ילדהמוזרהמאוד0-0
פרק ראשון! מקווה שאהבתם. ואני ממש זקוקה לעוד ארבע דמויות עד לפרק הבא. (שלושה בנים ועוד בת אחת) להרשמה: שם: גיל: אופי: מראה: רקע: משתלב\ת עם:

משולבים אבל חיים! (שוכתב)- פרק 1.

ילדהמוזרהמאוד0-0 08/12/2014 744 צפיות 6 תגובות
פרק ראשון! מקווה שאהבתם. ואני ממש זקוקה לעוד ארבע דמויות עד לפרק הבא. (שלושה בנים ועוד בת אחת) להרשמה: שם: גיל: אופי: מראה: רקע: משתלב\ת עם:

ניירה הייתה עסוקה בקליעת שיערה השחור לצמה ארוכה ויפה.
החדר שלה תמיד היה מקום שבו היא יכלה להיות לבד, מכל המקומות בבניין הענקי היא תמיד חזרה אל החדר הזה. אבל מאז שבוע שעבר, שבו חל יום הולדתה השמונה-עשרה, השומרים היו נכנסים לפחות שלוש פעמים ביום. כבר לא הייתה לה פרטיות, וזה לא היה שינוי מרענן. היא נאלצה להפסיק לשנות צורה כי בא לה, השומרים ציפו ממנה להיות יותר נשית – להיות יותר כמו אמא שלה. להתנהג כמו נסיכה, משום שזה מה שהיא באמת.
היא סיימה את קליעת הצמה ושמעה את הדלת נפתחת. המראה הראתה לה את אבא שלה נכנס לחדר. הוא נראה כמו איש רגיל, לא כמו מלך. השיער השחור שלו היה פרוע, עיניו היו בצבע חום, וחיוכו היה קטן ומנחם.
"את נראית נפלא." אמר אביה בקולו הנעים, הוא הניח את ידיו על כתפיה של ניירה.
"תודה." אמרה ניירה בקרירות.
אביה נאנח והוריד את ידיו מכתפיה, ניירה הסתובבה אליו. היא התכוננה לשיחה על כך שעליה להפגין יותר רגשות בדיבור שלה, זה היה צפוי מדי. היא תמיד מדברת ללא רגש, אל כל אחד.
"הייתי צריך להגיד לך קודם," אמר אבא שלה וניירה גלגלה עיניים. "בסוף השבוע הזה את הולכת לאזור הערבות. הם אוספים נערות שמתנהגות במרדנות כמוך ומלמדים אותם להתנהג יותר טוב."
ניירה הייתה בהלם. היא לא ציפתה לכך שאביה יגזים עד כדי כך עם ההתנהגות שלה. מלבד זאת, אם מישהו באזור הערבות יגלה שהיא משולבת היא תישלח להוצאה להורג – כזאת שאפילו אבא שלה לא יוכל לבטל. מה שאומר שאסור לה בכלל להשתנות.
"אני לא הולכת לשם." אמרה ניירה בהחלטיות. "אני משולבת. זאת מי שאני, אתה לא יכול לקחת ממני את זה."
"אני חושב שאת מספיק גדולה כדי להסתיר את זה לשבוע," השיב אביה ברוגע. "זה לא כל כך נורא."
הוא כבר התחיל להרגיז אותה. "זה באמת נורא!" היא צעקה עליו. "אתה לא יכול לשלוח אותי למקום שבו יהרגו אותי!"
"את יכולה להסתיר את העובדה שאת משולבת לשבוע אחד." הוא אמר בפשטות.
ניירה שאגה עליו מרוב כעס, וגופה החל להתכסות בפרווה שחורה. אביה נסוג אל הדלת בעוד השינוי מתבצע, ויצא בזריזות מהחדר כשהפנתר זינק לעברו. ניירה שמעה את הדלת ננעלת והחלה להתהלך בחדרה במעגלים. היא ידעה שהיא הולכת לאזור הערבות בכל מקרה וזה הטריד אותה יותר מהכול. הביקור האחרון שלה שם היה קצר מאוד, והוא כנראה נגמר בכך שהיא החלה להשתנות. היא התרכזה וחזרה לצורתה הרגילה, ופנתה אל המראה.
"אני באמת צריכה ללכת לשם?" שאלה את דמותה במראה.
הבבואה שלה לא ענתה. שקט שרר בחדר לכמה רגעים, ניירה קמה מהכיסא שלה ונעצרה כשראתה את הילדה היושבת על עדן החלון. לילדה היה שיער בהיר למדי שהגיע עד לכתפיה, עיניים חומות וסקרניות, על רקע העור החיוור שלה היה אפשר לראות צלקת אפורה נמתחת מהלסת התחתונה עד אמצע הלחי. הילדה לא נראתה בת יותר משלוש-עשרה.
"את לא חייבת, נסיכה." אמרה הילדה והפכה בין רגע לציפור קטנה שעפה מבלי להגיד דבר בנוסף.


תגובות (6)

יצא ממש יפה… תודה שהכנסת את הדמות שלי! ^^ עוקבת…

08/12/2014 20:28

נשמע מעניין, אני אשמח לקרוא את ההמשך!
נ.ב, אני מקווה שתאהבי את הדמות ושהיא תתאים לך.
שם: אלכס פריי
גיל: 15
אופי: ציניקן, בעל צחוק שחור וחיוך מדהים, יכול לגרום לאנשים לבכות מאימה במספר משפטים קצרים וזאת משום שהוא יודע הכול על כולם. אנשים עזבו אותו הרבה בעבר, אז הוא למד להרחיק אותם. הוא לעולם לא יהיה החבר הכי טוב שלכם, אבל אתם ממש לא רוצים אותו כאויב.
מראה: עור שזוף מעט, שיער חום בגוון שוקולד, מפוספס בשחור ומעט לבן, עיניים כחולות שמזכירות את השמיים בלילה מלא כוכבים.
רקע: אימו נטשה אותו ברגע שגילתה כי הוא משולב, אך אביו נשאר איתו לפחות עוד כמה שנים, עד אשר אלכס הבריח גם אותו, הוא היה לבד במשך שנים, עד שפגש בניירה שסקרנה אותו משום שהיא המשולבת הראשונה שפגש בחייו.
משתלב עם: ינשוף מפוספס (זה סוג של ינשוף לא רק תיאור, הרגע גיליתי את זה O.O)

12/12/2014 16:33

נשמע נחמד, האם את מתכוונת להמשיך?
אני מקווה שעוד אפשר להוסיף דמויות.
שם: פרסי מקלין
גיל: 16
אופי: ביישן, אם הוא רוצה להיעלם,לא תמצאו אותו בחיים, הוא ערמומי, וחמקן, הוא חברותי, אך לא מספיק בשביל לתת את אמונו בכל אחד, ועדיף לא לתת בו אמון, ולזכור שמראו התמים,
מראה: שיער בלונדיני-חולי כמעט לבן במקומות מסוימים, אף קטנטן ועיניים כהות וגדולות, שעדיף לא לבהות בהן לזמן רב, יש משהו כמעט ילדותי במראה שלו למרות גובהו ושריריו.
רקע: הוא לא הכיר את הוריו מעולם, כנראה ברחו ברגע שהבינו שהוא לא כמוהם, ואולי, נהרגו משום שהיו בדיוק בכמוהו, אבל זה לא חשוב, משום שהם פשוט לא היו בתמונה מעולם וזהו. הוא עבר בהרבה משפחות ובהרבה מוסדות שלא רצו אותו, עד שנמאס לו, והוא ברח משם, לא שלמישהו היה אכפת. לרוב הוא נמצא לבד, אך לפעמים, הוא חולק מחסה או מזון עם משולב אחר, כך הוא הכיר את ניירה.
משולב עם: פנק (סוג של שועל.)

19/12/2014 14:45

נשמע אדיר, אני גם יכולה להוסיף דמות?
שם: מדי (מדליין) אולרייט
גיל:15
אופי: לרוב נחמדה, מצחיקה וחייכנית, אך רק כלפי משולבים, אנושיים גורמים לה להיות מתוחה ומלאת כעס, לפעמים היא יכולה לתקוף אנושי, סתם ככה, ללא סיבה נראית לעין. היא חכמה ותמיד רואה את התמונה הגדולה יותר. היא אדם של חבורות, אך שורדת טוב יותר לבד. היא תעשה כול בשביל לצאת מצפרה, היא תפלרטט, תשחד, לעזאזל(מילה שהיא ממש אוהבת), היא תרצח מישהו אם יהיה צורך בכך.
מראה: עיניי ענבר שיכולות לחצות לך את הנשמה לשניים, ושיער באורך הכתפיים בגווני שחור, אפור ולבן. לרוב מסתובבת עם ברדס או כובע, מנסה לא למשוך תשומת לב רבה מידי,משום שאופיה מושך מספיק ממנו.
רקע: הוריה נהרגו כאשר היא הייתה צעירה, לא משום שהם היו כמוה, אלא פשוט משום שלאנשים לא אכפת מאיש מלבד עצמם אפילו אם האדם בו הם פוגעים גם הוא אדם, בגלל שאנשים הם אדישים ואגואיסטים. במשך כל חייה היא ברחה, עוברת מקבוצת משולבים אחת אל האחרת, וכאשר נמאס לה, היא הולכת אחר השמועות אל הקבוצה הבא, היא פגשה את ניירה בזמן שחיפשה אחר הקבוצה הבא.
משולבת עם: זאב הרי הרוקי

26/12/2014 21:16

את מתכוונת להמשיך את זה?
אם כן, אני יכולה להוסיף דמות?
שם: ג'ים (ג'יימס) נוצ'אנס
גיל:16
אופי: מסתורי, לעולם אין לדעת איפה תמצאו, הוא חברותי במידה מסוימת אך לא מספיק בשביל לתת אמון באיש, הוא אוהב את החורף ונראה שהקור לא מפריע לו, הוא חכם, יודע לעשות מעט מהכול ולפעמים אפילו קטן יותר.
מראה: שיער חום-אדמדם מפוספס מעט בשחור בעל עור חיוור וחיבה לבגדים כהים. יש לו עיניים שחורות גדולות, שאם בוהים בהן לזמן רב מידי הן מזכירות לך מוות, שריפה ואסון.
רקע: הוא היה הבן הבכור במשפחה של חמישה ילדים, הוריו מעולם לא גילו כי הוא משולב, הוא ידע להסתיר זאת טוב מידי, ואולי הם פשוט לא הספיקו לעשות משהו בנידון משום שהם מתו לפני כן, נספו בשרפה שגזלה את כל הכפר בו הם חיו, כולם מלבדו מתו, הסיבה היחידה שהוא לא מת היא בגלל שחושיו אמרו לו להתרחק, הוא שונא את עצמו על כך שלא הזהיר גם את משפחתו מהשרפה, כאשר הוא הבין שהוא לא הזהיר גם את בני משפחתו, הוא רצה למות, אך משום מה זה לא קרה, הוא חיכה כל יום למוות, אך הוא מעולם לא הגיעה, אז יום אחד הוא פשוט קם והמשיך בחייו.
הוא פגש את ניירה בזמן שצד.
משולב עם: פנדה אדומה.

02/01/2015 14:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך