l.a.h.i
http://www.youtube.com/watch?v=JXxGo1MvNlshttp://www.youtube.com/watch?v=3tQFQtNqbMIhttp://www.youtube.com/watch?v=iDKjdBus4xs BEAST - 'SHOCK השיר שהיה בגללו בלגן.

מקווה שטוב לך שם יותר פרק 4: המצ'ו

l.a.h.i 18/02/2014 721 צפיות תגובה אחת
http://www.youtube.com/watch?v=JXxGo1MvNlshttp://www.youtube.com/watch?v=3tQFQtNqbMIhttp://www.youtube.com/watch?v=iDKjdBus4xs BEAST - 'SHOCK השיר שהיה בגללו בלגן.

—–ליזטה—–
שמעתי מישהו קורא בשמי הסתובבתי לראות נפלתי ידעתי שעוד שנייה אמצא את עצמי עם שני רגליים שבורות, אבל זוג ידיים תפסו אותי בזמן. הבטתי בעיניים מלאות שנאה ידעתי שהוא עשה זאת בכוונה, *החלטת לשחק איתי מלוכלך אתה תקבל את אותו דבר* הורדתי את ידיו עומדת זקוף. "תודה," אמרתי בקול אדיש מתחננת את הצעדים הבאים כבר לשיעור שיתחיל עוד מעט הייתי צריכה מעט זמן לנקום בשני ציפורים במכה אחת אחד המורה והשני הבן זונה הזה לכן אצטרך את רוי לעניין. הוא חושב שהוא היחיד בעל מוח קרימינלי גם אני לא פחות. לקחתי את טלפון הלכתי לי צועדת שלחתי אסמסים לחבר'ה, יש שיר אחד מועדוני שבו אנחנו התחלנו להיות כלהקה. רוי נכנס לעניין מהר הזהרתי אותו והסברתי מה הוא צריך לעשות. אני הולכת להפיל את המצ'ו מהכיסא היום, בקרוב מאוד.
צעדתי לי לכיוון המזכירות מגניבה את אחד הטלפונים של המורים שלחתי אסמס לטרף שלי שאחד המורים מחפשים אותו. והוא כמובן נפל לפח כשנכנסתי לא ראיתי אותו הוא היה במיקום הנכון רוי כבר היה מוכן נכנס ולחץ על פליי משתלט דרך אפליקציית האקרים של אחד החנונים בשכבה על מרכז הצלצולים ומדליק את השיר. ובדיוק הטרף נכנס לכיתה והמוזיקה אחלה. קמנו מהמקום זזים לנו לפי המוזיקה הופכים את הכיתה כל הלקה התחילה להפוך הכל רוקדים כל בית ספר יצא זזנו כמו בפראות כולם הופתעו וזרמו על הבלגן הלוזר הביט בנו, איך זזנו בקצב המוזיקת הוא הצטרף גם רוקד בפראות כמו הבנים בלהקה.

—-דניאל——
ידעתי שזו העבודה של המנהיגה הפראית של הלהקה הזו רק היא מסוגלת להתנהג ככה. ראיתי איך מתנשאת חשה מעצמה כפראית הלהקה החלטתי להראות לה שיעור רקדתי מולה כשהבנות מקיפות אותי, והיא רק המשיכה לשגע אותי עם התנועות המהירות כולם רקדו כמו נמרים פנטרים אריות אצילים. היא הפכה אותי לטרף שלה, אבל ידעתי שאין סיבה שאפסיד לה עכשיו כשהיא רקדה לה בסוף השיר כל חברי הלהקה שלה סיימו עם תנועת יד של רובה מכוון למוחם וכך הם סיימו ואז היה הצלצול והם כמובן התחמקו מהכיתה.

—–ליזטה——-
ידעתי מה אני עושה עשיתי תוכנית כפולה הוא חשב עליי כאובייקט שמנסה לכבוש כמו כולם, אבל מה שבאמת עשיתי הוא…… "סבסטיאן דניאל בלאק למשרד המנהל," חייכתי בפראות שולחת לו חיוך הוא לא הבין בדיוק למה עשיתי זאת אני כבר ידעתי מה מצפה. הוא הלך מהמסדרון לחדר המנהל, ואני נתתי כיף לרוי ולטומס ולשאר אפילו לאוליביה ששיתפה פעולה בגלל שהוא אכזב אותה היום. ויצאנו לנו לספסל הקבוע שלנו שאף אחד לא התקרב אליו אחרת הם ידעו מה יקרה נפצח לו את הצורה כמו שקית של גרעינים.

—-דניאל——
לא ידעתי מה בדיוק קרה אבל חיוכה של ליזטה הפראית הזו לא מוצא חן בעיניי, הלכתי לחדר המנהל פניו נראו נוקשות מאוד לא הבנתי מה בדיוק קרה. אבל ידעתי איך שהוא היא קשורה. "מר בלאק שב בבקשה," התיישבתי כמו מצ'ו. "אז אני מבין מר בלאק שבית סיפרנו לא מוצא חן בעינייך?" אמר המנהל בקולו הנוקשה.
"מוצא חן בעיני מאוד," עניתי לו בקול רגוע.
"תראו איזה חוצפן כבר ביום הראשון מתחצף," אמר המנהל לסגנית שלו. "אדוני האם תוכל להסביר לי מה עשיתי לפני שאתה מאשים אותי?" אמרתי לו בקול מתון ושקול.
"הו שאלה טובה אדון צעיר, זה שאתה מדליק מוזיקה באמצע שיעור לא נראה בעיניך חצוף?" המנהנל אמר בקול נוקשה ועצבני.
"אני? לא אדוני לך יש כנראה טעות." אמרתי לו בקול מתון ושקול.
"לא אדון צעיר לך יש טעות מצלמות ההבטחה תפסו אותך מדליק מוזיקה על שקר ועל מוזיקה אתה תהיה חודש שלם בריתוק ועוד מילה שנה שלמה." אמר המנהל בקול עצבני, עיני היו זעומות. *אך חתיכת כלבה בת זונה החלטת לשחק איתי משחקים מלוכלכים את הולכת לשלם על כך*
"בסדר," אמרתי קם ממקומי רצתי החוצה מחפש אותה היא ישבה עם החבר'ה שלה כששני הבנים משני צידיה.
"ליזטה חתיכת בת זונה עבודה שלך?" תפסתי את חולצתה היא חייכה חיוך רחב מעצבן כל כך שהייתי מוכן להרוג אותה ו…..— עזוב את מחשבה המסריחה הזו.
"הו חבר'ה תראו מי בא בעל המסיבה הכיתתית שלנו," היא ענתה בחיוך בטוח חיוך עדיין על פניה. "הלוזר החליט להרשים אותנו היום את הלהקה המדהימה שלנו." היא אמרה בחיוך היא תפסה בחולצתי לוחשת לאוזני. "שתיים אפס לי נצחתי אותך אתה מת, אמרתי לך לא להתעסק איתי." היא אמרה בקולה הקר והמפתה.
"לא מתוקה זו את הולכת להפסיד את לא יודעת עם מי את מתעסקת את הולכת למות!!" אמרתי לה משחרר אותה ואמרתי בקול לפני כולם. "זה הסוף שלך ושל הלהקה הזו,"
"עוד נראה!" היא אמרה צוחקת עם החבר'ה שלה בלעג עזבתי עצבני מוכן לרצוח אותה, זהו זה הסוף שלה.


תגובות (1)

קוראים יקרים הפרק הבא כבר יצא היום אשתדל כמה שיותר פרקים על הפראית שלנו ליזטה…. על עברה העשיר שרק יפגע בה.

18/02/2014 07:00
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך