זה פרק קצת ארוך מבדרך כלל, עכשיו אני מקווה שהכל קצת יותר ברור.
תגיבו בבקשה :)

משפחה לא נורמאלית – פרק 4

31/08/2011 670 צפיות אין תגובות
זה פרק קצת ארוך מבדרך כלל, עכשיו אני מקווה שהכל קצת יותר ברור.
תגיבו בבקשה :)

התהלכתי בשקט, בשקט ומצאתי דף על הרצפה, הרמתי אותו.
"המשימה – שילטון על הכוכב 'ארץ'!" הייתה הכותרת, המשכתי:
"בכוכב שלנו, גרנדום, מתחיל להיות צפוף, לכן עלינו לכבוש את ארץ, אבל את נשלחת כדי לבדוק את האזור.
לפני שננחת עם הצלחות המעופפות עלייך לבדוק שעל הכוכב לא יהיה כוח שיפריע, בהצלחה".
אז חץ לייזר עבר לי ממש ליד הפנים.
"תתרחקי או שתתפוגגי" אמרה אלכס בתקיפות.
הפלתי את הנייר על הרצפה ואז זינקתי לעבר הטלוויזיה המוזרה שבנתה אלכס, כנראה שחייזרים הם יותר חכמים מבני אדם…
"צאי מחדרי!" גערה בי אלכס, הסתכלתי לעבר תמי שכרסמה את צפורניה מלחץ.
"למה עדיין הם לא באו?" שאלתי את אלכס כדי לגרום לה להפסיק לירות לעברי.
"בעיות תיקשורת… כשאני יצאתי למסע, קרתה תאונה, והמכשיר הזה שגורם לחללית להיות בעלת יותר כוח מאשר חוסר כוח המשיכה התרסק… עכשיו אי אפשר… אני נשלחתי לבדוק את ארץ, אבל נראה שאצתרך גם לג'ש את כל מי שנמצא באזור כדיי לבנות מכשיר שיעזור לי ליצור קשר עם שאר החייזרים! את… אני חייבת לנטרל אותך!" אמרה אלכס בתוקפניות.
בעטתי בטלוויזיה ההיא, שאלכס שידרה דרכה וזה הכעיס את אלכס עוד יותר.
"בואי הנה!" אמרה בכעס.
"מה תעשי? תירי בי בעזרת הלייזר שיש לך בעיניים?" שאלתי אותה בליגלוג.
אלכס התקרבה אליי וחשפה בפניי כוח שאני עדיין לא הייתי מודעת לקיומו בגופה של אלכס.
היא גרמה לשיער שלה לקשור אותי ואז היא ירקה יריקה שפעלה ממש כמו דבק, היא הדביקה אותי לכיסא.
"תוציאי אותי!" קראתי לעברה.
"גם לא בתוכנות הלילה שלך!" קראה אלכס.
"תוכנות?… מה?!" לא הבנתי למה שהיא התכוונה.
"בלילה, יש תוכנה שבה את מתכננת תוכניות…" אמרה אלכס.
"טוב, מפה זה נראה שאת אוהבת להשתמש בשורש: ת.כ.נ.! זה נקרא חלום!" אמרתי לה.
"לא משנה, את לא תצליחי לצאת מכאן בכל מקרה…" אמרה אלכס עם גיחוך על פניה.
"רוצה לראות איך כן?" שאלתי אותה עם חיוך ממזרי.
"show me" אמרה אלכס בגאוותנות עם מבטא כבד.
"משחקת אותה את האמריקאית, מה? טוב, תראי איך אני יוצאת…" אמרתי לה, אז הוספתי: "אמא! אלכס קשרה אותי והדביקה אותי לכיסא עם הכוחות החייזריים שלה! תראי! אלכס היא באמת חייזר!" אמרתי בכעס.
"שון, תבדוק מה קורה שם" נשמע קולה של אמא.
לפני שון נכנס לחדר, אלכס שינתה את צבע עורה לגוון נורמאלית, שלפה את ציפורניה החדות כסכין, וחתכה את השיער שקשר אותי, את הרוק המדביק המיסה בעזרת עייני הלייזר שלה.
שון נכנס לחדר.
"מה קורה כאן?!" הוא אמר בכעס.
אלכס התקרבה אליו וחייכה חיוך תמים.
"שקרנית! תראי לו מי את באמת!" כעסתי.
"אני בת אנוש רגילה וחסרת אונים…" אמרה אלכס.
אז עכשיו אני יודעת שלאלכס יש 4 כוחות:
*עיניי לייזר
*שיער קושר
*צפורני סכין
*רוק דביק
אולי בקרוב יתגלו בפניי עוד כוחות, אבל כרגע, עליי למנוע מאלכס לכבוש את כדור הארץ.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך