l.a.h.i
רציתי לציין שיהיה לזה חלק ב' יש לזה שני עונות לסיפור שלי בword שכתבתי לפני שנתיים אך היססתי עם להוציא אותו לאור. אהבה תשוקה אימה פנטזיה ומתח.... הכל קיים והכל רלוונטי בז'נרים.קריאה מהינה,

מקווה שטוב לך שם יותר פרק 1: מתחילה מחדש

l.a.h.i 15/02/2014 795 צפיות 2 תגובות
רציתי לציין שיהיה לזה חלק ב' יש לזה שני עונות לסיפור שלי בword שכתבתי לפני שנתיים אך היססתי עם להוציא אותו לאור. אהבה תשוקה אימה פנטזיה ומתח.... הכל קיים והכל רלוונטי בז'נרים.קריאה מהינה,

(כעבור חודשיים)
—-ליזטה—-
היום התעוררתי בשמונה בבוקר כרגיל, התלבשתי לתיכון לבשתי את תלבושת הלבנה שלי חלוצה ארוכה מכופתרת שלבשתי באי רצון תמיד. לבשתי ג'ינס סקיני עם קרעים בשחו, ומעיל עור השחור שלי התאפרתי עשיתי מסקרה בצבע שחור פחמי ושמתי אודם בסגול שיערי השחור החלק בלט והפוני נותר כפי שהיה עד גבה. לבשתי מגפיים קצרות בסגנון רוקסטית. כן, אני רוקרית יש לי להקת רוק ובנוסף אני הפראית של התיכון. אין בחור שלא קיבל ממני בראש אם מי מישהו התחיל איתי מלבד אדם אחד שאני לא רוצה להזכיר את שמו. לקחתי את התיק שלי והגיטרה והלכתי לכיוון המטבח הוריי ישבו כבר. הם הביטו בי הם קיבלו את השתיקה שלי כדבר רגיל אחרי מה שקרה לפני חודשיים כשניסיתי להתאבד, נכון אנשים יכולים להגיד שאני משוגעת, אבל באותו רגע לא ידעתי איך להתמודד עם המילים הפוגעות שלו ששברו אותי. חודשיים האלה לא דיברתי עם אף אחד ולא עניין אותי העולם רק המוזיקה שלי עניינה אותי. אבל היום החלטתי להתחיל דף חדש אי אפשר ככה להמשיך המניאק הזה כנראה מצא לו מישהי ואני פה נשברת, לא זה לא הולך להמשיך כך היום אני מתחילה דף חדש וחוזרת לחבר'ה בשכונה ובכיתה. אחרי שאכלתי קמתי אומרת להם יום נפלא להוריי כרגיל והלכתי לכיוון היציאה הלכתי לי צועדת לכיוון התיכון שלא היה רחוק הוא התחיל תמיד בשמונה וחצי הלכתי שני רחובות. כשהגעתי החבר'ה ישבו כרגיל הם הביטו בי כרגיל הפעם התקדמתי לעברם חברי הטוב טומס ישב הוא היה בלונדיני עיניו בצבע כחול ימי. "בוקר טוב חבר'ה," אמרתי עומדת מולם. "הו תיראו מי חזרה אלינו מי עם לא ליזט ליזט הפראית," חברתי הטובה דאינה אמרה היא היתה אחותו של טומס עיניה היו בצבע ירוק כחלחל ושיערה כמובן בלונדיני. דאינה נראת כועסת. "לא ציפית שאחזור וואלה חזרתי," אמרתי לה בחיוך הפראי שלי. "טוב לדעת שחזרת החיים שלי כאן מדרדרים בבית אבות הזה," טומס אמר מחבק אותי חיבקתי אותו גם צוחקת. "איך את נסיכת האופל?" הוא שאל צוחק אבל בקולו היה משהו רציני. "לא ממש טוב אבל אני לא אתן למניאק הזה יותר למרר לי את החיים."הוא שמע את קולי הרציני. "הגיעה הזמן לקום מהמתים," אמרתי לו צוחקת הוא חייך אבל בעיניו היתה דאגה. "חיים שלי הכל בסדר," אמרתי לו. "אם כך ברוכה השבה," הוא אמר . "הו ליזט חזרה," אמר סאם בחיוך, סאם היה בעל שיער חום עיניו בצבע דבש. "חזרתי סאמוש," אמרתי נותנת לו כיף. "אני מקווה שאת התגעגעת אליי נסיכת האופל?" הקול הזה זיהיתי תמיד צחקתי צחוק קליל. "כן מאוד בגללך חזרתי אדם," אמרתי בחיוך מפתה. "היי אדם עם אתה מפרלטט איתה אני עוזבת," דאינה אמרה בכעס מעושה צחקתי. "וואלה אני יורדת מזה דאינוש אין לי עצבים למשלוש אהבה." אמרתי צוחקת היא צחקקה גם וחיבקה אותי גם. "ברוכה השבה," היא אמרה ונתנה לי צ'פחה קטנה על הכתף. "ואל תעשי לי את זה שוב דאגתי לך," היא אמרה צחקתי מחבקת אותה. "אין לי שום כוונה לעשות אם הייתי יכולה הייתי שוברת לו את הפנים." אמרתי בחיוך זדוני. "אני מקווה שלא ששכחת אותנו," טינה אמרה בחיוך עומדת עם לוסי החברה של טומס היא היתה שקטה בחבורה אבל מדהימה. טינה היתה בעלת שיער חום ועיני דבש ולוסי היתה עם שיער שחור סיני ועיניים כחולות סגולות כאלה. "הו מי חזרה לכאן," זו היתה היא אוליביה שנאתי אותה עד עומק נשמתי זו היתה השטן שבקבוצה היינו יריבות תמיד שיערה האדום על רקע פניה החיוורות ואדשות המגעילות שלה בשביל לא ללבוש משכפיים ועיניה בצבע כחול כהה. "כן חזרתי," אמרתי בחיוך הכי כובש שלי בחבורה. "הו ליזטה נשמה התגעגעתי," רוי רץ לחבק אותי הוא הרים אותי משמחה, רוי היה בעל שיער בלונד בהיר עיניו ירוקות. חיבקתי אותו צוחקת מרוב שמחה. "כמה זמן מה נישמע חיים שלי?" שאלתי בחיוך אחרי שהוא הוריד אותי."התגעגעתי לליזטה שלי," הוא אמר בחיוך מחבק אותי צחקתי מאושרת לחזור.ידעתי שהחזרות בצהריים עם כל הלהקה שלנו שעכשיו התאחדה וסאם המפיק תעלה למעלה. וקיוויתי בכל ליבי לשכוח אותו.


תגובות (2)

תמשיכי

16/02/2014 03:15

המשך יהיה היום :)

16/02/2014 06:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך