^-^Your Death
מצטערת שזה פרק די משעמם אבל הייתי צריכה אתו בשביל ההמשך!!!
תגובות ממשיכה!!!!!!!

מרגלים מתלמדים!!! פרק 3

^-^Your Death 11/01/2014 585 צפיות 2 תגובות
מצטערת שזה פרק די משעמם אבל הייתי צריכה אתו בשביל ההמשך!!!
תגובות ממשיכה!!!!!!!

~בוקר~
קמתי בבוקר כשמישהו שופך עלי מים "אהההההההההההההה" צרחתי, הסתכלתי וראיתי שזה גיל וחבורת הערסים שלו. "בוקר טוב מאמוש! איך ישנת?" שאל, לא היה לי עצבים עליו ועכשיו הוא גם מעיר אותי (לא סובלת כשמעירים אותי) ועוד עם מים על הפנים, אז קמתי והחטפתי לו חתיכת כאפה "מה לא הבנת בתעזוב אותי?" שאלתי והלכתי למקלחת. אחרי שהיתקלחתי לבשתי חולצת סטרפלס אדומה שורט כתום ונעלי נייק לבנות, עשיתי קוקו גבוה (אני מתה על קוקו גבוה) שמתי ממש קצת אודם אדום ומסקרה והייתי מוכנה, יצאתי מהמקלחת והחבורת ערסים עדיין היו בחדר והם הסתכלו עלי כאילו הם רואים חייזר. "מה אתם נועצים עיניים" שאלתי, גיל לא היה בחדר עד עכשיו אז הוא נכנס כששאלתי את זה "כן, מה אתם נועצים עיניים עופו" אמר וגירש אותם, "בואנה, מה את מתלבשת ככה?" עניינך? ועדיין אין לך זכות דיבור איתי על זה שהערת אותי" אמרתי והסתובבתי, "כמה אתם יכולים לריב תגידו? מנסים לישון פה!" אמר דון שרק הרגע קם "עזבו לא משנה, אני בשירותים". "טוב, יאללה מירי קומי י'ישנונית אחת" צרחתי לה, "החרשת אותי עם הצעקות שלך" אמר גיל ,"מה אכפת לי, טוב יש לנו יום חופשי כי רק מחר מתחילים הלימודים אז קומי כבר"אמרתי למירי "אוף י'מעצבנת קמה, קמה רק תעזבי אותי" חחחחחחחחח מתה על הילדה הזאת רואים שהיא לקחה את זה ממני.

"טוה, לאן הולכים אני תקוע איתכם עכשיו"שאל גיל "היינו ליד הברזייה והיה לי רעיון!!! -,-. "תלכו אל הדשא אני שתי שניות חוזרת" אמרתי והלכתי לכיוון הברזייה, לקחתי את הבקבוק שלי ומלאתי מים קרים לבקבוק(תזכרו את המילה קרים), והלכתי לכיוון הדשא כשהמים מאחורי גבי, ראיתי אותם יושבים, יששששש גיל עם הגב אלי יהיה יותר קל לעשות את זה, הגעתי אל מעל לראש שלו פתחתי את הבקבוק ושפכתי לו את המים ה(קריםםםםםםםםם) על הראש, "אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה זה קררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר" הוא צעק וכולנו חוץ מגיל כמובן, פרצנו בצחוק כבר כאבה לי הבטן, "אני הורג אותך וזה סופי" צעק ניסה להיתנפל עלי (ניסה) אבל אני זזתי והוא נפל על הדשא "חחחחחחח זה הכי טוב שלך?" אמרתי ורצתי מישם עם מירי ודון כשגיל רץ אחרינו.


תגובות (2)

ואווו מושלם…והשם דון זה ממש יפה
תמשיכיייייי

23/02/2014 09:01

תודה…….. אני אמשיך :)

01/03/2014 12:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך