיאנה איפה את?
כאשר השוטר שמע את זה הוא נכנס למים והתנפל על דיאנה הוא הכניס אותה עמוק כמה שאפר כדי שגיי'ק לא יראה אותה.דיאנה ניסתה בכל כוחה להרים יד אך השוטר לא הסכים. גיי'ק הבין שמתחרש כאן משהו מוזר הוא יצא מאזור הנהר אך התחבא כדי לראות מי שם,עד שראה את שהשוטר יוצא מהימים שבידו נמצאת דיאנה,גיי'ק התנפל על השוטר וזרק אותו לנהר והחזיק את דיאנה וגרר אותה למחנה.
דיאנה התעלפה לכמה דקות אך גיי'ק חשב שהיא מתה הוא מיד השתכב לידה והתחיל לבכות ולאמר בקל:"לאאאאאאאאאאאאא, שלא תמות לי כאן " ולגיי'/ק התחיל לרדת דמעות שליש הוא בכה בעומק ליבו עד שדיאנה קמה ואמרה:"גיי'ק מ..ה מה קרה כרגע?" שגיי'ק שמע את זה הוא מיד חיבק אותה ואמר מרוב עושר:"את התעלפת לכמה זמן."
דיאנה התחילה להתיישב אך גיי'ק עצר אותה ואמר:"אולי כדי שתלכי לישון עבר עליך יום קשה."
"אתה צודק" דיאנה שכבה לישון.
דיאנה חלמה חלום על חדי קרן והוא:
דיאנה התקרבה צעד ומולה ראתה את חומות השלג ושכנסה לשם היא ראתה אנשים של המלך ארקגד הורגים חדי קרן אוגה החד קרן שאומרת לה:"תזדזי אני חיה הצילי אותי מהאנשים הרצחניים"
דיאנה השיבה לה:"בואי אלי מתוקה אני יגן עליך."
ומיד דיאנה התעוררה מהחלום ונבהלה.
וגיי'ק קם אחריה ואמר בבהלה:"דיאנה מה קרה?"
"אני חלמתי על חד קרן אחת ששמה אוגה והיא נשארה היחידה והיא אמרה שאני חיבת להצילה מהמלך ארקגד"
"אוו,את האמנת לה?" אמר גיי'ק
"כן זה נראה ממש אמיתי,היו שם:דרקונים,חדי קרן,המלך ארקגד,אוגה,וחדי קרן מתים."
"אז למה מחכים בואו נלך להצילה בבוקר" אמר גיי'ק ודיאנה.
דיאנה שכבה שוב לישון וחלומה לא חזר אליה.
ובבוקר:
"דיאנה לאן אנו צריכים ללכת?" אמר גיי'ק.
"אמרתי לך להר ראשמור ואז לכפר בריסנגר."
"אוקי"
דיאנה וגיי'ק הלכו דרך כפר של ילדים יתומים עניים ומסכנים.
ילד אחד הלך אליהם ואמר:"היי אתם יכולים להביא לי אוכל אני רעב."
דיאנה הוציאה מתיקה פרוסת לחם ונתנה לילד.
"מרוש" צעקה אחד האחריות.
"היא מסוכנת,יש לה בעיות במוח,זו פושעת."
והאחרית לקחה את הילד ויצאה משם.
ושניהם המשיכו בדרכם,בדיוק שהם באו לעבור את הכפר התנפלו עליהם 2 בנות אחריות,לקחו אותם למקום סגור ו2 הבנות קראו למטרה ואמרו למלך שהם תפסו אותם.
—————————-המשך יבוא—————————-


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך