l.a.h.i
הריקוד של הורם סולטן המקורי https://www.youtube.com/watch?v=cNB8Z4wiHWs

מקווה שטוב לך שם פרק 7: ריקוד מפתה

l.a.h.i 18/02/2014 1155 צפיות 2 תגובות
הריקוד של הורם סולטן המקורי https://www.youtube.com/watch?v=cNB8Z4wiHWs

——–אוליביה———
הוא החליט לשחק מלוכלך אני אנקום לו על הכל מניאק, הוא גרוע מכל דבר משטן עצמו. ראיתי את ליזט יושבת וראיתי איך היא חורקת את שיניה, התקדמתי אליה לפני שהוא הופיעה בהפסקה. "אני חושבת שאני יכולה לעזור לך בעניין השטן," היא הופתע ממה שמעה ממני.
"גם את קלטת יפה, אני מוכנה לשיתוף פעולה איתך." היא חייכה אליי מסכימה. "אבל גלי מה הוא עשה לך?" היא אמרה בקולה הכועס מלחשוב עליו.
"אספר לך, אבל לא עכשיו זה לא הזמן ולא המקום ליזט," הלכנו למקום שלנו כל אחת.
"בנים בנות היום לא יהיה שיעור ספרות עכשיו יהיה לכם שיעור ריקוד," המורה נכנס אומר לנו. חייכתי אליה נותרנו אחרונות.
"תפתי אותו כשתבחרי בגד לריקוד ופולקלור של מדינה," אמרתי לה.
"לא ממש לא אין סיכוי!!!" היא אמרה בכעס.
"את הראשונה שמושכת אותו ככה ראיתי איך הוא מסתכל עלייך, תתחילי." אמרתי לה את האמת ראיתי בעיניו התעניינות רצינית אבל היא לא תיפול למלכודות שלו.
"בסדר," היא אמרה נכנסנו לחדר הלבשה היא בחרה שמלה יפיפייה היא לבשה שמלה יפיפייה בטורקיז יפיפייה. הבנים הביטו בבנות שבחרו כל אחת פולקלור מסוים.

——-דניאל——–
היא היתה יפה מכל הבנות היא לבשה טורקיז הבנתי שהיא בחרה פולקלור מזרחי היא לא הביטה בי. עיניה מלאו חיוך פראי, מהמם. "שלום בנים ובנות אני שמחה שבחרתם כל אחד ואחד פולקלור כל אחד לריקוד שלו בחר את התשוקה." הוא הביט בכולם המורה החדש בוחן את כולם עיניו נתקעו על הפראית שלי ליזט.
"איך שמך?" הוא היה צעיר שיערו בלונדיני עיניו כחולות משהו בתוכי בער כשפנה אליה.
"ליזטה," ענתה בקולה המפתה התכוונה או לא התכוונה.
"תרקדי את, איזה פולקלור את מייצגת?" הוא שאל אותה.
"טורקי את הורם סולטן," היא ענתה בחיוך.
"אז למה את מחכה התחילי ליזטה סולטן!" המורה אמר בחיוך.
היא נעמדה באמצע חדר מחול ידיה מכסות עם שרבולים את פניה, היא הזיזה את ידיה בתנועות מזרחיות כאשר המוזיקה התחילה הזיזה. ידיה קדימה אחורה היא נראתה מדהימה כל כך רוקדת ומזיזה את גופה המדהים את ידיה למעלה למטה. מזיזה את ידיה לצדדים רוקדת בתנועות מזרחיות, מזיזה את גופה המדהים באותו זמן. היא הלכה אחורה מסתובבת ידיה למעלה למטה בסגנון מזרחי, עם גופה. ידיה לצד ועושה עם אצבעותיה תנועות פרח מדהימות היא התקדמה קדימה לעברנו הבחורים מפתה מסתובבת ורוקדת במעגל יד אחת כלפי מתה והשנייה למעלה מעט ואצבעותיה זזות כפרח. היא התכופפה מעט ידיה זזות כלפי מטה ועולות למטה רוקדת לה ידיה כפרח מדהים מזרחי. היא תיישבה חצי ישיבה על רגליה מרכינה את הראש, ומתקרבת בפראות לעברנו על ברכיה מעט ומסובבת את ראשה וקמה והלכה לצד האחר של החדר מתחילה והתיישב על רגליה היא קמה פעם שניה ידיה נעות למעלה למטה בסגנון מזרחי, היא סובבה את גבה עלינו ידיה מצדדיה זזות כפרח היא הסתובבה לצד מזרחי ודיה לפניה זזות כפרח זורקת טבעת אזמרגד בחיוך ואחלה לרקוד מפתה אותי מאוד משגעת. חיוך על פניה חיוך פראי תפסתי אותך ידיה הצטלבו זזות כפרח זזה עם גופה מפרידה את ידיה מעט זזה מולי תנועות ידיה הצטלבו זזות כפרח ממשיכות מהר יותר עיניה תפסו את מבטי ואת המבט של כולם. היתה הרגשה כאילו אני והיא לבד כאן, ידיה זזו כפרח היא התיישבה על הרצפה עם הפנים אלינו זזה בפראות מדהימה אחורה ומסתובבת בתנוחה עם גב עליי ואל השאר ואז אלינו שוב הייתי מהופנט. היא היתה המלכה היא היתה סולטנית של ליבי, היא קמה מולי ואחלה לרקוד כשידיה מצדיה למטה צמוד ועלות על לחיה מצד אחר אותו דבר היד השנייה ללחי אחרת שלה. עולות למעלה לשיערה וגופה זז בקצב המוזיקה לפניה ואל עצם הבריח שלה לשנייה וירדו לגופה זזה ידיה הושטו קדימה לעברנו חוזרות אליה עם גופה היא הסתובבה סיבוב שלם עלינו ידיה זזות לצד עם כל גופה. רוקדת ידיה עושות פרח קטן ומהפנט. היא שינתה צד ממשיכה עם אותם תנועות מולי ידיה הצטלבו עולות מעלה ועושות את אותה תנועה על פניה ועל עצם הבריח שלה בעדינות מתקרבת מולינו עמדתי ממש מולה כשהשיר הסתיים היא התיישבה על הרצפה מסירה את מבטה מאיתנו. חיוך פראי על פניה זרקתי טבעת לעברה ידעתי על תרבות הטורקית.חיוך פראי על פניה היא קמה.
"את סולטנית אמיתית הצלחת באופן מושלם את התנועות," המורה אמר לה היא רק חייכה הולכת. "חכי הרימי את הטבעת ליזט סולטן, כבשת את הסולטן!" המורה אמר היא הביטה בי לשנייה והלכה באי רצון מחזירה לי את הטבעת.
"קח הסולטן הפיל את הטבעת שלו," היא אמרה בחיוך.
"לפי המנהגים ליזט היא אמורה להישאר אצלך," אמרתי לה בחיוך בוחן בכוונה את גופה שתראה. היא חייכה חיוך פראי מתרחקת מסתובבת.

—-ליזטה—–
כבשתי אותו בריקוד הוא הביט בי עיניו לא סרו ממני, הוא היה הטרף הכי קל שלי היום רק תנועה אחת והוא מוכן לקפוץ עליי ראיתי את הלהט שלו ממני הוא היה כמו כל השאר.
"אני רואה שכישפת את דניאל במהלך הריקוד שלך," אוליביה אמרה בחיוך.
"בהחלט מי את לרגע את הבחורה הכי פראית רוקיסטית ברגע את מכשפת בחורים ואת הבחור הכי חתיך בתיכון." דאינה אמרה לי.
"ריקוד זה משחק דאינה תשחקי אותה ריקוד זה הצד החזק שלך," אמרתי לה בחיוך הולכת להחליף בגדים.


תגובות (2)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

18/02/2014 12:20

תודה אני שמחה שזה מעניין אותך אני עוד מעט מסדרת את הפרק הבא :)

18/02/2014 12:47
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך